[All] ET - tolerancja, wybór, wartości
sam mam felgi z forda, potrzebujesz pierscienie centrujace i bedzie ok, nie potrzeba zadnych dystansow, felga ladnie pasuje nie jest ani za bardzo schowana ani nie wystaje poza blotnik. oczywiscie mozesz sobie zalozyc dystans bedzie sie ladniej prezetowalo ale i bez tego nie jest zle.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 22:08 przez MichalR81, łącznie zmieniany 1 raz.
nie podwarzam twojego zdania, mam felgi z forda nawet podobne do tych z allegro i na nich jezdze, faktycznie ET mam mniejsze co sprawdzilem i teraz kolega moze byc 100% pweny ze musi dac dystans, skoro oboje mowimy mu to samo, w dodatku sprawdzone. a ten post wczesniej moze sie komus przyda jak bedzie kupowal felgi z ET40
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
spokoj Dziewczyny, bo se slepia wydrapiecie
przeczytajcie jeszcze raz ogloszenie - o ile ogloszeniodawca sie nie rabnal i te felgi faktycznie maja 6Jx15ET52,5 to ich porownanie z seryjna stalowka w B4 (6,5Jx15ET38) bedzie wygladac mniej wiecej tak:
jak widac na zalaczonym obrazku (klikniecie otwiera strone kalkulatora z ktorej go wzialem) inkryminowana felga wchodzi do B4 plug`n`play z poprawka na otwor centrujacy, nic nie bedzie tarlo o kolumne poniewaz jest ona o pol cala wezsza od seryjnej stalowki do B4 i pomimo duzej roznicy w odsadzeniu jej wewnetrzna krawedz wypadnie niecaly centymetr glebiej niz w seryjnym kole (mowi o tym parametr 'inset' jesli ktos juz kliknal).
powyzsze jednak w zaden sposob nie wplywa na fakt ze na 6Jx15 postawilbym conajwyzej golfa II i to nie szerzej niz 175/xx, ta felga jest za waska pod gume 195/xx.
przeczytajcie jeszcze raz ogloszenie - o ile ogloszeniodawca sie nie rabnal i te felgi faktycznie maja 6Jx15ET52,5 to ich porownanie z seryjna stalowka w B4 (6,5Jx15ET38) bedzie wygladac mniej wiecej tak:
jak widac na zalaczonym obrazku (klikniecie otwiera strone kalkulatora z ktorej go wzialem) inkryminowana felga wchodzi do B4 plug`n`play z poprawka na otwor centrujacy, nic nie bedzie tarlo o kolumne poniewaz jest ona o pol cala wezsza od seryjnej stalowki do B4 i pomimo duzej roznicy w odsadzeniu jej wewnetrzna krawedz wypadnie niecaly centymetr glebiej niz w seryjnym kole (mowi o tym parametr 'inset' jesli ktos juz kliknal).
powyzsze jednak w zaden sposob nie wplywa na fakt ze na 6Jx15 postawilbym conajwyzej golfa II i to nie szerzej niz 175/xx, ta felga jest za waska pod gume 195/xx.
piku pisze:Witam Panowie pomożecie mi w jednej kwesti.
Chce kupic aluski Rial.
4x108
2x9Jx16 H2 ET 25
2x7,5Jx16 H2 ET 35
średnica piasty 63,3mm
Czy one podejda do B4 nie będą wystawać?
Jak myślicie naciągne na nie oponki:
przód 205/55 tył 215/45
Ja miałem 9x17 ET25 na sporej glebie. Było równo z błotnikiem, a na oponie 215/40 nic nie tarło.piku pisze:Ma ktoś w sedanie na tyle 9" z takim ET? Może pokazać zdjęcie
Tak to wyglądało:
Potem obniżyłem tył jeszcze o 15mm i podobnie nic się nie działo. Dopiero jak dodałem dystans 10mm, czyli zmieniłem ET na 15 to musiałem lekko wyciągnąć błotniki, a wyglądało to tak:
Z przodu miałem takie same parametry i też nic nie tarło.
Opony proponowałbym albo 205/50 na przód, a 215/45 na tył. A jeśli koniecznie chcesz 205/55 z przodu to na tył musisz dać 215/50 by by komicznie wyglądało z profilem 45.
Moim zdaniem przy takich felgach zrezygnuj z takich opon żeby to nie wyglądalo śmiesznie.205/55 toz to balon.piku pisze:Witam Panowie pomożecie mi w jednej kwesti.
Chce kupic aluski Rial.
4x108
2x9Jx16 H2 ET 25
2x7,5Jx16 H2 ET 35
średnica piasty 63,3mm
Czy one podejda do B4 nie będą wystawać?
Jak myślicie naciągne na nie oponki:
przód 205/55 tył 215/45
Proponuje na 9'' wrzuć 215/40 a na 7,5'' 195/40/ żeby to wyglądało w miare fajnie.Mam u siebie taki setup i nie narzekam.Ale opony typu 205/55 etc odpadaja na alu.Taki profil to na zime kolego.Szerokości.