Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski od ASV

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Maxxx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 15 mar 2007, 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski od ASV

Post autor: Maxxx » 03 sie 2007, 10:25

Witam,

mam możliwość zakupienia wtrysków od ASV, mam Audi 80 B4 TDI 1Z z 94r. czy poniższe wtryski będą do mojego Audi pasować?

3 x zwykłe:
vw 038 130 202A
bosch 0432193595

1 x sterujący:
vw 038 130 202B
bosch 0432193593

Dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 09:19 przez Maxxx, łącznie zmieniany 3 razy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 sie 2007, 09:09

Lepiej już od AFN-a włożyc wtryski i podregulować dawke wtrysku i bedzie odczuwalna zmiana. Od ASV nie jestem pewnien czy podejdą do 1Z

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 08 sie 2007, 11:26

Podejdą wtrychy od ASV i to lepiej jak od AFN :!:

Polecam ASV :!: 8-)

Jak byś nie miał u kogo to zmienić i oczyiście ustawić dawkę paliwa to mam gościa w Rembertowie ogarniającego temat.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - zmiana Turbo - AFN ASV ASZ

Post autor: minon1 » 27 sie 2007, 21:02

Jak w temacie tylko ze znakiem zapytania.

Próbował ktoś :?: Chodzi mi o ilość przeróbek i spasowanie.

Która najlepiej podejdzie w sensie spasowania i jak najmniejszej ilości przeróbek :?:
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 21:45 przez minon1, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 sie 2007, 12:51

Turbiny nie przełożysz z tgo względu że jest całkiem inne sterowanie turbiną. W AFN-ie i ASV turbina ma zmienną geometrię łopatek a w 1Z jest zawór upustowy

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 28 sie 2007, 18:42

Czyli nie i koniec :?: :-(

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 wrz 2007, 20:32

[ Dodano: 2007-09-03, 20:36 ]
można zmieniasz sterowanie z podciśnieniowego na nadciśnieniowe (zmiana gruszki na tą z twojej turbiny ewentualnie przeróbka gruszki) przystawka do kolektora , podłączasz przewód olejowy i masz np VTN gt1749v ( 16 td na gt 17 i pompie 8 mm ciśnienie 1.1 bar 100 KM 252 Nm na hamowni ) pokrótce :mrgreen:

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 03 wrz 2007, 22:24

Nie wiem jakiej gruszki :-?

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 04 wrz 2007, 20:34

aha ten uspustowy

ale i tak nie wiem jak to zrobić :-/

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 05 wrz 2007, 19:42


Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

[1.9 1Z] Większe Turbo

Post autor: B4ME » 05 gru 2008, 12:56

Wydaję mi się, że takiego tematu jeszcze nie było. Chciałbym do mojej niuni z 1Zetorem na pokładzie wyposażonej w pierburga, władować jakieś większe turbo, chyba najlepiej by było bez zmiennej geo (będą zmieniane szpryce i icek po zimie jeszcze), zależało by mi na tym że by nie wymieniać sterownika na innego-mam 16 bitowy z AHU, może by podpasowała jakaś suszara bez VNT ? Czy ktoś już się takiego czegoś podejmował ? Radźcie ludziska i piszcie co o tym myślicie, oczywiście po wymianie turbawki trzeba by było odetkać wydech. Chciałbym temat zamknąć temat na mocy 160 PS, 360nm. Czekam na wasze mądre pomysły ;) <piwo>

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 05 gru 2008, 13:24

A fizycznie nic nie przeszkadza, pompy nie i inne duperele ? Nie dałobyrady zrobic jakiejś hybrydy ? z większą stroną zimną?

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 05 gru 2008, 13:38

labek pisze:A fizycznie nic nie przeszkadza, pompy nie i inne duperele ? Nie dałobyrady zrobic jakiejś hybrydy ? z większą stroną zimną?
Wydaje mi się że coś by się dało rade upchnąć.. powiem szczerze, że nad hybrydą nie myśląłem, ale ja głupi <lol> tylko teraz z kąd śmigło ?

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 05 gru 2008, 13:58

Znasz takiego jednego co siedzi w dieslach <ok> jakbyś miał 1.8T to bym ci pomógł a tak to raczej zbyt pojęcia nie mam :-/

Jeszcze pewnie pozostaje kwestia czy chcesz cos P&P czy z przeóbką, poszukaj moze na innych forach np a4-klub w a4 tez byly 1z...

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 05 gru 2008, 14:06

Ba no pewno, że P&P :mrgreen: Solskier.... Ratuj :!: :mrgreen: (tak na marginesie to po naszej dzisiejszej rozmowie mi się ten pomysł urodził xD to wszystko przez Ciebie xD)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl