Najprościej by było ale łatwe rozwiązania nie są też wcale dobre. Nie wiadomo czy trafisz na dobry rozdzielacz bo od niego dużo zależy. Ja już prowadziłem batalię z rozdzielaczem kupionym tak że wiem co piszę. W razie czego przewody z wtryskami mam to nie musisz się co pieścić. Tylko płyn hamulcowy obowiązkowy.slugs pisze:Bo nie wiem czy już łatwiej i szybciej nie będzie mi dokupić rozdzielacza ;/
[B4 NG] Odkręcenie wtrysku od przepyływki
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Żebyśmy mieli jasność to tym zestawem który ci podałem nie odkręcisz przewodów paliwowych z rozdzielacza. Do tego będziesz musiał znaleźć dobry klucz oczkowy - taki jak do przewodów hamulcowych. Mówiąc dobry mam na myśli co najmniej normę DIN - nie odginają się i nie skasujesz śruby. Najtańszy to będzie z firmy neo. Polecam bo mi pomógł.
Okej, zakupiłem te wykrętaki właśnie neo. Płynem halumcowym zalałem śruby i czekam do rana co z tego będzie.
Przy okazji zakupiłem uszczelke do pokrywy zaworowej, uszczelki do dolotu oraz oring do vacum pompy. I pytanie do Was chłopaki, bo ja sie za to jeszcze nie brałem nigdy samemu, coś tam wielce trudnego jest przy wymianie tego ustrojstwa? Na coś zwrócić uwagę? Jak wygląda sprawa z vacum?
Uszczelki wziąłem ori z aso, więc mam nadzieję, że będą dobre.
Przy okazji zakupiłem uszczelke do pokrywy zaworowej, uszczelki do dolotu oraz oring do vacum pompy. I pytanie do Was chłopaki, bo ja sie za to jeszcze nie brałem nigdy samemu, coś tam wielce trudnego jest przy wymianie tego ustrojstwa? Na coś zwrócić uwagę? Jak wygląda sprawa z vacum?
Uszczelki wziąłem ori z aso, więc mam nadzieję, że będą dobre.
Hej, dopiero dziś się wziąłem za wymianę przepływki. Zakupiłem zajebiste, sądząc po cenie <rotfl> klucze i śruby po kąpieli w płynie hamulcowym puściły. Przypływka wymieniona, ale teraz mały problem. Samochód pali, ale gaśnie, jak trzymam wciśnięty gaz to troche trzepie silnikiem. Czy to potrzebuje jakiegoś "przepalenia" teraz? Na benzynie to ja spokojnie od listopada nie jeździłem...
Mi obojętne. byle by działało cenę też orientacyjnie pytałem, ale do 400zł jakoś przełknę <lol>
Ma samochód jeździć, bo z robotą na 2.2T mi idzie tak powoli, że masakra, a że w międzyczasie uszczelek i innych pierdół nakupiłem to zanim 2.2t wpadnie to ng zdążę wypolerować <mikolaj> <rotfl>
I pytanko, kolektor dolotowy na NG może być założony z jakiegoś innego silnika 2.3?
Ma samochód jeździć, bo z robotą na 2.2T mi idzie tak powoli, że masakra, a że w międzyczasie uszczelek i innych pierdół nakupiłem to zanim 2.2t wpadnie to ng zdążę wypolerować <mikolaj> <rotfl>
I pytanko, kolektor dolotowy na NG może być założony z jakiegoś innego silnika 2.3?
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt: