Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 NG] Odkręcenie wtrysku od przepyływki

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 28 kwie 2011, 09:05

Żebyśmy mieli jasność to tym zestawem który ci podałem nie odkręcisz przewodów paliwowych z rozdzielacza. Do tego będziesz musiał znaleźć dobry klucz oczkowy - taki jak do przewodów hamulcowych. Mówiąc dobry mam na myśli co najmniej normę DIN - nie odginają się i nie skasujesz śruby. Najtańszy to będzie z firmy neo. Polecam bo mi pomógł.
slugs pisze:Bo nie wiem czy już łatwiej i szybciej nie będzie mi dokupić rozdzielacza ;/
Najprościej by było ale łatwe rozwiązania nie są też wcale dobre. Nie wiadomo czy trafisz na dobry rozdzielacz bo od niego dużo zależy. Ja już prowadziłem batalię z rozdzielaczem kupionym tak że wiem co piszę. W razie czego przewody z wtryskami mam to nie musisz się co pieścić. Tylko płyn hamulcowy obowiązkowy.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 29 kwie 2011, 20:07

Okej, zakupiłem te wykrętaki właśnie neo. Płynem halumcowym zalałem śruby i czekam do rana co z tego będzie.
Przy okazji zakupiłem uszczelke do pokrywy zaworowej, uszczelki do dolotu oraz oring do vacum pompy. I pytanie do Was chłopaki, bo ja sie za to jeszcze nie brałem nigdy samemu, coś tam wielce trudnego jest przy wymianie tego ustrojstwa? Na coś zwrócić uwagę? Jak wygląda sprawa z vacum?

Uszczelki wziąłem ori z aso, więc mam nadzieję, że będą dobre.

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 30 kwie 2011, 11:47

z niczym nie powinno byc problemu dasz rade vacum tez nie jest skomplikowane ;-)

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 07 maja 2011, 15:06

Hej, dopiero dziś się wziąłem za wymianę przepływki. Zakupiłem zajebiste, sądząc po cenie <rotfl> klucze i śruby po kąpieli w płynie hamulcowym puściły. Przypływka wymieniona, ale teraz mały problem. Samochód pali, ale gaśnie, jak trzymam wciśnięty gaz to troche trzepie silnikiem. Czy to potrzebuje jakiegoś "przepalenia" teraz? Na benzynie to ja spokojnie od listopada nie jeździłem...

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 07 maja 2011, 18:46

może trzeba ustawić mieszanke, albo czegoś nie podłaczyłeś

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 07 maja 2011, 23:46

Podłączyć to podłączyłem wszystko. Na gazie samochód lata bardzo dobrze.
Co masz na myśli z tym ustawieniem mieszanki? można jakiegoś manuala "zrób to sam" w tym temacie? :)

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 08 maja 2011, 08:05

Jak ma to miec rece i nogi to sam nic nie wyregulujesz zostaje ci tylko Jetronik we Wroclawiu tam zrobia to profi jest inne ustawienie wagi pod inny silnik i nie bedzie to banglac

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 08 maja 2011, 09:54

Jetronik na ulicy opolskiej?

dzięki!

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 08 maja 2011, 10:43

Tak do Krzyska sie zglos

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 08 maja 2011, 10:57

A nie wiesz ile jest z tym roboty? Auto trzeba zostawić? Terminy napięte?

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 08 maja 2011, 20:41

slugs, ja moge polecic innego magika z wroc. z grota rowackiego moze przekreciłem ul. ale wysle ci nr na pw rok temu regulował mi mechaniczny i perfekto chodzi o nim bardzo dobra opinia za czyszczenie ke-jet'a reg mieszanki co2 reg zapł <ok> onu wzioł 2oo zł

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 08 maja 2011, 22:19

Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc. Jutro będę dzwonił i pytał. Mam nadzieję, że do końca tygodnia ogarnę się z tym :)

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 08 maja 2011, 22:27

akcja potrwa 2-3h szacuje tyle ostatnia regulacja trwala pan z grota tez ogarnia temat ale jetronik ma nowszy sprzet ale wolny wybor ;-)

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 08 maja 2011, 22:40

Mi obojętne. byle by działało :) cenę też orientacyjnie pytałem, ale do 400zł jakoś przełknę <lol>
Ma samochód jeździć, bo z robotą na 2.2T mi idzie tak powoli, że masakra, a że w międzyczasie uszczelek i innych pierdół nakupiłem to zanim 2.2t wpadnie to ng zdążę wypolerować <mikolaj> <rotfl>

I pytanko, kolektor dolotowy na NG może być założony z jakiegoś innego silnika 2.3?

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 08 maja 2011, 22:48

ng ma dlugi dolot a to chyba malo kozystne... no i ddodakowo podgzewany od pokrywy zaworuw...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl