[2.3 20V 7A] Chcę 14' calowe felgi, a one nie wchodzą???
Masz rację z tymi kołami. dam sobie spokój. Wymiana mostu i skrzymi to zdecydowanie lepszy pomysł , ale na razie dam sobie z nim na wstrzymę- brak kasy. Jeżdziłem kiedyś kolegi audi 200 20V turbo -220KM. Cholera też była ciężka, ale turbo niesamowicie ją napędzało. Z uturbianiem silnika 2.3 20V tak prosto nie będzie, ale widzę że wiesz co robisz. Ogólnie po rozruchu polecam pewien środek-Motor Life , wytestowałem sam osobiście i uwierz mi zajechałem wiele silników. Jechałem po niemczech beczką 300D i poszedł wąż od chłodnicy oleju. Efekt jest taki że w 10 sekund nie masz w misce olejowej nic. Na ulicy wśród ekskluzywnych domków jednorodzinnych w centrum berlina jest nagle ogromna czarna plama. Po prostu 5 litrów na asfalcie. Decyzja pada jedna - uciekać . I tak uciekaliśmy około 10km całkowicie bez oleju, w końcu silnik spuchł i czuć było że traci moc więc go wyłączyliśmy.
Poszliśmy na miejsce zobaczyć co tam się dzieje bo byliśmy tam u kolegi Polaka, który emerytowanemu pułkownikowi niemieckiemu pilnował domu, bo ten akurat miał ich kilka rozrzuconych po świecie i w tym czasie był pod palmami na jakimś wybrzeżu.
Co tam się dział to szok. Wszyscy ludzie z domów powychodzili, była straż, była policja i wszelkie inne możliwe służby. Cała jezdnia była w jakiejś białej pianie. Gdyby nas dopadli to by było po naszej beczce i zapewne sroga grzywna.
Taką samą akcję zrobiliśmy jeszcze 2 razy. I znów jadąc bez oleju około 10Km, tym razem było to na auto banie. To naprawdę działa
Poszliśmy na miejsce zobaczyć co tam się dzieje bo byliśmy tam u kolegi Polaka, który emerytowanemu pułkownikowi niemieckiemu pilnował domu, bo ten akurat miał ich kilka rozrzuconych po świecie i w tym czasie był pod palmami na jakimś wybrzeżu.
Co tam się dział to szok. Wszyscy ludzie z domów powychodzili, była straż, była policja i wszelkie inne możliwe służby. Cała jezdnia była w jakiejś białej pianie. Gdyby nas dopadli to by było po naszej beczce i zapewne sroga grzywna.
Taką samą akcję zrobiliśmy jeszcze 2 razy. I znów jadąc bez oleju około 10Km, tym razem było to na auto banie. To naprawdę działa
audi 90 było
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest
naprawdę jest się czym chwalićpajak100 pisze:Masz rację z tymi kołami. dam sobie spokój. Wymiana mostu i skrzymi to zdecydowanie lepszy pomysł , ale na razie dam sobie z nim na wstrzymę- brak kasy. Jeżdziłem kiedyś kolegi audi 200 20V turbo -220KM. Cholera też była ciężka, ale turbo niesamowicie ją napędzało. Z uturbianiem silnika 2.3 20V tak prosto nie będzie, ale widzę że wiesz co robisz. Ogólnie po rozruchu polecam pewien środek-Motor Life , wytestowałem sam osobiście i uwierz mi zajechałem wiele silników. Jechałem po niemczech beczką 300D i poszedł wąż od chłodnicy oleju. Efekt jest taki że w 10 sekund nie masz w misce olejowej nic. Na ulicy wśród ekskluzywnych domków jednorodzinnych w centrum berlina jest nagle ogromna czarna plama. Po prostu 5 litrów na asfalcie. Decyzja pada jedna - uciekać . I tak uciekaliśmy około 10km całkowicie bez oleju, w końcu silnik spuchł i czuć było że traci moc więc go wyłączyliśmy.
Poszliśmy na miejsce zobaczyć co tam się dzieje bo byliśmy tam u kolegi Polaka, który emerytowanemu pułkownikowi niemieckiemu pilnował domu, bo ten akurat miał ich kilka rozrzuconych po świecie i w tym czasie był pod palmami na jakimś wybrzeżu.
Co tam się dział to szok. Wszyscy ludzie z domów powychodzili, była straż, była policja i wszelkie inne możliwe służby. Cała jezdnia była w jakiejś białej pianie. Gdyby nas dopadli to by było po naszej beczce i zapewne sroga grzywna.
Taką samą akcję zrobiliśmy jeszcze 2 razy. I znów jadąc bez oleju około 10Km, tym razem było to na auto banie. To naprawdę działa
A potem mamy wizerunek Polaka na zachodzie
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
Tak naprawde to przyczyn porażki audi mogło byc wiele a nie tylko cięzkie koła:
Zajechany silnik, brudny filtr, kiepskie sprzegło, kiepskie paliwo albo tez tamta 325i była dłubnieta.
W serii z danych katalogowych wynika ze juz do setki audi ma gorzej a co dopiero na większym dystansie.
Pozdro
PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
viewtopic.php?t=7036&start=0
Zajechany silnik, brudny filtr, kiepskie sprzegło, kiepskie paliwo albo tez tamta 325i była dłubnieta.
W serii z danych katalogowych wynika ze juz do setki audi ma gorzej a co dopiero na większym dystansie.
Pozdro
PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
viewtopic.php?t=7036&start=0
Jesli juz to... tylko emka
jakie 20V? kogo?SSssss... pisze:PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
view...?t=7036&start=0
Sorki nie zauwazyłem najwazniejszej literki ... "T" a "T"o wielka róznica, :mrgreen:FranoF1 pisze:jakie 20V? kogo?SSssss... pisze:PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
view...?t=7036&start=0
Jesli juz to... tylko emka
SSssss... pisze:Sorki nie zauwazyłem najwazniejszej literki ... "T" a "T"o wielka róznica, :mrgreen:FranoF1 pisze:jakie 20V? kogo?SSssss... pisze:PS pod tym lnkiem z tego forum widze ze audi 20V objeżdzaja BMKi 325i(E30) i 328i ( E36)
Trudno uwierzyc ale....
view...?t=7036&start=0
spoko nic sie nie stało
p.s. nie objeżdżam 328 nawet tego nie napisałem
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga