[2.3 20v 7A] Gaśnie jak się zagrzeje
[2.3 20v 7A] Gaśnie jak się zagrzeje
Witam mój temat jest nietypowy a mianowicie chce kupić auto wymienione wyżej w temacie Audi Coupe 2.3 20v 167 Km. Problem polega w tym, że auto, które chciałem kupić zostało zalane paliwem z olejem do dwusuwów nie wiem dokładnie jaki to był olej, bo auto zostało sprzedane na raty właśnie jakiemuś kretynowi, który nie miał pieniędzy na paliwo i zalał właśnie auto takim paliwem. Gdy zadzwoniłem do sprzedającego umówiliśmy się, że weźmie to auto i kupie je za gotówkę dzień przed ustalonym dniem sprzedaży sprzedający poinformował mnie właśnie o tym fakcie z paliwem, scholował auto do domu, bo zgasło mu na drodze, przeczyścił bak, ale nie dało to żadnego rezultatu. Na drugi dzień wymienił w nim filtr paliwa, pompę paliwa i niby było ok, ale jednak to nie to, auto jeździ bez zarzutu od puki się nie zagrzeje po czym gaśnie przy dodaniu gazu, wymienił wtedy czujnik temperatury co prawda używany, ale w innym silniku działał bez zarzutu, ale to też nie jest przyczyną tego, następnie wymienił sterownik czujników stukowych, lecz to też nie jest przyczyna, zauważył, że pompa paliwowa podaje prawidłowo ciśnienie, ale powrót jest za to suchy. Na forum przeczytał, że po przekręceniu kluczyka powinno wrócić niewielka dawka paliwa do baku, ale tam się nic nie dzieje i zauważył również, że zasysa powietrze do baku jak odkręci się korek wlewu. Jutro zamierza odkręcić przewody paliwowe od silnika i spróbować je przedmuchać kompresorem, ale nie wiemy czy to coś zmieni. Prosiłbym o wszelką pomoc i radę co zrobić w takiej sytuacji.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
zbieg okolicznosci... mieszlem olej do dwusuwa z 115 oktanowa bezyna robie tak na jazdy na torze bo 115 jest strasznie sucha a wtryski pompe mam orginalne i nic sie nie popsulo mowie niestety nie o audi ale o 944s2 a tam tez boscha podzespoly.
inna przyczyna i albo ci wciska kit albo zeczywiscie cos niedawno padlo... sprawdzzales cisnienie na listwie, kurcze nie wiem na pweno ale powinno byc mozliwe wkrecenie manometry w listwe ale ile ma bic pompa to niewiem...nieznam tego silnika ...
[ Dodano: 2011-05-02, 22:43 ]
a....
cewka moze siadac jak sie nagrzeje
halla sensor tez moze miec takie objawy
inna przyczyna i albo ci wciska kit albo zeczywiscie cos niedawno padlo... sprawdzzales cisnienie na listwie, kurcze nie wiem na pweno ale powinno byc mozliwe wkrecenie manometry w listwe ale ile ma bic pompa to niewiem...nieznam tego silnika ...
[ Dodano: 2011-05-02, 22:43 ]
a....
cewka moze siadac jak sie nagrzeje
halla sensor tez moze miec takie objawy
Odpowietrzanie silnika to dwa zawory przy zbiorniku koło filtra węglowego aktywnego.Napięcie na nich zbliżone do napięcia akumulatora,więc niby jest ale czemu suszy :?: :?: :?:
[ Dodano: 2011-05-03, 00:12 ]
A cewka tez wymieniona i zero zmian
[ Dodano: 2011-05-03, 00:12 ]
Jakby tak było to by mi sprzedał a nie sam dzwonił że auto nie chodzitroll oslo pisze:albo ci wciska kit albo zeczywiscie cos niedawno padlo...
A cewka tez wymieniona i zero zmian
ciśnienie jakie powinno być na listwie to około 6bar na pełnym obciążeniu(3-ci bieg z nagą w podłodze),co do gaśnięcia rozgrzanego silnika,hmmmmm......,dziwna sprawa bo gdyby się coś stało od paliwa to i zimny by szalał.Najprościej było by wybłyskać kody lub podpiąć się VAG-iem(zależnie od rocznika).Ale całkiem możliwe że odpowietrzenie zbiornika szwankuje skoro zaciąga powietrze przy odkręcaniu korka.Aby to sprawdzić odpal samochód i jak zgaśnie to odkręć korek i spróbuj odpalić.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
odpowietrzenie... w moim ng niby odpowietrzenie dziala bo zaworek tika ale jak odkrecam korek to slychac psyczenie wiec albo zasysa albo wypycha opary,nie wiem dokladnie w ktora strone ale przyloze zapalke to sie dowiem:-) wiec nie sadze by to mialo az taki wplyw na to zee auto gasnie, a gdzie w 7a siedzi hall sensor w aparacie zaplonowym? bo byly przypadki iz hall po nagraniu sie dostaje przebicia-nie funkcjonoje,
stukowe... nie maja na to wplywu auto nie zgasnie jak sa uszkodzone...
stukowe... nie maja na to wplywu auto nie zgasnie jak sa uszkodzone...
w 7a hall sensor jest w aparacie i czasami tak się zdarza że po nagrzaniu dostaje przebicia.Co do odpowietrzenia to w ng syczy bo to są silniki podciśnieniowe,nawet po odkręceniu korka wlewu oleju potrafi zgasnąć,w 7a nie powinno tak robić. Spotkałem się w golfie 3 z problemem że odpowietrzenie nie działało i auto gasło po czasie.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
kazde auto z odma za przeplywka po odkreceniu korka oleju bedzie kulalo a to przezto ze zassie lewe powietrze a przeplywka nie wyreguluje skladu miesznki bo nie bedzie przez nia ono przelatywac wiec nie ma to nic wspulnego ze silnk podcisnieniowy, w moim ng mam free odme wiec po odkreceniu korka nie zgasnie,
w niekturych odma idzie do filtra tez nie zgasnie bo filtr przed przeplywka..
niech zciagnie wezyk co idzie od baku do iltra z weglem i przedmucha go i pojezdzi na zciagnietym filtrem,
po drugie jakby w zbiorniku wytworzylo sie totalne podcisnienie to by nam zbiorniki sie zassaly pompa ma swa moc nie...
w niekturych odma idzie do filtra tez nie zgasnie bo filtr przed przeplywka..
niech zciagnie wezyk co idzie od baku do iltra z weglem i przedmucha go i pojezdzi na zciagnietym filtrem,
po drugie jakby w zbiorniku wytworzylo sie totalne podcisnienie to by nam zbiorniki sie zassaly pompa ma swa moc nie...
Sprawdzal regulator cisnienia paliwa na listwie powinno byc 6 bar przed listwa kolo 10bar sprawdz jak powrot sie zachowuje czy dmucha jak zatkasz kciukiem przewod powrotny
[ Dodano: 2011-05-03, 10:07 ]
Szczelne 2.3 10V po odkreceniu wlewu oleju powinien zgasnac a jak kuleje to gdzies zasysa lewe powietrze i nie gasnie
[ Dodano: 2011-05-03, 10:07 ]
Szczelne 2.3 10V po odkreceniu wlewu oleju powinien zgasnac a jak kuleje to gdzies zasysa lewe powietrze i nie gasnie
Kolega zaraz to sprawdzi.A wracając do aparatu zapłonowego jest jakiś sposób na jego sprawdzenie czy robi przebicie jak się zagrzeje? A druga sprawa co ewentualnie może być zatkane że nie puszcza paliwa bo z tym autem dokładnie był tak że ten łem wziął auto we czwartek a już w sobotę kolega zabrał od niego auto i w drodze do domu mu po prostu zgasło a cały czas było normalnie eksploatowane i nic mu się nie działo,więc ja był stawiał na jakiś zator w przewodach lub coś podobnegoHarry71 pisze:czy dmucha jak zatkasz kciukiem przewód powrotny