[B4 2.0E ABK] problem z obrotami
[B4 2.0E ABK] problem z obrotami
jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem b4 2.0 e abk
zrobilem nim dopiero 2 tysiace i mam problem z obrotami, a dokladnie z zejsciem z obrotow , z chwila zdjecia nogi z gazu obroty zamiast spaść skaczą o 100 i dopiero opadają nie ( zazwyczaj między 1000 a 3000 ), nie bylem jeszcze na rzadnym teście komputerowym bo wczesniej chciałbym sie zapoznac z tematem, poza tym obroty sa rowne (900) na biegu jalowym i nic nie pulsują ,
wiec nie wiem czy to potecjometr przepustnicy czy raczej krokowy a moze cos jeszcze
czy ktos zna taki przypadek?
zrobilem nim dopiero 2 tysiace i mam problem z obrotami, a dokladnie z zejsciem z obrotow , z chwila zdjecia nogi z gazu obroty zamiast spaść skaczą o 100 i dopiero opadają nie ( zazwyczaj między 1000 a 3000 ), nie bylem jeszcze na rzadnym teście komputerowym bo wczesniej chciałbym sie zapoznac z tematem, poza tym obroty sa rowne (900) na biegu jalowym i nic nie pulsują ,
wiec nie wiem czy to potecjometr przepustnicy czy raczej krokowy a moze cos jeszcze
czy ktos zna taki przypadek?
Ostatnio zmieniony 21 sie 2007, 21:06 przez arti029, łącznie zmieniany 1 raz.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
szukajka :!:
1 viewtopic.php?t=6753&view=newest
2 viewtopic.php?t=6757
3 viewtopic.php?t=6259&start=0
1 viewtopic.php?t=6753&view=newest
2 viewtopic.php?t=6757
3 viewtopic.php?t=6259&start=0
małe sprecyzowanie: po prostu jest pojedyncze wahnięcie obrotami( o jakieś 500-1000 obr) przy zdjęciu nogi z gazu podczas jazdy, poza tym jest wszystko ok
uciążliwe to jest zwłaszcza przy hamowaniu silnikiem ( w pierwszym momencie tak jakby autko chciało przyspieszyć )
chyba bez testu komputerowego sie nie obejdzie
uciążliwe to jest zwłaszcza przy hamowaniu silnikiem ( w pierwszym momencie tak jakby autko chciało przyspieszyć )
chyba bez testu komputerowego sie nie obejdzie
Z testem się wstrzymaj. U mnie jest to samo. Była tragedia, ale po ustawieniu zapłonu i wymianie pękniętego węża od odmy w zasadzie jest ok. Czasami, przy mocno zagrzanym silniku ( np. po jeździe w korkach) potrafi coś takiego zrobić, ale w nieporównywalnie mniejszym stopniu niż początkowo. Myślę, że przyczyną wciąż jest minimalna nieszczelność i przedostawanie się lewego powietrza. Sprawdź wszystkie węże od odpowietrzenia, korek wlewu oleju i jak nie pomoże ustaw zapłon.
powodzenia.
powodzenia.
Witam Też mam problem z obrotami ale troszke innej natury! wieszaja sie po dodaniu gazu lub wrzuceniu na bieg jałowy w granicach 1100-2000 obr/min. czytałem juz na forum o silniku krokowym i przemyłem go ale nic to nie dało.... zauważyłem jedno, a mianowicie w momencie zawieszenia sie obrotow po delikatnym puknieciu w mechanizm znajdujacy sie na przepustnicy obroty wracaja do normy co moze byc powodem tego???..... pomozcie bo to naprawde denerwujace podczas jazdy jest... :cry: