[2.3 20V 7A] Chcę 14' calowe felgi, a one nie wchodzą???
Z tego co piszesz to raczej Twoje autko nie roziwja seryjnej mocy. Zreszta, czego sie dziwic, te autka potrzebują naprawde dobrego speca, żeby jeździły. Natomaist w polsce zazwyczaj mamy kowali a nie mechaników, więc się nie dziw, że nie jedzie. W 7A jest tyle pierdół, które wpływają na moc silnika, że jak to się zaniedba, to potem są problemy.
seryjna couopejka ma 8.4s do 100tki, sadze, raczej, że z bemką nie ma szans
seryjna couopejka ma 8.4s do 100tki, sadze, raczej, że z bemką nie ma szans
Więc sprawy się mają tak. Byłem na wycieczce po szrotach i zamierzyłem kilka okazów 14-nastocalowych felg. Ogólnie to o stalowych można zapomnieć, zamierzyłem natomiast trochę aluminiowych takich z epoki jaruzelskiego. Otóż prawie na trzpień weszły, na śruby nie dało się dokręcić ale było blisko. Głównie to zacisk hamulcowy przeszkadza, gdyby go lekko szlifierką splanował to kto wie. Ale diagnoza złomiarza była oczywista. Musisz znależć felgi z innym ET i teraz pytanie zasadnicze o co z tym chodzi. Może rzeczywiście jakieś z potężnym rantem i wtedy od wewnątrz będą bardziej wypukłe i przypasują. Już sam nie wiem i chyba się poddam.
Co do ilości cylindrów miedzy BMW 325 (6 cylindów) a audi które ma 5 garków. To kolega się myli, że niby wiecej to lepiej, gdyby miał z tym problem to niech wytłumaczy dlaczego M power ma 4 cylindry???? Pozdrawiam
Tak na marginesie to te auto jest przewidziane u mnie na 1,5 roku, póżniej jest wrakiem wartym 2 tys zł. Traktuję je przedmiotowo i ma po prostu latać bokiem jak na Quattro przystało, a nie jeżdzić.
Co do ilości cylindrów miedzy BMW 325 (6 cylindów) a audi które ma 5 garków. To kolega się myli, że niby wiecej to lepiej, gdyby miał z tym problem to niech wytłumaczy dlaczego M power ma 4 cylindry???? Pozdrawiam
Tak na marginesie to te auto jest przewidziane u mnie na 1,5 roku, póżniej jest wrakiem wartym 2 tys zł. Traktuję je przedmiotowo i ma po prostu latać bokiem jak na Quattro przystało, a nie jeżdzić.
- PR23M3K
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 1.8 JN
- Lokalizacja: Rz-ow
chcesz zeby bylo szybsze ? wymien maske, blotniki i klape na takie wykonane z laminatu, wywal cale wnetrze i napewno poczujesz roznice, zmiana felg na 14" to wg mnie nie jest dobre rozwiazanie
ps. albo kup eske
co do ET to im mniejsze tym bardziej felga jest odsadzona od piasty, tylko nie przesadz bo moga za bardzo wystawac poza obrys
pozdrawiam
ps. albo kup eske
co do ET to im mniejsze tym bardziej felga jest odsadzona od piasty, tylko nie przesadz bo moga za bardzo wystawac poza obrys
pozdrawiam
Niestety stare M powery mają 4 cylindry, mesiek Evolution 220KM z serii 190 także 4 cylindry i 2.5 pojemności. Cylindry a dokładnie ich ilość mają znaczenie przy wyważeniu silnika, chodzi o siły i ilość podpór wału. Do mocy nie za bardzo to się ma. BMW po prostu jest lżejsze i ma trochę większy moment obrotowy, do setki fabrycznie bmw jest lepsze o 0.1 sekundy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
to moze zalej lepszego paliwa :lol:
masz fotki tego swojego kupe ? moze dbaj o nie to puzniej kupie ale wiesz... nie katuj go tak ... zeby zostalo wiecej dla mnie
BTW. wyjmij srodek tzn fotele i inne duperele i bagaznik oprucznij ...
prubowales sie zamieniac z kolega na auta ? zobacz czy jak sie zamienisz to wygrasz jego beta ... jak nie to kierownika coupe ma do wymiany
masz fotki tego swojego kupe ? moze dbaj o nie to puzniej kupie ale wiesz... nie katuj go tak ... zeby zostalo wiecej dla mnie
BTW. wyjmij srodek tzn fotele i inne duperele i bagaznik oprucznij ...
prubowales sie zamieniac z kolega na auta ? zobacz czy jak sie zamienisz to wygrasz jego beta ... jak nie to kierownika coupe ma do wymiany
ja znalazłem inny sposób, bardziej kosztowny ale... Miałem się pochwalić później, ale temat idealny na ten moment. Wsadziliśmy ze szwagrem do sedana most i skrzynię 35/9 ( po 5 miesiącach poszukiwań), za kilka dni odbieramy nowy tłumik z kwasóweczki - kompletny od portek, bez katalizatora i środkowego tłumika, ostatni zrobiony pod s2. W weekend przewiduję pierwsze wrażenia z ukręcania nosa E.... wszystkim takim ze znaczkiem M3 i jedną rurecką wydechową. Mam nadzieję, że 2.5 litrówki też będą miały ciężkie chwile. Na wiosnę są plany na dłuższą wizytę u pana Chojnackiego - chcemy przekroczyć 200 PS bez dodatkowej dmuchawki albo 250 PS z dmuchawką, jesteśmy już po pierwszych konsultacjach
Co do kół 14' to szkoda Twojego czasu, czasu, czasu - a efekt będzie żaden, lepiej odchudzić auto jak napisał już jeden kolega albo doinwestować auto. Jednak najrozsądniej jest stanąć obok takiej samej maszyny i zobaczyć efekty - może coś z autem nie tak.
pozdro i życzę oczekiwanych wyników z ukręcania nosa
Co do kół 14' to szkoda Twojego czasu, czasu, czasu - a efekt będzie żaden, lepiej odchudzić auto jak napisał już jeden kolega albo doinwestować auto. Jednak najrozsądniej jest stanąć obok takiej samej maszyny i zobaczyć efekty - może coś z autem nie tak.
pozdro i życzę oczekiwanych wyników z ukręcania nosa