Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2,0 AAD] problem z zapalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
quattromtm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Lokalizacja: Sędziszów

[B3 2,0 AAD] problem z zapalaniem

Post autor: quattromtm » 20 kwie 2011, 21:10

Witam.
Mam problem z zapalaniem, rano zapala dobrze lecz po pracy musze długo kręcic aż po mału wejdzie na obroty i gdy jest silnik gorący i postoi około 15 minut to zapali i zgasnie od razu i tak 2 razy a za 3 razem załapie poszarpie (poprzerywa) i sie ustabilizuje, jak zgasze i zapale od razu to jest OK.
Co może byc przyczyną? Dodam, że czasami silnik jest jakby lekko słabszy a czasami wciska w fotel jak nigdy?

Nie posiadam gazu i nigdy nie było! Sama benzyna!

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 20 kwie 2011, 23:35

Nie znam się zbytnio na benzynach, ale może po prostu zapowietrza Ci się układ paliwowy ? Tylko że wtedy problem by był także rano gdy silnik jest zimny :roll:
Albo masz gdzieś jakąś nieszczelność w układzie paliwowym i na zimnym silniku nie jest ona na tyle duża żeby układ się zapowietrzał, z kolei przy wygrzanym na skutek dylatacji zwiększa się i wtedy dostaje się gdzieś powietrze ? Sprawdź to, możliwe że to jest przyczyna.

Awatar użytkownika
quattromtm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: quattromtm » 21 kwie 2011, 00:03

przy ciezkim odpalaniu czuc benzyne w srodku

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 21 kwie 2011, 09:22

Kolego w pełni mechaniczny wtrysk czyli kłopoty;-) Do sprawdzenia przepływka czujnik temperatury dla sterownika i dodatkowy wtrysk paliwa bo tu chyba jest problem;-) Pewnie Ci leje paliwo i furka Ci Sie zalewa... Jak jest jakiś błąd to mnie poprawcie:d

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 21 kwie 2011, 10:49

Mechaniczny wielopunkt i zapach benzyny czuć? Ty nie czekaj na nic, tylko poszukaj nieszczelności i szybko ją usuń, szczególnie niebezpieczna jest nieszczelnośc po stronie wysokiego ciśnienia, grozi ona pożarem który może nie dać się ugasić :!:
Dla świętego spokoju wymieniłbym wszystkie przewody paliwowe wysokiego ciśnienia, sprawdził przewody paliwowe idące od silnika do zbiornika paliwa, a następnie sprawdził ten wtrysk rozruchowy o którym pisał kolega powyżej. Póki nie upewnisz się że po stronie wysokiego ciśnienia jest wszystko OK nie używaj samochodu, bo możesz go w głupi sposób stracić :-(

Awatar użytkownika
quattromtm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: quattromtm » 21 kwie 2011, 16:55

przewody sa suche, sprawdze jeszcze wtryskiwacz rozruchowy.
zapach paliwa czuc tylko przy odpalaniu
a jezdzic musze i robie sporo kilometrów :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl