- jakie ten zawór ma zadanie?
- co jest objawem jego uszkodzenia lub zużycia? - auto jeszcze niedawno mogło 190..teraz bieda 170km/h...
- dlaczego jeszcze niedawno nie cykał(no może cykał ale cichutko) a teraz napier....a jakby grasowało w nim stado dzikich wieprzy?
- kiedyś po włączeniu stacyjki do momentu zapalenia kontrolek to tylko światło w środku gasło

- no i jeśli trzeba to co i jak sprawdzić, bo wkurza mnie to że wozidło słabnie...
wogóle przymierzałem się do zmiany na mocniejszy, ale szkoda woza bo trwały a i wyposażenie mega bogate, więc może lepiej coś wymienić, naprawić i użytkować dalej porządną maszyne... tylko porady mądrej potrzeba...
poza tym słyszałem o czyszczeniu IC, wymianie końcówek wtrysków itp itd... ale na razie nic nie działam gdyż od zawsze lałem paliwo PB a teraz taka klekotowa odmiana i trza by się było czegoś konkretnego dowiedzieć co robić i jak a czego nie ruszać...
sie rozpisałem.. nie chce mącić w tym temacie także głównie proszę o info na temat n75

dizlowcy oświećcie
