Witam mam pytanie jakie wymiary maja nowe bebny do B4 .Chodzi mi o srednice itp ,głownie chodzi o wewnetrzna strone tam gdzie przylegaja szczeki.Pytam bo nie wiem a chcialbym zmierzyc i zobaczyc czy musze juz kupowac nowe bebny czy tez jeszcze nie. I jaka grubosc one maja max i ile minimum.
Druga sprawa tak przy okazji jakie wymiary ma uszczelniacz na półosi ? od strony skrzyni biegów ?Silnik 2,0 ABT bez ABS.
Z góry dzieki za pomoc.
[80 B4 all] Wymiary fabryczne bębnów
Odgrzeję trochę temat.
Ostatnio na autostradzie zaczęły mnie dochodzić dziwne odgłosy z tylnego, prawego koła, zatrzymałem się na zatoczce, ale nic nie byłem na świeżo w stanie stwierdzić, tak więc jakoś dotoczyłem się do miejsca docelowego (ok 70km), oczywiscie po drodze dostając o mało zawału przez kolejne dźwięki i chodzenie tyłu (konieczne było kontrowanie kierownicą).
Nie wdając się w dalsze szczegóły po przyjeździe na miejsce i zdjęciu felernego koła, okazało się, że jedno z łożysk razem z paroma innymi elementami jest w wersji instant (zmielone na proszek), a sam otwór bębna hamulcowego tak ojechany, że nie nadaje się do powtórnego założenia z nowymi łożyskami i resztą elementów, gdyz zwyczajnie spada.
Problem pojawił się przy próbie znalezienia nowego bębna. Okazuje się, że wiele bębnów było mniejszych, niż nasz, a jedyny pasujący znaleźliśmy na szrocie, ale z audi 100... w każdym razie właściciel szrotu chciał nas zerżnąć ostro z ceną i szukamy dalej, tylko że nie wiem, jakiego typu bębna powinienem szukać (chodzi głównie o wymiary).
Moje audi to 80 B4 2.0 ABT 1992 bez absu. Z tego, co wiem, były montowane 3 wielkości bębnów, ja mam ten najwiekszy. Ktoś ma mozliwość podać mi jakieś parametry techniczne takiego bębna, żeby łatwiej było znaleźć odpowiedni?
Ostatnio na autostradzie zaczęły mnie dochodzić dziwne odgłosy z tylnego, prawego koła, zatrzymałem się na zatoczce, ale nic nie byłem na świeżo w stanie stwierdzić, tak więc jakoś dotoczyłem się do miejsca docelowego (ok 70km), oczywiscie po drodze dostając o mało zawału przez kolejne dźwięki i chodzenie tyłu (konieczne było kontrowanie kierownicą).
Nie wdając się w dalsze szczegóły po przyjeździe na miejsce i zdjęciu felernego koła, okazało się, że jedno z łożysk razem z paroma innymi elementami jest w wersji instant (zmielone na proszek), a sam otwór bębna hamulcowego tak ojechany, że nie nadaje się do powtórnego założenia z nowymi łożyskami i resztą elementów, gdyz zwyczajnie spada.
Problem pojawił się przy próbie znalezienia nowego bębna. Okazuje się, że wiele bębnów było mniejszych, niż nasz, a jedyny pasujący znaleźliśmy na szrocie, ale z audi 100... w każdym razie właściciel szrotu chciał nas zerżnąć ostro z ceną i szukamy dalej, tylko że nie wiem, jakiego typu bębna powinienem szukać (chodzi głównie o wymiary).
Moje audi to 80 B4 2.0 ABT 1992 bez absu. Z tego, co wiem, były montowane 3 wielkości bębnów, ja mam ten najwiekszy. Ktoś ma mozliwość podać mi jakieś parametry techniczne takiego bębna, żeby łatwiej było znaleźć odpowiedni?