[b4 2.0 ABK] Piasty 4x108 na 5x112
Większość zmienia, dlatego, że później jest lżej dostać dobrą tarcze, o większych gabarytach pod zacisk wielotłoczkowy i nie mam tu na myśli zacisk z S2, bo pod niego to można zakupić tarcze 4x108mm. Zmiana piast tylko dla większego wyboru felg, to dla mnie nonsens.mikoPKK99 pisze:Panowie czym się kierujecie przy zmianie rozstawu na 5x112? Oczywista sprawa to większy wybór w kółkach, ale czy u kogokolwiek jest to podyktowane zmianą hebli na jakiś konkretniejszy zestaw niż z s2?
Witam,czytając to to mało kto sie decyduje na wydanie kasy na taki zabieg, jeśli bym miał takie cos zrobic tojedynie kompletowanie część przez jakis rok, i dopiero dac sobie tydzien na zamontowanie tego, A to dla tego ze mam esd i nie wszystkie piasty pasują wiec to by troche zajeło, i głównie to zależy mi na hamulcach. Ale sie zobaczy czy to ma sens bo jesli kupie tarcze zimermana to i zaciski lukasa na przodek to to co bym założy zupełnie powinno starczyc <ok>
Ale to juz indywidualna sprawa
Z tego co juz przeglądałem to po niżej 1000 nie ma szans zejść wiec wydatek na rok to nie duży ,jak kto auto zostawia do siebei to tak.
Ale to juz indywidualna sprawa
Z tego co juz przeglądałem to po niżej 1000 nie ma szans zejść wiec wydatek na rok to nie duży ,jak kto auto zostawia do siebei to tak.
Jak chcesz zrobić komplet to 1k PLN to mało.
Przód: piasty a4+zaciski wedle możliwości $$ i pod to tarcze
Na tył najsensowniej chyba dać taki zestaw i przechodzisz na wentylowany tył:
piasty a6c4 / audi 200(ok.150PLN)+
zaciski(i jarzma,pasuje p&p) s8 D2(ok.150PLN)+
tarcze 280x22 (ok.250PLN)+
klocki (ok.100PLN)
Do tego musisz doliczyć łożyska i tokarza, no i jak chcesz żeby to miało ręce i nogi to piaskowanie,malowanie i zestawy naprawcze zacisków i żeby to chodziło:
pompa hamulcowa/serwo s8 D2(ok.140PLN).
1k może braknąć, ale może jak ktoś robił na innym setupie to rozpisze inny cennik.
Przód: piasty a4+zaciski wedle możliwości $$ i pod to tarcze
Na tył najsensowniej chyba dać taki zestaw i przechodzisz na wentylowany tył:
piasty a6c4 / audi 200(ok.150PLN)+
zaciski(i jarzma,pasuje p&p) s8 D2(ok.150PLN)+
tarcze 280x22 (ok.250PLN)+
klocki (ok.100PLN)
Do tego musisz doliczyć łożyska i tokarza, no i jak chcesz żeby to miało ręce i nogi to piaskowanie,malowanie i zestawy naprawcze zacisków i żeby to chodziło:
pompa hamulcowa/serwo s8 D2(ok.140PLN).
1k może braknąć, ale może jak ktoś robił na innym setupie to rozpisze inny cennik.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
u mnie zostałą seryjna pompa z serwem od aah, zobacze jak to bedzie sie zachowywać przy zaciskach pod 288/312, bedzie uciekac pedał, to wtedy bede myslal, choć jestem dobrej nadziei, ze ma jakis zapas kazda pompamikoPKK99 pisze:pompa hamulcowa/serwo s8 D2(ok.140PLN).
ja kompletowalem zestaw niecale pol roku, wszystko mozna tylko trzeba mocno chcieć
aha i jak ktoś chce tylko dla wiekszego wyboru felg, to proponuje tylko nawiercić nowy rozstaw 4x100 w tarczach i piastach, szkoda pieniądza na zwykle widzi mi sie, a seria zestaw hamujący daje nawet rade, bo nikt o zdrowych zmyslach nie ciśnie w mieście 150 i wyzej <mikolaj>
pzdr
aah ma inną pompę niż np. abc z tytułu 2-tłoczkowych zacisków, także dopóki nie musi obsługiwać w sumie 10 tłoczków to pewnie da rade.
Kris4 uderz jeszcze do maroonia, on ma 5x112 i zaciski z prosiaków to może on ci coś więcej podpowie odnośnie zbudowania całego zestawu.
I szuan ma rację, dla samych felg nie ma co się raczej w to pakować bo jednak $$$ idzie.
Kris4 uderz jeszcze do maroonia, on ma 5x112 i zaciski z prosiaków to może on ci coś więcej podpowie odnośnie zbudowania całego zestawu.
I szuan ma rację, dla samych felg nie ma co się raczej w to pakować bo jednak $$$ idzie.
- blackpedro
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 maja 2011, 09:59
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- blackpedro
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 maja 2011, 09:59
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lis 2016, 11:52
Witam serdecznie
Chciałbym zmienić rozstaw śrub z 4x108 na 5x112 w Audi 80 B4 ze względu na to, że posiadam bardzo ładne felgi mocowane na pięć szpilek. W związku z tym mam pytanie: czy piasty 5x112 z Audi 100 C4 2.5TDI lub Audi A4 B5 1.8T będą pasowały do Audi 80 B4 2.3 NG. ?
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź
Chciałbym zmienić rozstaw śrub z 4x108 na 5x112 w Audi 80 B4 ze względu na to, że posiadam bardzo ładne felgi mocowane na pięć szpilek. W związku z tym mam pytanie: czy piasty 5x112 z Audi 100 C4 2.5TDI lub Audi A4 B5 1.8T będą pasowały do Audi 80 B4 2.3 NG. ?
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
- Lokalizacja: Bydgoszcz