Witam.
Mam problem z zapalaniem, rano zapala dobrze lecz po pracy musze długo kręcic aż po mału wejdzie na obroty i gdy jest silnik gorący i postoi około 15 minut to zapali i zgasnie od razu i tak 2 razy a za 3 razem załapie poszarpie (poprzerywa) i sie ustabilizuje, jak zgasze i zapale od razu to jest OK.
Co może byc przyczyną? Dodam, że czasami silnik jest jakby lekko słabszy a czasami wciska w fotel jak nigdy?
Nie posiadam gazu i nigdy nie było! Sama benzyna!
[B3 2,0 AAD] problem z zapalaniem
- quattromtm
- Forum Audi 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
- Lokalizacja: Sędziszów
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nie znam się zbytnio na benzynach, ale może po prostu zapowietrza Ci się układ paliwowy ? Tylko że wtedy problem by był także rano gdy silnik jest zimny :roll:
Albo masz gdzieś jakąś nieszczelność w układzie paliwowym i na zimnym silniku nie jest ona na tyle duża żeby układ się zapowietrzał, z kolei przy wygrzanym na skutek dylatacji zwiększa się i wtedy dostaje się gdzieś powietrze ? Sprawdź to, możliwe że to jest przyczyna.
Albo masz gdzieś jakąś nieszczelność w układzie paliwowym i na zimnym silniku nie jest ona na tyle duża żeby układ się zapowietrzał, z kolei przy wygrzanym na skutek dylatacji zwiększa się i wtedy dostaje się gdzieś powietrze ? Sprawdź to, możliwe że to jest przyczyna.
- quattromtm
- Forum Audi 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
- Lokalizacja: Sędziszów
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Mechaniczny wielopunkt i zapach benzyny czuć? Ty nie czekaj na nic, tylko poszukaj nieszczelności i szybko ją usuń, szczególnie niebezpieczna jest nieszczelnośc po stronie wysokiego ciśnienia, grozi ona pożarem który może nie dać się ugasić :!:
Dla świętego spokoju wymieniłbym wszystkie przewody paliwowe wysokiego ciśnienia, sprawdził przewody paliwowe idące od silnika do zbiornika paliwa, a następnie sprawdził ten wtrysk rozruchowy o którym pisał kolega powyżej. Póki nie upewnisz się że po stronie wysokiego ciśnienia jest wszystko OK nie używaj samochodu, bo możesz go w głupi sposób stracić
Dla świętego spokoju wymieniłbym wszystkie przewody paliwowe wysokiego ciśnienia, sprawdził przewody paliwowe idące od silnika do zbiornika paliwa, a następnie sprawdził ten wtrysk rozruchowy o którym pisał kolega powyżej. Póki nie upewnisz się że po stronie wysokiego ciśnienia jest wszystko OK nie używaj samochodu, bo możesz go w głupi sposób stracić
- quattromtm
- Forum Audi 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
- Lokalizacja: Sędziszów