No właśnie że grzebałeś. Wymieniłeś sam króciec czy razem z czujnikami? Po wymianie nie pomyliłeś kabli od czujników? Spróbuj odpiąć czujniki i zobacz jak wtedy zachowa się silnik.Lingwistyk pisze:nic nie grzebałem przy silniku oprócz wymiany króćca wody tam gdzie sa dwa czujniki
[B3 1.8 E DZ] Problem z silnikiem-strzały i falujące obroty
nie wiem jak wyglada aparat zaplonowy w twoim autku ale nie zaszkodzi sprawdzic czujnika w aparacie zaplonowym (czujnik halla) u mnie w ABK przy uszkodzonym czujniku nie zawsze bo w zaleznosci kiedy czujnik dawal o sobie znac strzelal mi w przeplywke wolniej wkrecal sie na obroty a w czasie jazdy byla tragedia prychal tragiczne odejscie bez znaczenia ktory bieg byl.zachowywal sie jak silnik z gaznikiem ktory ma zalane paliwo tragicznej jakosci po wymianie wszystko jest ok.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 gru 2009, 22:57
Panowie juz po problemie, uszkodzona była uszczelka pod wtryskiem tam pod filtrem powietrza. Dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 04 maja 2011, 21:44 przez Lingwistyk, łącznie zmieniany 1 raz.