[2.3 20V 7A] Chcę 14' calowe felgi, a one nie wchodzą???
Masz rację z tymi kołami. dam sobie spokój. Wymiana mostu i skrzymi to zdecydowanie lepszy pomysł , ale na razie dam sobie z nim na wstrzymę- brak kasy. Jeżdziłem kiedyś kolegi audi 200 20V turbo -220KM. Cholera też była ciężka, ale turbo niesamowicie ją napędzało. Z uturbianiem silnika 2.3 20V tak prosto nie będzie, ale widzę że wiesz co robisz. Ogólnie po rozruchu polecam pewien środek-Motor Life , wytestowałem sam osobiście i uwierz mi zajechałem wiele silników. Jechałem po niemczech beczką 300D i poszedł wąż od chłodnicy oleju. Efekt jest taki że w 10 sekund nie masz w misce olejowej nic. Na ulicy wśród ekskluzywnych domków jednorodzinnych w centrum berlina jest nagle ogromna czarna plama. Po prostu 5 litrów na asfalcie. Decyzja pada jedna - uciekać . I tak uciekaliśmy około 10km całkowicie bez oleju, w końcu silnik spuchł i czuć było że traci moc więc go wyłączyliśmy.
Poszliśmy na miejsce zobaczyć co tam się dzieje bo byliśmy tam u kolegi Polaka, który emerytowanemu pułkownikowi niemieckiemu pilnował domu, bo ten akurat miał ich kilka rozrzuconych po świecie i w tym czasie był pod palmami na jakimś wybrzeżu.
Co tam się dział to szok. Wszyscy ludzie z domów powychodzili, była straż, była policja i wszelkie inne możliwe służby. Cała jezdnia była w jakiejś białej pianie. Gdyby nas dopadli to by było po naszej beczce i zapewne sroga grzywna.
Taką samą akcję zrobiliśmy jeszcze 2 razy. I znów jadąc bez oleju około 10Km, tym razem było to na auto banie. To naprawdę działa
Poszliśmy na miejsce zobaczyć co tam się dzieje bo byliśmy tam u kolegi Polaka, który emerytowanemu pułkownikowi niemieckiemu pilnował domu, bo ten akurat miał ich kilka rozrzuconych po świecie i w tym czasie był pod palmami na jakimś wybrzeżu.
Co tam się dział to szok. Wszyscy ludzie z domów powychodzili, była straż, była policja i wszelkie inne możliwe służby. Cała jezdnia była w jakiejś białej pianie. Gdyby nas dopadli to by było po naszej beczce i zapewne sroga grzywna.
Taką samą akcję zrobiliśmy jeszcze 2 razy. I znów jadąc bez oleju około 10Km, tym razem było to na auto banie. To naprawdę działa
naprawdę jest się czym chwalićpajak100 pisze:Masz rację z tymi kołami. dam sobie spokój. Wymiana mostu i skrzymi to zdecydowanie lepszy pomysł , ale na razie dam sobie z nim na wstrzymę- brak kasy. Jeżdziłem kiedyś kolegi audi 200 20V turbo -220KM. Cholera też była ciężka, ale turbo niesamowicie ją napędzało. Z uturbianiem silnika 2.3 20V tak prosto nie będzie, ale widzę że wiesz co robisz. Ogólnie po rozruchu polecam pewien środek-Motor Life , wytestowałem sam osobiście i uwierz mi zajechałem wiele silników. Jechałem po niemczech beczką 300D i poszedł wąż od chłodnicy oleju. Efekt jest taki że w 10 sekund nie masz w misce olejowej nic. Na ulicy wśród ekskluzywnych domków jednorodzinnych w centrum berlina jest nagle ogromna czarna plama. Po prostu 5 litrów na asfalcie. Decyzja pada jedna - uciekać . I tak uciekaliśmy około 10km całkowicie bez oleju, w końcu silnik spuchł i czuć było że traci moc więc go wyłączyliśmy.
Poszliśmy na miejsce zobaczyć co tam się dzieje bo byliśmy tam u kolegi Polaka, który emerytowanemu pułkownikowi niemieckiemu pilnował domu, bo ten akurat miał ich kilka rozrzuconych po świecie i w tym czasie był pod palmami na jakimś wybrzeżu.
Co tam się dział to szok. Wszyscy ludzie z domów powychodzili, była straż, była policja i wszelkie inne możliwe służby. Cała jezdnia była w jakiejś białej pianie. Gdyby nas dopadli to by było po naszej beczce i zapewne sroga grzywna.
Taką samą akcję zrobiliśmy jeszcze 2 razy. I znów jadąc bez oleju około 10Km, tym razem było to na auto banie. To naprawdę działa
A potem mamy wizerunek Polaka na zachodzie
Tak naprawde to przyczyn porażki audi mogło byc wiele a nie tylko cięzkie koła:
Zajechany silnik, brudny filtr, kiepskie sprzegło, kiepskie paliwo albo tez tamta 325i była dłubnieta.
W serii z danych katalogowych wynika ze juz do setki audi ma gorzej a co dopiero na większym dystansie.
Pozdro
PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
viewtopic.php?t=7036&start=0
Zajechany silnik, brudny filtr, kiepskie sprzegło, kiepskie paliwo albo tez tamta 325i była dłubnieta.
W serii z danych katalogowych wynika ze juz do setki audi ma gorzej a co dopiero na większym dystansie.
Pozdro
PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
viewtopic.php?t=7036&start=0
jakie 20V? kogo?SSssss... pisze:PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
view...?t=7036&start=0
Sorki nie zauwazyłem najwazniejszej literki ... "T" a "T"o wielka róznica, :mrgreen:FranoF1 pisze:jakie 20V? kogo?SSssss... pisze:PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
view...?t=7036&start=0
SSssss... pisze:Sorki nie zauwazyłem najwazniejszej literki ... "T" a "T"o wielka róznica, :mrgreen:FranoF1 pisze:jakie 20V? kogo?SSssss... pisze:PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
view...?t=7036&start=0
spoko nic sie nie stało
p.s. nie objeżdżam 328 nawet tego nie napisałem