Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 S PM] Bezpiecznik 12 Problem

ODPOWIEDZ
Zulltar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 maja 2011, 15:22

[B3 1.8 S PM] Bezpiecznik 12 Problem

Post autor: Zulltar » 07 maja 2011, 21:11

Witam:) Coś ostatnio moja 80 się sypie... Mam problem z bezpiecznikiem 12..
Wypiąłem wszystkie kostki od gaźnika , rozłączyłem przewód od podgrzewania kolektora ssącego (jeża) wszystkie kostki z całej wiązki odłączyłem, nawet odłączyłem sondę lambda, wypiąłem kostkę od świateł i wstecznego, dalej mam problem zwarcie na konsolecie zegarów którą też odłączyłem, komputer tez miałem odłączony i dalej mam zwarcie na 11, zwarcie następuje w momencie przekręcenia kluczyka w stacyjce. Miał ktoś może taki problem? Może ktoś ma jakieś pomysły? Proszę o pomoc;)

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 07 maja 2011, 22:06

jezeli zegary odlaczales, swiatlo wstecznego, jesli masz trzy pinowy czujnik predkosci to on ci zostal oraz czujnikm teperatury zalezy tez jakiego typu masz czy czasem nie ten z kwadratowa kostka, bo rowniez dostaje plusa z bezpiecznika 12
schemacik sie przyda

napisz co masz na wyposazeniu, czy ori alarm, czy abs, czy poduszki

dodatkowo moze byc przebicie miedzy przewodami we wiazce, no a to jak szukanie igly w sianie

Zulltar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 maja 2011, 15:22

Post autor: Zulltar » 07 maja 2011, 22:55

Ten schemat to dla mnie czarna magia, czujnik temp mam na dwie wtyczki, kostki brak bo ktoś ją chyba wyciął. czujniki prędkości też odłączałem obydwie kostki. nie mam żadnego alarmu, abs ani poduszek..
Ogólnie miałem problem z odpaleniem silnika gdy udało mi się uruchomić silnik powstał problem z bezpiecznikiem 12. Może to przypadek...

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 08 maja 2011, 02:13

z tego co piszesz to zostaje ci tylko i wylacznie wiazka klapy tylnej, dokladnie miejsce zalamania przewodu przy lewym amorku klapy, jak juz bedziesz zarabial nowy przewod, to niezapomnij o naddatku tegoz przewodu ale nie do przesady

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl