Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski od ASV

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Maxxx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 15 mar 2007, 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski od ASV

Post autor: Maxxx » 03 sie 2007, 10:25

Witam,

mam możliwość zakupienia wtrysków od ASV, mam Audi 80 B4 TDI 1Z z 94r. czy poniższe wtryski będą do mojego Audi pasować?

3 x zwykłe:
vw 038 130 202A
bosch 0432193595

1 x sterujący:
vw 038 130 202B
bosch 0432193593

Dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 09:19 przez Maxxx, łącznie zmieniany 3 razy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 sie 2007, 09:09

Lepiej już od AFN-a włożyc wtryski i podregulować dawke wtrysku i bedzie odczuwalna zmiana. Od ASV nie jestem pewnien czy podejdą do 1Z

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 08 sie 2007, 11:26

Podejdą wtrychy od ASV i to lepiej jak od AFN :!:

Polecam ASV :!: 8-)

Jak byś nie miał u kogo to zmienić i oczyiście ustawić dawkę paliwa to mam gościa w Rembertowie ogarniającego temat.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - zmiana Turbo - AFN ASV ASZ

Post autor: minon1 » 27 sie 2007, 21:02

Jak w temacie tylko ze znakiem zapytania.

Próbował ktoś :?: Chodzi mi o ilość przeróbek i spasowanie.

Która najlepiej podejdzie w sensie spasowania i jak najmniejszej ilości przeróbek :?:
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 21:45 przez minon1, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 sie 2007, 12:51

Turbiny nie przełożysz z tgo względu że jest całkiem inne sterowanie turbiną. W AFN-ie i ASV turbina ma zmienną geometrię łopatek a w 1Z jest zawór upustowy

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 28 sie 2007, 18:42

Czyli nie i koniec :?: :-(

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 wrz 2007, 20:32

[ Dodano: 2007-09-03, 20:36 ]
można zmieniasz sterowanie z podciśnieniowego na nadciśnieniowe (zmiana gruszki na tą z twojej turbiny ewentualnie przeróbka gruszki) przystawka do kolektora , podłączasz przewód olejowy i masz np VTN gt1749v ( 16 td na gt 17 i pompie 8 mm ciśnienie 1.1 bar 100 KM 252 Nm na hamowni ) pokrótce :mrgreen:

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 03 wrz 2007, 22:24

Nie wiem jakiej gruszki :-?

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 04 wrz 2007, 20:34

aha ten uspustowy

ale i tak nie wiem jak to zrobić :-/

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 05 wrz 2007, 19:42


Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

[1.9 1Z] Większe Turbo

Post autor: B4ME » 05 gru 2008, 12:56

Wydaję mi się, że takiego tematu jeszcze nie było. Chciałbym do mojej niuni z 1Zetorem na pokładzie wyposażonej w pierburga, władować jakieś większe turbo, chyba najlepiej by było bez zmiennej geo (będą zmieniane szpryce i icek po zimie jeszcze), zależało by mi na tym że by nie wymieniać sterownika na innego-mam 16 bitowy z AHU, może by podpasowała jakaś suszara bez VNT ? Czy ktoś już się takiego czegoś podejmował ? Radźcie ludziska i piszcie co o tym myślicie, oczywiście po wymianie turbawki trzeba by było odetkać wydech. Chciałbym temat zamknąć temat na mocy 160 PS, 360nm. Czekam na wasze mądre pomysły ;) <piwo>

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 05 gru 2008, 13:24

A fizycznie nic nie przeszkadza, pompy nie i inne duperele ? Nie dałobyrady zrobic jakiejś hybrydy ? z większą stroną zimną?

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 05 gru 2008, 13:38

labek pisze:A fizycznie nic nie przeszkadza, pompy nie i inne duperele ? Nie dałobyrady zrobic jakiejś hybrydy ? z większą stroną zimną?
Wydaje mi się że coś by się dało rade upchnąć.. powiem szczerze, że nad hybrydą nie myśląłem, ale ja głupi <lol> tylko teraz z kąd śmigło ?

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 05 gru 2008, 13:58

Znasz takiego jednego co siedzi w dieslach <ok> jakbyś miał 1.8T to bym ci pomógł a tak to raczej zbyt pojęcia nie mam :-/

Jeszcze pewnie pozostaje kwestia czy chcesz cos P&P czy z przeóbką, poszukaj moze na innych forach np a4-klub w a4 tez byly 1z...

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 05 gru 2008, 14:06

Ba no pewno, że P&P :mrgreen: Solskier.... Ratuj :!: :mrgreen: (tak na marginesie to po naszej dzisiejszej rozmowie mi się ten pomysł urodził xD to wszystko przez Ciebie xD)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl