[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski od ASV
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski od ASV
Witam,
mam możliwość zakupienia wtrysków od ASV, mam Audi 80 B4 TDI 1Z z 94r. czy poniższe wtryski będą do mojego Audi pasować?
3 x zwykłe:
vw 038 130 202A
bosch 0432193595
1 x sterujący:
vw 038 130 202B
bosch 0432193593
Dzięki za pomoc.
mam możliwość zakupienia wtrysków od ASV, mam Audi 80 B4 TDI 1Z z 94r. czy poniższe wtryski będą do mojego Audi pasować?
3 x zwykłe:
vw 038 130 202A
bosch 0432193595
1 x sterujący:
vw 038 130 202B
bosch 0432193593
Dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 09:19 przez Maxxx, łącznie zmieniany 3 razy.
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - zmiana Turbo - AFN ASV ASZ
Jak w temacie tylko ze znakiem zapytania.
Próbował ktoś :?: Chodzi mi o ilość przeróbek i spasowanie.
Która najlepiej podejdzie w sensie spasowania i jak najmniejszej ilości przeróbek :?:
Próbował ktoś :?: Chodzi mi o ilość przeróbek i spasowanie.
Która najlepiej podejdzie w sensie spasowania i jak najmniejszej ilości przeróbek :?:
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 21:45 przez minon1, łącznie zmieniany 1 raz.
[ Dodano: 2007-09-03, 20:36 ]
można zmieniasz sterowanie z podciśnieniowego na nadciśnieniowe (zmiana gruszki na tą z twojej turbiny ewentualnie przeróbka gruszki) przystawka do kolektora , podłączasz przewód olejowy i masz np VTN gt1749v ( 16 td na gt 17 i pompie 8 mm ciśnienie 1.1 bar 100 KM 252 Nm na hamowni ) pokrótce :mrgreen:
można zmieniasz sterowanie z podciśnieniowego na nadciśnieniowe (zmiana gruszki na tą z twojej turbiny ewentualnie przeróbka gruszki) przystawka do kolektora , podłączasz przewód olejowy i masz np VTN gt1749v ( 16 td na gt 17 i pompie 8 mm ciśnienie 1.1 bar 100 KM 252 Nm na hamowni ) pokrótce :mrgreen:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c20eb7c7b0 tu znajdziesz wszystko a nawet więcej powodzenia http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121222 :lol:
[1.9 1Z] Większe Turbo
Wydaję mi się, że takiego tematu jeszcze nie było. Chciałbym do mojej niuni z 1Zetorem na pokładzie wyposażonej w pierburga, władować jakieś większe turbo, chyba najlepiej by było bez zmiennej geo (będą zmieniane szpryce i icek po zimie jeszcze), zależało by mi na tym że by nie wymieniać sterownika na innego-mam 16 bitowy z AHU, może by podpasowała jakaś suszara bez VNT ? Czy ktoś już się takiego czegoś podejmował ? Radźcie ludziska i piszcie co o tym myślicie, oczywiście po wymianie turbawki trzeba by było odetkać wydech. Chciałbym temat zamknąć temat na mocy 160 PS, 360nm. Czekam na wasze mądre pomysły