[B3 1.8 SF] Papierowa rura - wieksze zuzybie PB?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Tylko.. Gdzie jest odma w moim SF ?
mozesz mi to pokazac na zdjeciu ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fdd ... cfd2d.html
I czy wyczyszcze to sam czy trzeba do tego jakis specjalistycznych narzedzi ?
mozesz mi to pokazac na zdjeciu ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fdd ... cfd2d.html
I czy wyczyszcze to sam czy trzeba do tego jakis specjalistycznych narzedzi ?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
To jest przewód od odmy, a druga jego część jest przykręcona do obudowy filtra, od spodu. Zrobisz to spokojnie sam, wykręć przewód i przeczyść go czymś, wydmuchaj, przemyj benzyną.
[ Dodano: 2011-04-17, 20:23 ]
jeszcze te gniazdo w obudowie filtra też możesz przepłukać.
A jak kiedyś zdejmiesz pokrywę zaworów to tam gdzie przykręca się ten wąż jest siatka metalowa, ją trzeba dokładnie wyczyścić
[ Dodano: 2011-04-17, 20:23 ]
jeszcze te gniazdo w obudowie filtra też możesz przepłukać.
A jak kiedyś zdejmiesz pokrywę zaworów to tam gdzie przykręca się ten wąż jest siatka metalowa, ją trzeba dokładnie wyczyścić
Bylem to przeczyscic . Odkrecilem z jednej strony z drugiej strony bylo to tylko wlozone na filtr ale nic brudu tam nie bylo . w filtrze tez wyczyszczone
Kurcze mialem wyjete cala obudowe filtra dokrecilem jeszcz eraz troche ta podstawe gaznika.. wymienilem jeden wezyk podcisnieniowy bo dziwny jakis byl iii yeraz zamiast obrotow ponizej 1000 jest 1300 chyba bez ssannia tzn ssanie wylaczone ; /
co to sie mogl ostac? nic tam nnie ruszalem ;(
Kurcze mialem wyjete cala obudowe filtra dokrecilem jeszcz eraz troche ta podstawe gaznika.. wymienilem jeden wezyk podcisnieniowy bo dziwny jakis byl iii yeraz zamiast obrotow ponizej 1000 jest 1300 chyba bez ssannia tzn ssanie wylaczone ; /
co to sie mogl ostac? nic tam nnie ruszalem ;(
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
nic bardziej błędnego jeśli chodzi o auta grupy VAG. Owa papierowa rura łącząca osłonę kolektora wydechowego z puszką filtra powietrza odpowiada za dostarczenie ciepłego powietrza do sporządzenia mieszanki gdy silnik jest zimny i/lub gdy na dworze jest zimno (by paliwo lepiej odparowało itp.) W praktyce, w 20-letnich autkach 99% tych urządzeń odpowiadających za przekierowanie zimnego lub ciepłego powietrza do silnika jest zepsutych, i silnik ciągnie cały czas powietrze gorące z okolic kolektora wydechowego, a powietrze to jest rzadkie=ma mało tlenu. Auto jezdzace ciagle na goracym powietrzu ma podwyzszone spalanie oraz niższą moc. W kazdym moim aucie przerabiałem to ustrojstwo tak że podcisnienia zaślepiałem, rurę papierową wywalałem całkiem, i silnik chodził ciągle na zimnym, gęstym powietrzu. Zwłaszcza przy LPG zaleca się przerobienie tego gdyż gaz mamy już w fazie lotnej podany do silnika, i nie potrzeba mu gorącego powietrza by odparował jak benzyna.Audi88 pisze: Wyczytalem cos takiego
Również duże spalanie możesz uzyskać gdy jest brak papierowej rury łączącej filtr powietrza z obudową przykręconą do kolektora wydechowego. Przy braku tej rury silnik zaciąga z filtra powietrza zimne powietrze do sporządzenia mieszanki paliwowo powietrznej i następuje wzrost zużycia benzyny lub gazu.W chłodne dni termostat woskowy zamyka dopływ zimnego powietrza z filtra powietrza pobierając ciepłe powietrze do filtra powietrza a dalej do sporządzenia mieszanki z pod kolektora wydechowego właśnie tą papierową rurą.