Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 20V 7A] Chcę 14' calowe felgi, a one nie wchodzą???

Awatar użytkownika
PR23M3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 1.8 JN
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: PR23M3K » 28 sie 2007, 10:39

kup ultra lekkie alusy 15"

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 28 sie 2007, 10:40

Marunioo ma ładną lalkę można sie z nim złapać poszukaj postów silnik ma na 100% zdrowy są zdjęcia po remonie

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 28 sie 2007, 11:12

MorajB4 20v ma 5 garów.

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 28 sie 2007, 11:26

Do b4 nie wkładali chyba 20v owszem coupe ale tylko do 91 rok.

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 28 sie 2007, 15:35

Nitro20 chyba miałeś na myśli b3 :-D

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 28 sie 2007, 15:54

No właśnie pisze ze w b4 nie było takich silników jak 20v zrezygnowano z nich na rzecz v6 2,6 i 2,8

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 28 sie 2007, 16:43

Z tego co piszesz to raczej Twoje autko nie roziwja seryjnej mocy. Zreszta, czego sie dziwic, te autka potrzebują naprawde dobrego speca, żeby jeździły. Natomaist w polsce zazwyczaj mamy kowali a nie mechaników, więc się nie dziw, że nie jedzie. W 7A jest tyle pierdół, które wpływają na moc silnika, że jak to się zaniedba, to potem są problemy.

seryjna couopejka ma 8.4s do 100tki, sadze, raczej, że z bemką nie ma szans :)

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 28 sie 2007, 17:26

Więc sprawy się mają tak. Byłem na wycieczce po szrotach i zamierzyłem kilka okazów 14-nastocalowych felg. Ogólnie to o stalowych można zapomnieć, zamierzyłem natomiast trochę aluminiowych takich z epoki jaruzelskiego. Otóż prawie na trzpień weszły, na śruby nie dało się dokręcić ale było blisko. Głównie to zacisk hamulcowy przeszkadza, gdyby go lekko szlifierką splanował to kto wie. Ale diagnoza złomiarza była oczywista. Musisz znależć felgi z innym ET i teraz pytanie zasadnicze o co z tym chodzi. Może rzeczywiście jakieś z potężnym rantem i wtedy od wewnątrz będą bardziej wypukłe i przypasują. Już sam nie wiem i chyba się poddam.
Co do ilości cylindrów miedzy BMW 325 (6 cylindów) a audi które ma 5 garków. To kolega się myli, że niby wiecej to lepiej, gdyby miał z tym problem to niech wytłumaczy dlaczego M power ma 4 cylindry???? Pozdrawiam
Tak na marginesie to te auto jest przewidziane u mnie na 1,5 roku, póżniej jest wrakiem wartym 2 tys zł. Traktuję je przedmiotowo i ma po prostu latać bokiem jak na Quattro przystało, a nie jeżdzić.

Awatar użytkownika
PR23M3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 1.8 JN
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: PR23M3K » 28 sie 2007, 18:14

chcesz zeby bylo szybsze ? wymien maske, blotniki i klape na takie wykonane z laminatu, wywal cale wnetrze i napewno poczujesz roznice, zmiana felg na 14" to wg mnie nie jest dobre rozwiazanie

ps. albo kup eske :-P


co do ET to im mniejsze tym bardziej felga jest odsadzona od piasty, tylko nie przesadz bo moga za bardzo wystawac poza obrys

pozdrawiam

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 28 sie 2007, 20:07

M power ma 6 garów a 4 zawory na cylinder nie widziałem M-ki czterocylindrowej

Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: zjawa » 28 sie 2007, 20:49

M power ma 6 garów a 4 zawory na cylinder nie widziałem M-ki czterocylindrowej
pierwsze E30 M-ki miały 4 garki, potem już miały 6 aż do tego roku.. najnowsza M3 ma v8 :mrgreen:

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 28 sie 2007, 21:28

Niestety stare M powery mają 4 cylindry, mesiek Evolution 220KM z serii 190 także 4 cylindry i 2.5 pojemności. Cylindry a dokładnie ich ilość mają znaczenie przy wyważeniu silnika, chodzi o siły i ilość podpór wału. Do mocy nie za bardzo to się ma. BMW po prostu jest lżejsze i ma trochę większy moment obrotowy, do setki fabrycznie bmw jest lepsze o 0.1 sekundy.

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 28 sie 2007, 22:25

to moze zalej lepszego paliwa :lol:
masz fotki tego swojego kupe ? moze dbaj o nie to puzniej kupie ale wiesz... nie katuj go tak ... zeby zostalo wiecej dla mnie :-D
BTW. wyjmij srodek tzn fotele i inne duperele i bagaznik oprucznij ...
prubowales sie zamieniac z kolega na auta ? zobacz czy jak sie zamienisz to wygrasz jego beta ... jak nie to kierownika coupe ma do wymiany :-D

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 29 sie 2007, 08:17

na jeden przejazd wyjmij filtr powietrza...i tak Ci nie zależy ;-)

Awatar użytkownika
Quon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 lut 2007, 09:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Quon » 29 sie 2007, 14:42

ja znalazłem inny sposób, bardziej kosztowny ale... Miałem się pochwalić później, ale temat idealny na ten moment. Wsadziliśmy ze szwagrem do sedana most i skrzynię 35/9 ( po 5 miesiącach poszukiwań), za kilka dni odbieramy nowy tłumik z kwasóweczki - kompletny od portek, bez katalizatora i środkowego tłumika, ostatni zrobiony pod s2. W weekend przewiduję pierwsze wrażenia z ukręcania nosa E.... wszystkim takim ze znaczkiem M3 i jedną rurecką wydechową. Mam nadzieję, że 2.5 litrówki też będą miały ciężkie chwile. Na wiosnę są plany na dłuższą wizytę u pana Chojnackiego - chcemy przekroczyć 200 PS bez dodatkowej dmuchawki albo 250 PS z dmuchawką, jesteśmy już po pierwszych konsultacjach ;-)
Co do kół 14' to szkoda Twojego czasu, czasu, czasu - a efekt będzie żaden, lepiej odchudzić auto jak napisał już jeden kolega albo doinwestować auto. Jednak najrozsądniej jest stanąć obok takiej samej maszyny i zobaczyć efekty - może coś z autem nie tak.


pozdro i życzę oczekiwanych wyników z ukręcania nosa ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl