[B4] Oświetlenie wewnętrzne oraz brzęczyk - szwamkują
[B4] Oświetlenie wewnętrzne oraz brzęczyk - szwamkują
Witam
Zakupiłem audi 80 B4 2,0E kilka dni temu i jestem w tym temacie zielony. Zauważyłem, że z brzęczykiem jest coś nie tak, raz na kilkanaście - kilkadziesiąt razy odezwie się aby upomnieć mnie o zapalonych światłach a tak ogólnie to cisza. Gdzie mogę szukać elemrntu, który szwamkuje?
Jeszcze jedno pytanko mam, odnośnie oświetlenia wewnętrznego przy opcji, która ma włączać oświetlenie przy otwarciu, lewa strona samochodu nie reaguje tzn tylko przy otwarciu drzwi z prawej stony auta oświetlenie się załącza z przeciwnej niestety nie.
Z góry dzięki za pomoc
Zakupiłem audi 80 B4 2,0E kilka dni temu i jestem w tym temacie zielony. Zauważyłem, że z brzęczykiem jest coś nie tak, raz na kilkanaście - kilkadziesiąt razy odezwie się aby upomnieć mnie o zapalonych światłach a tak ogólnie to cisza. Gdzie mogę szukać elemrntu, który szwamkuje?
Jeszcze jedno pytanko mam, odnośnie oświetlenia wewnętrznego przy opcji, która ma włączać oświetlenie przy otwarciu, lewa strona samochodu nie reaguje tzn tylko przy otwarciu drzwi z prawej stony auta oświetlenie się załącza z przeciwnej niestety nie.
Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, 11:36 przez bartpoz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
Hmmm to i tak masz niezle, 8 lat b4 jezdze i mi sie brzeczyk ani razu nie odezwal nawet po zmianie checka. Krancowki mam sprawne, ale lewa strona nie dziala podczas gdy prawa bezblednie.
Czy ktos zna przebieg wiazki od krancowek (kabel bialo-brazowy)? Ja za cholere nie moge tego odnazlezc. Na schemacie mam niby interior lights delay unit, ale niegdzie takiego przekaznika nie widze. Ten schemat z diakom.ru w ogole jest o kant d... roztrzasc