Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Oświetlenie wewnętrzne oraz brzęczyk - szwamkują

Awatar użytkownika
bartpoz
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4] Oświetlenie wewnętrzne oraz brzęczyk - szwamkują

Post autor: bartpoz » 19 kwie 2011, 11:18

Witam
Zakupiłem audi 80 B4 2,0E kilka dni temu i jestem w tym temacie zielony. Zauważyłem, że z brzęczykiem jest coś nie tak, raz na kilkanaście - kilkadziesiąt razy odezwie się aby upomnieć mnie o zapalonych światłach a tak ogólnie to cisza. Gdzie mogę szukać elemrntu, który szwamkuje?

Jeszcze jedno pytanko mam, odnośnie oświetlenia wewnętrznego przy opcji, która ma włączać oświetlenie przy otwarciu, lewa strona samochodu nie reaguje tzn tylko przy otwarciu drzwi z prawej stony auta oświetlenie się załącza z przeciwnej niestety nie.

Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, 11:36 przez bartpoz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Szara80tkaTdi » 19 kwie 2011, 16:40

obydwa twoje problemy sa zwiazane z krancowka na drzwiach kierowcy, wymontuj, oczysc, jak juz nie do ratunku to kombinuj ze szrotu w lepszym stanie, te od drzwi kierowcy i pasazera maja po dwa piny, ktore to po otwarciu drzwi sa masowane do karoseri

Awatar użytkownika
bartpoz
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: bartpoz » 19 kwie 2011, 20:24

Jeżeli chodzi o światło to tak myślałem, że chodzi o krańcówkę, czy jest możliwość aby tam poprostu coś nie kontaktowało czy trzeba wymienić?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Szara80tkaTdi » 19 kwie 2011, 21:03

tzw sniedz, i nic wiecej, poki nie zajrzysz tam osobiscie nic wiecej sie nie dowiesz, zdejmujesz gumke-harmonijke z tego cypelka, pod gumka jest wkret, sprobuj do niego wd40 albo nawet kilka razy go powciskac, aby go rozruszac