[B3 1.8 E DZ] Problem z silnikiem-strzały i falujące obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 gru 2009, 22:57
[B3 1.8 E DZ] Problem z silnikiem-strzały i falujące obroty
Witam !
Pierwsze co to zapytam co to jest strasznie głośno syczy i może przez to mój problem który zaraz opisze.
Sytuacja następująca: samochód odpala tylko jak dodam gazu, kiedy już odpali obroty falują i zaraz gaśnie kiedy go nie przygazuje. Podczas hamowania i zakrętów gaśnie od razu kiedy nie dodam gazu. Strzały z pod filtra powietrza. Kiedy jadę zdarza się ,że auto szarpie.
Samochód tylko na benzynie.
Proszę o pomoc i instrukcje co po kolei sprawdzać.
Pozdrawiam
Pierwsze co to zapytam co to jest strasznie głośno syczy i może przez to mój problem który zaraz opisze.
Sytuacja następująca: samochód odpala tylko jak dodam gazu, kiedy już odpali obroty falują i zaraz gaśnie kiedy go nie przygazuje. Podczas hamowania i zakrętów gaśnie od razu kiedy nie dodam gazu. Strzały z pod filtra powietrza. Kiedy jadę zdarza się ,że auto szarpie.
Samochód tylko na benzynie.
Proszę o pomoc i instrukcje co po kolei sprawdzać.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 gru 2009, 22:57
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 gru 2009, 22:57
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Rzeźba niesamowita, ale może ktoś się wnerwił na K-Jetronic bo miał z nim ciągłe problemy i postanowił zrobić taką przeróbkę, ponieważ jednopunkt jest praktycznie bezproblemowy ?
Strzelanie w dolot może być też spowodowane źle ustawionym zapłonem, prawdopodobnie jest za wczesny. Może też być taka sytuacja że masz przestawioną kolejność zapłonu (źle podłączone przewody zapłonowe), ogólnie to sytuacja jest bardzo dziwna, bo jak nie masz gazu to na benzynie silnik 4 suwowy nie ma zbytnio możliwości strzelenia w dolot.
Strzelanie w dolot może być też spowodowane źle ustawionym zapłonem, prawdopodobnie jest za wczesny. Może też być taka sytuacja że masz przestawioną kolejność zapłonu (źle podłączone przewody zapłonowe), ogólnie to sytuacja jest bardzo dziwna, bo jak nie masz gazu to na benzynie silnik 4 suwowy nie ma zbytnio możliwości strzelenia w dolot.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 gru 2009, 22:57
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nie grzebałeś nic w ostatnim czasie przy silniku ? Mam na myśli zwłaszcza układ zapłonowy, otwórz aparat zapłonowy i sprawdź działanie odśrodkowego regulatora zapłonu, może rozpadł się i teraz powoduje problemy ? Dla mnie podejrzanym nr 1 jest układ zapłonowy jak o strzały chodzi, co do obrotów to nie wiem niestety co się mogło stać :evil:
Niemożliwe, przynajmniej w PM i na tym aparacie zapłonowym, zreszta w DZ też nie, przyspieszałem tak zapłon że z tłumika waliło jak w WRC a silnik wkrecał sie jak w hondzie i nigdy w dolot nie strzelało.pawelrybak15 pisze:Strzelanie w dolot może być też spowodowane źle ustawionym zapłonem, prawdopodobnie jest za wczesny.
Zapłon sprawdź jeżeli nie odpala itd. ale strzelać Ci na pewno nie da rady. W PM problemy z odpalaniem to albo cały układ zapłonowy do wymiany od palca na swiecach konczac, czujnik halla, niebieski czujnik do komputera.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 gru 2009, 22:57
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: