[b4 2.0 ABK] Modyfikacje - swap silnika - sens?
[b4 2.0 ABK] Modyfikacje - swap silnika - sens?
Witam panowie. Prosił bym was o opinie podanie jakichs mniej wiecej kosztów tego przedsiewziecia no i jaki silnik najlepiej podejdzie mam aktualnie silnik abk zastanawiam sie nad tym 2.0 16v 140km lub 2.8 174km albo 2,6 150km. nie interesuje mnie sprzedaz tego auta i kupno nowego zbyt wiele sie nad nim narobilem juz i mi go szkoda a ze kocham smar i prace przy autach chce to zrobic we wlasnym garazu ) z gory wielkie dzieki za kazda uwage i pomoc
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 14:23 przez malan, łącznie zmieniany 2 razy.
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
1.8T nie jest aż taki nowy, za dużo elektroniki? wydaje Ci się tylko, a bajka o "smoku olejowym" nie istnieje na pewno w tym silniku, może pomyliłeś z fordem. To jest najrozsądniejsza propozycja, ale skoro go nie chcesz to moim zdaniem najlepsza opcja po 1.8T jest 2.8AAH ze względu na to że każdy inny nie da Ci oczekiwanych osiągów,mocy itd, no i z czasem na pewno zabraknie Ci mocy a w takim silniku już sobie jej "od tak" nie dołożysz, za to w doładowanym niewielkim kosztem znów pojawi się banan na twarzy. Mówisz, że lubisz majsterkować ale 1.8T nie chcesz swapować, więc o co tu chodzi? Przekładka silnika 2.8 do budy audi 80 nie ma najmniejszego sensu pomijając przypadki rozpadnięcia się poprzednika, i tego że mamy taki silnik za pół darmo, dlatego że te silniki były montowane seryjnie w tych autach i dużo lepszym i rozsądniejszym wyborem jest zakup seryjnego już 2.8AAH.malan pisze:1.8T jest zbyt nowy tzn za duzo elektroniki itd po drugie lubi sie w nim smok olejowy zatykac i latwo go zatrzec widzialem takie przypadki a z tych silników ktore podalem nic nie zaproponujecie??
To tyle z mojej strony, zrobisz jak będziesz chciał ale nie polecam, jak lubisz majsterkować i Cie to fascynuje to bierz 1.8T albo 2.7BiT i wtedy będzie ogromny banan po odpaleniu tego własnoręcznie
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
skrzynie mam CCH. a obroty po zmianie z 2 na 3bieg mi nie spadają i dobrze mi idzie.krisss pisze:mati a jaką masz skrzynie? jakie oznaczenie. Też masz tak że po zmianie z 2 na 3 bieg obroty spadają o prawie 2 tys. i auto nie chce jechać? Silnik podejdzie do skrzyni, ew. tulejki centrujące będą do dotoczenia...