[ 80 B4 2.0E] zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił.
wld, Może nie chodzi o nagrzanie silnika a o cewkę która się przegrzewa i podaje za słaby prąd lub nie podaje wcale.A co do tego blokowania się palca rozdzielacza to niezła historia ten mechanior chyba nie zdaje sobie sprawy z tego mówi gdyby zaistniała sytuacja że palec w kopułce napotkałby opór to uwierz mi na pewno nie zatrzymałby się a z kopułki zostałyby strzępy :mrgreen:.A potem mówi że palec był zbyt wytarty i nie było styku na pinach kopułki.Zabieraj samochód z tego zakładu bo przy odbiorze może go już nie poznasz.
jezeli po wlozeniu drugiej cewki jest tak samo to padl ci czujnik halla mialem ostatnio to samo z tym ze u mnie czujnik hall nie padl calkowicie zgaslo auto postalo z 10 min i odlail i pojechalem ale mialem problemy z zaplonem tak ja kby go gubil wymienilem sobie halla i wszystko werucilo do normy wymiana halla jest dziecinnie prosta
[ Dodano: 2011-05-08, 10:22 ]
[ Dodano: 2011-05-08, 10:22 ]
dokladnie to samo bylo u mnie strzaly brak mocy wolne wkrecanie sie na oborty jak ruszalem nie reagowal na dodawanie gazu dopiero az obroty spadly ponizej 1000 cos go puszczalo i jechal dalej ale nasilalo sie to zmieniaj czujnik halla do ABK koszt boscha 139 placilemwld pisze:samohód wrocil od mechanika ..... mech wymienił palec z kopułką mówiąc ze w pewnych momentach palec sie blokował i że był tak wytarty ze nie dotykał styków kopułki....
i sytuacja sie troche zmieniła teraz auto nie gasnie calkiem tzn mozliwe jest jego ponowne odpalenie. wstaje rano pale samochodzik ruszam do pracy jak silnik sie nagrzeje to iskra zanika tzn zaczyna przerywac przejade tak moze z 1,5km i kaput gasnie i juz sie go zapalic nie da...
odstawiłem znów auto do mechanika a ten po ogledzinach powiedzial tylko ze jest tam.... takie cos co odcina paliwo po nagrzaniu sie silnika ale tylko jak jechalem z predkoscia ok 80km/h jadac do pracy auto zaczyna przerywac i gasnac trzymam gaz auto zwalnia do ok 30kmh i nagle pach strzal z tlumika i auto znów kawałek jedzie dalej...
mechanik nie zna sie na rzeczy wdg mnie. auto stoi u Wieczorka w Krzyżu koło tarnowa
[ Dodano: 2011-05-08, 06:28 ]
johny a ty sobie juz poradziłes z usterka u siebie??
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Hahaha... ręce opadają jak się słucha niektórych mechaników. Po pierwsze styk pracuje w pewnej odległości od styków kopułki chociażby z tego względu że są one wykonane z miedzi i w przypadku tarcia starłyby się już po chwili. Kolego wspomniałeś, że jak się nagrzeje to wtedy gaśnie. Ale czy tym momencie jest iskra? Jeśli nie to ja obstawiałbym kostkę stacyjki. Jeśli jest iskra to zainteresowałbym się pompą paliwa i/lub czujnikiem temperatury od silniczka krokowego. W tych silnikach nie ma wielkiej filozofii.wld pisze:był tak wytarty ze nie dotykał styków kopułki...
jesli jutro bede mial troche wolnego czasu zabieram auto
[ Dodano: 2011-05-11, 07:19 ]
ja niestety nie mialem czasu i mozliwosci podjechania po samochód odebrał go moj tata po uprzednim telefonie od zakładu mech. auto zrobione
diagnoza - uszkodzony hall, jakas rurka od podcisnienia....
wsiadlem wieczorem do auta i masakra auto jedzie nawet po zagrzaniu natomiast jest mułowate....co te barany mogly tam nakabinowac???????
[ Dodano: 2011-05-11, 07:19 ]
ja niestety nie mialem czasu i mozliwosci podjechania po samochód odebrał go moj tata po uprzednim telefonie od zakładu mech. auto zrobione
diagnoza - uszkodzony hall, jakas rurka od podcisnienia....
wsiadlem wieczorem do auta i masakra auto jedzie nawet po zagrzaniu natomiast jest mułowate....co te barany mogly tam nakabinowac???????