to ważył tyle co mój avant, więc chyba pomyłki nie ma :mrgreen:Tighe pisze:Ostatnio natrafiłem na zetora w avancie na allegro, było zdjęcie dowodu i miał 1310kg http://moto.allegro.pl/au...585522368.html, wiem, że na jednym nie ma co się wzorować, bo też może być błąd ale na logike avant musi więcej ważyć od sedana
Opinie - 80 B4 vs. A4 B5
W a4 B5 z jakoscią wnętrza jest grozej. Wizualnie jak najbardziej ok, jedna z ładniejszych desek w autach z tamtego oktresu. Dolna czesc deski jest plastikowa widac to w jej przekroju po otwarciu drzwi, boczki tez dziwnie twarde są. dopiero w b6 jakosc wnetrza ulegla znacznej poprawie i jak bym miał zmieniac to wlasnie na ten model. Zaletą B6 jest także to ze quattro do oski podejdzie niemal plug&play, czyli teoretycznie ceny czesci do tylnego zawiasu Q powinny byc na tym samym poziomie co ośki. Ci co zmieniali tylne amorki w 80q cos chyba o tym wiedzą.
- Zlosliwy_Dzin
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 02 sty 2008, 19:27
- Lokalizacja: Suwałki
Wg mnie każde auto nowsze od auta wyprodukowanego po około 1995 roku będzie gorsze. Zmieniły się trendy, zmieniła się gospodarka, zmieniło się podejście do klienta. Wielkie firmy produkują wyroby pod klienta. Kiedyś produkowało się masowo i klient kupował to co było. A to co wtedy było (przed 95 rokiem) było solidne, pancerne, wieczne. Teraz klient chce mieć większe pole wyboru, potrzeba zrobić szybciej i więcej - klient musi być zadowolony. Zatem upraszcza się do maksimum proces produkcji, skraca się maksymalnie czas produkcji...Teraz wyroby produkowane w ten sposób nie są już pancerne. Teraz mają super 3-letnią gwarancję po której rozlatują się. Mało kiedy opłaca się naprawiać...świat idzie do przodu, przez te 3 lata używania produktu powstało mnustwo nowych technologii i nowszych, lepszych produktów i klient po nie sięga. Cały powyższy schemat działa także na rynku motoryzacyjnym...Jednym słowem teraz produkują jednorazówki "plastikowe" zabawki, które po minięciu gwarancji nadają się na śmietnik, a klient kupuje nowy produkt. Audi 80 wg mnie zawsze będzie lepszym i trwalszym wozem od A4. Jest poprostu wyprodukowane inną technologią jakby z poprzedniej epoki.
Niech ktoś za 10 lat w 2021 roku pokaże mi audi A4 B5 z 96' w takim stanie jak moje aktualnie 19 letnie audi 80.
Niech ktoś za 10 lat w 2021 roku pokaże mi audi A4 B5 z 96' w takim stanie jak moje aktualnie 19 letnie audi 80.
Czyli Audi A6 C4 po 95 roku ( produkowane do 97 ) juz nie bedzie tak pancerne z tego wynika... :mrgreen:krisss pisze:Wg mnie każde auto nowsze od auta wyprodukowanego po około 1995 roku będzie gorsze. Zmieniły się trendy, zmieniła się gospodarka, zmieniło się podejście do klienta. Wielkie firmy produkują wyroby pod klienta. Kiedyś produkowało się masowo i klient kupował to co było. A to co wtedy było (przed 95 rokiem) było solidne, pancerne, wieczne. Teraz klient chce mieć większe pole wyboru, potrzeba zrobić szybciej i więcej - klient musi być zadowolony. Zatem upraszcza się do maksimum proces produkcji, skraca się maksymalnie czas produkcji...Teraz wyroby produkowane w ten sposób nie są już pancerne. Teraz mają super 3-letnią gwarancję po której rozlatują się. Mało kiedy opłaca się naprawiać...świat idzie do przodu, przez te 3 lata używania produktu powstało mnustwo nowych technologii i nowszych, lepszych produktów i klient po nie sięga. Cały powyższy schemat działa także na rynku motoryzacyjnym...Jednym słowem teraz produkują jednorazówki "plastikowe" zabawki, które po minięciu gwarancji nadają się na śmietnik, a klient kupuje nowy produkt. Audi 80 wg mnie zawsze będzie lepszym i trwalszym wozem od A4. Jest poprostu wyprodukowane inną technologią jakby z poprzedniej epoki.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
no wg tego co ja zaobserwowałem to a6 c4 ma już ślady oszczędności na niektórych rozwiązaniach i nie ma co szukać nagłej przepaści bo tak nie jest
tak samo z mercedesem po niezawodnym 124 przyszła pierwsza E-Clasa i mimo, że to było dobre auto to i tak już nie było to samo, a potem stopniowo firmy oparły się łokciem o wyrobioną marke i zaczęły się wewnętrzne konkursy, kto zgadnie kiedy dany podzespół się popsuje i najłatwiej było trafić, że po 2 latach.
Tak jak napisałem już wcześniej w tym poście- rozwój motoryzacji skończył się po 95 potem weszła zawodna elektronika i dobieranie elementów mechanicznych z minimalnym współczynnikiem bezpieczeństwa, żeby było tanio.
tak samo z mercedesem po niezawodnym 124 przyszła pierwsza E-Clasa i mimo, że to było dobre auto to i tak już nie było to samo, a potem stopniowo firmy oparły się łokciem o wyrobioną marke i zaczęły się wewnętrzne konkursy, kto zgadnie kiedy dany podzespół się popsuje i najłatwiej było trafić, że po 2 latach.
Tak jak napisałem już wcześniej w tym poście- rozwój motoryzacji skończył się po 95 potem weszła zawodna elektronika i dobieranie elementów mechanicznych z minimalnym współczynnikiem bezpieczeństwa, żeby było tanio.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli nie wiesz to nie pisz. M-b nigdy nie cynkował nadwozi. Naprawdę jest bardzo mało aut które w niewielkim stopniu maja cynkowane elementy nadwozie zewnętrznie.trepek pisze:Teraz nawet nie cynkują aut (np. niektóre modele mercedesa).
A4 ma ocynk ale tylko zewnętrznie a nie jak B4 dwustronnie i to przed zgrzewaniem nadwozia.
pozdro