Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[80 B3 1.6 PP LPG] Dziwny problem nie pali na ciepłym

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

[80 B3 1.6 PP LPG] Dziwny problem nie pali na ciepłym

Post autor: gruby_lolek » 03 maja 2011, 18:05

Witam : )
Pisze z pomocą ponieważ przeczytałem trochę wątków i nie znalazłem odpowiedzi.

Mam pewnien problem z Audi 80 b3 1.6 PP

Silnik gdy się nagrzeje nie pali na LPG , próbowałem na benzynie to zakręcił dopiero za 5 razem (co mnie dziwi powinien szybciej zaskoczyć, zaraz po wypaleniu gazu )

Wymienione zostały świece , przewody WN i 2 czujniki temp.

Chwile było ok dziś dalej kręciłem jak opętany , jeśli chodzi o zimny silnik zapala od strzała .

[ Dodano: 2011-05-03, 20:56 ]
niedawno dalej nie odpalił dopiero jak silnik ostygł to na lpg i bp złapało

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 03 maja 2011, 21:34

Kacper zacznij od sprawdzenia elektrozaworu gazu czy dochodzi do niego napięcie za każdym razem i jak masz ciepły silnik i przekręcasz zapłon to słychać cyknięcie elektrozaworu

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 03 maja 2011, 21:37

goldi j51 pisze:Kacper zacznij od sprawdzenia elektrozaworu gazu czy dochodzi do niego napięcie za każdym razem i jak masz ciepły silnik i przekręcasz zapłon to słychać cyknięcie elektrozaworu
Dzięki goldi sprawdze to jutro bo teraz już nie mam za bardzo jak a auto zimne ; )

gornek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 13 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: gornek90 » 04 maja 2011, 15:47

A może instalacja lpg jest ustawiona za zbyt bogatą mieszankę. Na zimnym silniku pali od pyknięcia a na ciepłym dzieją się cuda ;-)

Od razu nie odpali na paliwie, bo komora pływakowa jest pusta... a pompka mechaniczna.

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 12 maja 2011, 16:42

sprawdzałem mieszanka ok , elektrozawory otwierają się cały czas,
podpiąłem inny moduł zapłonowy i dalej to samo,
iskra jest cały czas.
Macie może jakieś sugestie ?

gornek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 13 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: gornek90 » 12 maja 2011, 20:18

A jak mieszankę sprawdzałeś ? na słuch, smak, zapach czy analizator?

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 12 maja 2011, 21:00

gornek90 pisze:A jak mieszankę sprawdzałeś ? na słuch, smak, zapach czy analizator?
Gornek na analizator, zresztą na bp też nie pali także ;/

gornek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 13 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: gornek90 » 12 maja 2011, 21:22

gruby_lolek pisze:
gornek90 pisze:A jak mieszankę sprawdzałeś ? na słuch, smak, zapach czy analizator?
Gornek na analizator, zresztą na bp też nie pali także ;/
To jak na analizatorze to ok

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 13 maja 2011, 14:35

To jak na analizatorze to ok[/quote]

Gondek z doswiadczenia wiem że analizator nie ustawia tak efektownie w przypadku mojego silnika ...
Zawsze po ustawieniu sam sobie jeszcze ustawiam żeby jako tako jeździło i spalanie w normie.


Jak na razie auto poszło do drugiego mechanika zobaczymy czy ogarnie usterkę ...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 maja 2011, 17:47

Może elektrozawór na reduktorze po zgaszeniu nie odcina gazu i to co jest w przewodzie miedzy zaworem fazy ciekłej a reduktorem idzie w dolot. A przy odpalaniu zalewa silnik.

Niech ktoś zgasi samochód a ty słuchaj czy po zgaszeniu będzie gaz syczał w reduktorze.

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 17 maja 2011, 11:25

aldi pisze:Może elektrozawór na reduktorze po zgaszeniu nie odcina gazu i to co jest w przewodzie miedzy zaworem fazy ciekłej a reduktorem idzie w dolot. A przy odpalaniu zalewa silnik.

Niech ktoś zgasi samochód a ty słuchaj czy po zgaszeniu będzie gaz syczał w reduktorze.
Alidi czyli nie ma syczeć gaz po zgaszeniu tak ?

gornek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 13 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: gornek90 » 17 maja 2011, 11:41

gruby_lolek pisze:
aldi pisze:Może elektrozawór na reduktorze po zgaszeniu nie odcina gazu i to co jest w przewodzie miedzy zaworem fazy ciekłej a reduktorem idzie w dolot. A przy odpalaniu zalewa silnik.

Niech ktoś zgasi samochód a ty słuchaj czy po zgaszeniu będzie gaz syczał w reduktorze.
Alidi czyli nie ma syczeć gaz po zgaszeniu tak ?
Tak. W momencie wyłączenia zapłonu, nie ma nic syczeć. Po to są właśnie te zawory, żeby przed tym zabezpieczać...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl