[B4 2.0]Jakie świece jaka przerwa ??
[B4 2.0]Jakie świece jaka przerwa ??
Witam może mi ktoś powiedzieć jakie są najlepsze świece do Audi 80 B4 92r 2.0 Bęzyna. I jeśli ktoś wiec to jaką mają miec przerwe świece. ??
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam Ramze$
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam Ramze$
Ostatnio zmieniony 27 sie 2007, 10:12 przez Ramze$, łącznie zmieniany 1 raz.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Ramze$ to nie tak. Też jak zaczynałem przygodę z gazem to podobnych opinii się nasłuchałem i dość długo je powtarzałem.
Prawda jest taka, że należy stosować świece zalecane przez producenta auta. Dopiero kiedy są problemy z zapłonem na LPG, a stan pozostałych elementów instalacji WN nie budzi najmniejszych zastrzeżeń, można pokusić się o zastosowanie innych świec, o innym odstępie czy liczbie elektrod. Jednak jeśli chodzi o nasze niunie to nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem by zachodziła taka konieczność. Układ WN jest na tyle wydajny, że spokojnie wyrabia na standardowych świecach.
Jeśli chodzi o ilość elektrod to NGK mają 3 elektrody, pozostałe nie wiem. Beru chyba też. Sam mam u siebie NGK od 1,5 roku i nie mam najmniejszych problemów z zapłonem.
Prawda jest taka, że należy stosować świece zalecane przez producenta auta. Dopiero kiedy są problemy z zapłonem na LPG, a stan pozostałych elementów instalacji WN nie budzi najmniejszych zastrzeżeń, można pokusić się o zastosowanie innych świec, o innym odstępie czy liczbie elektrod. Jednak jeśli chodzi o nasze niunie to nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem by zachodziła taka konieczność. Układ WN jest na tyle wydajny, że spokojnie wyrabia na standardowych świecach.
Jeśli chodzi o ilość elektrod to NGK mają 3 elektrody, pozostałe nie wiem. Beru chyba też. Sam mam u siebie NGK od 1,5 roku i nie mam najmniejszych problemów z zapłonem.
Dobra dziękuje wam wszystkim już rozumiem. Pytałem was ponieważ wczoraj otkręcałem świece tak zobaczyć jak wyglądają bo niedawno kupiłem autko. No i obok mnie był kumpel powiedział że przerwa jest ża duża i pozmniejszał mi przerwy ale tak na oko a rano miałem problemik z odpaleniem auta poniewarz troszke długo kręci ł. Więc dziś już mam szczelinomierz i chce ustawić tak jak powinno być orginalnie.
Re: [B4 2.0]Jakie świece jaka przerwa ??
Wszystko OK, tylko powiedz jaki to silnik o pojemności 2,0. ABT czy ABK bo to istotna różnica zwłaszcza dla świec i przy LPG.
Jeżeli masz ABT to zastosuj BUR6ET.
Jeżeli masz ABT to zastosuj BUR6ET.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Może wartałoby zamieścić to jakoś osobno i stworzyć taką bazę świec - jakie do czego...
do ABT znalazłem takie świece:
Bosch:
- Super: W7LTCR przerwa 1,0
- Super plus: +2, WR7LTC+ przerwa 1,0 <-- ja mam takie i jest okej
- Super 4: WR78X
NGK:
- BUR6ET przerwa 0,8
Brisk:
- Ekstra: LX15LTC-1
- Platin: LR15YPP-1
- Tuning: LOR14LGS
- Silver LPG: LR15YS-9
- A-Line: 37
Iskra:
- zwykła: FE65PXS przerwa 1,0
- gaz: FE65PXE GAZ przerwa 0,8
- 3-el.: FE65LTXS przerwa 1,0
Świece do ABC:
Bosch:
- Super plus: FR 7 LDC+, +7
- Super plus: FR 6 DC+, +13 (odstęp elektrod do ustawienia: 0,7 mm, Rodzaj paliwa: CNG, gaz płynny (LPG), artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Odstęp między elektordami dla zasil. gazem musi być ustawiony, Do wymiany po: 15000 km)
- Platin-Ir CNG/LPG: FR 6 KI 332 S (CNG, gaz płynny (LPG), Do wymiany po: 30000 km)
NGK:
- BKUR6ET-10(V-Line 24) - przerwa 1,0
Brisk:
- Ekstra: DX15LTC-1
- Platin: DR15YPP-1
- Tuning: DOR15LGS
- Silver LPG: DR15YS-9
- A-Line: 24
Iskra:
- Iskra: SFE65LTXS-10 przerwa 1,0
- U-Super: 24 przerwa 1,0
- Gas-Super: 24G przerwa 0,8
do ABT znalazłem takie świece:
Bosch:
- Super: W7LTCR przerwa 1,0
- Super plus: +2, WR7LTC+ przerwa 1,0 <-- ja mam takie i jest okej
- Super 4: WR78X
NGK:
- BUR6ET przerwa 0,8
Brisk:
- Ekstra: LX15LTC-1
- Platin: LR15YPP-1
- Tuning: LOR14LGS
- Silver LPG: LR15YS-9
- A-Line: 37
Iskra:
- zwykła: FE65PXS przerwa 1,0
- gaz: FE65PXE GAZ przerwa 0,8
- 3-el.: FE65LTXS przerwa 1,0
Świece do ABC:
Bosch:
- Super plus: FR 7 LDC+, +7
- Super plus: FR 6 DC+, +13 (odstęp elektrod do ustawienia: 0,7 mm, Rodzaj paliwa: CNG, gaz płynny (LPG), artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Odstęp między elektordami dla zasil. gazem musi być ustawiony, Do wymiany po: 15000 km)
- Platin-Ir CNG/LPG: FR 6 KI 332 S (CNG, gaz płynny (LPG), Do wymiany po: 30000 km)
NGK:
- BKUR6ET-10(V-Line 24) - przerwa 1,0
Brisk:
- Ekstra: DX15LTC-1
- Platin: DR15YPP-1
- Tuning: DOR15LGS
- Silver LPG: DR15YS-9
- A-Line: 24
Iskra:
- Iskra: SFE65LTXS-10 przerwa 1,0
- U-Super: 24 przerwa 1,0
- Gas-Super: 24G przerwa 0,8
Ostatnio zmieniony 31 mar 2010, 11:10 przez Skuciok, łącznie zmieniany 1 raz.
No tak Danek masz racje więcej nie ma mowy żeby ktoś coś robił najpierw tu napisze (Jak sam nie bede wiedział) a potem będe co kolwiek robił.
No tak a co do tego to powiem tak nie wiem jaki to jest silnik wiem że jest to dwa litry. Może mi pomożecie i powiecie po czy mam to rozpoznać jaki to jest silnik. Nie wiem nawet ile ma koni .
czarekj pisze:Wszystko OK, tylko powiedz jaki to silnik o pojemności 2,0. ABT czy ABK bo to istotna różnica zwłaszcza dla świec i przy LPG.
Jeżeli masz ABT to zastosuj BUR6ET.
No tak a co do tego to powiem tak nie wiem jaki to jest silnik wiem że jest to dwa litry. Może mi pomożecie i powiecie po czy mam to rozpoznać jaki to jest silnik. Nie wiem nawet ile ma koni .