Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABK] Modyfikacje - swap silnika - sens?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
malan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 lut 2011, 12:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

[b4 2.0 ABK] Modyfikacje - swap silnika - sens?

Post autor: malan » 10 maja 2011, 11:40

Witam panowie. Prosił bym was o opinie podanie jakichs mniej wiecej kosztów tego przedsiewziecia no i jaki silnik najlepiej podejdzie mam aktualnie silnik abk zastanawiam sie nad tym 2.0 16v 140km lub 2.8 174km albo 2,6 150km. nie interesuje mnie sprzedaz tego auta i kupno nowego zbyt wiele sie nad nim narobilem juz i mi go szkoda a ze kocham smar i prace przy autach chce to zrobic we wlasnym garazu :)) z gory wielkie dzieki za kazda uwage i pomoc
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 14:23 przez malan, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 10 maja 2011, 16:50

Jak się lubisz bawić to wrzucaj 1.8 T z a4 tyle samo roboty ... a wrażenia lepsze <ok>

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 10 maja 2011, 17:31

panowie a jak jest z przekladką do quattro?

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 10 maja 2011, 21:50

Tak samo jak do każdego innego, po prostu wymieniasz silnik <ok>

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 10 maja 2011, 22:12

czyli silnik 1.8 T z a4 podejdzie do mojej skrzyni?

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 11 maja 2011, 00:39

podejdzie tylko ta twoja skrzynia ma troche przykrótkawe przełożenia do tego silnika :-P :-P

malan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 lut 2011, 12:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: malan » 11 maja 2011, 09:39

1.8T jest zbyt nowy :P tzn za duzo elektroniki itd po drugie lubi sie w nim smok olejowy zatykac i latwo go zatrzec widzialem takie przypadki :P a z tych silników ktore podalem nic nie zaproponujecie??

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 11 maja 2011, 13:09

2.8 v6 jest drugą opcją ale z nim będziesz miał więcej pracy.... <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 11 maja 2011, 21:13

malan pisze:1.8T jest zbyt nowy :P tzn za duzo elektroniki itd po drugie lubi sie w nim smok olejowy zatykac i latwo go zatrzec widzialem takie przypadki :P a z tych silników ktore podalem nic nie zaproponujecie??
1.8T nie jest aż taki nowy, za dużo elektroniki? wydaje Ci się tylko, a bajka o "smoku olejowym" nie istnieje na pewno w tym silniku, może pomyliłeś z fordem. To jest najrozsądniejsza propozycja, ale skoro go nie chcesz to moim zdaniem najlepsza opcja po 1.8T jest 2.8AAH ze względu na to że każdy inny nie da Ci oczekiwanych osiągów,mocy itd, no i z czasem na pewno zabraknie Ci mocy a w takim silniku już sobie jej "od tak" nie dołożysz, za to w doładowanym niewielkim kosztem znów pojawi się banan na twarzy. Mówisz, że lubisz majsterkować ale 1.8T nie chcesz swapować, więc o co tu chodzi? Przekładka silnika 2.8 do budy audi 80 nie ma najmniejszego sensu pomijając przypadki rozpadnięcia się poprzednika, i tego że mamy taki silnik za pół darmo, dlatego że te silniki były montowane seryjnie w tych autach i dużo lepszym i rozsądniejszym wyborem jest zakup seryjnego już 2.8AAH.

To tyle z mojej strony, zrobisz jak będziesz chciał ale nie polecam, jak lubisz majsterkować i Cie to fascynuje to bierz 1.8T albo 2.7BiT i wtedy będzie ogromny banan po odpaleniu tego własnoręcznie ;-)

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 14 maja 2011, 19:49

Pomijam wszelkie insynuacje co do kosztów.

Wrzuć sobie diesla ,nawet "głupiego 1z''
,po programie robisz większość aut na mieście a nawet w trasie,szczególnie gdy jest pod górkę.
A przy tym zużycie paliwa nigdy nie będzie cie wyprowadzać z równowagi.

malan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 lut 2011, 12:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: malan » 16 maja 2011, 11:09

powiem szczerze ze chodzi mi o jakis jak najmniej kosztowny swap bo ucze sie i z moim wyksztalceniem pracy nie ma :)^^

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 16 maja 2011, 18:17

Tanio, szybko i do dupy.
Przekladka silnika to nie zmiana kol, ze odkrecisz pare srubek, podepniesz kabelki i juz bedzie jezdzilo, myslisz ze takie 6A za 500zl bedzie lepiej jezdzilo niz ABK

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 16 maja 2011, 18:21

MTdi dolozyc ic dac wiekszy wirnik i bedzie krecilo dobrze

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 17 maja 2011, 12:42

czyli silnik 1.8 T z a4 podejdzie do mojej skrzyni?
mati a jaką masz skrzynie? jakie oznaczenie. Też masz tak że po zmianie z 2 na 3 bieg obroty spadają o prawie 2 tys. i auto nie chce jechać? Silnik podejdzie do skrzyni, ew. tulejki centrujące będą do dotoczenia...

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 17 maja 2011, 20:10

krisss pisze:mati a jaką masz skrzynie? jakie oznaczenie. Też masz tak że po zmianie z 2 na 3 bieg obroty spadają o prawie 2 tys. i auto nie chce jechać? Silnik podejdzie do skrzyni, ew. tulejki centrujące będą do dotoczenia...
skrzynie mam CCH. a obroty po zmianie z 2 na 3bieg mi nie spadają i dobrze mi idzie. :-)

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl