Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6 PP LPG] Dziwny problem nie pali na ciepłym

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

[80 B3 1.6 PP LPG] Dziwny problem nie pali na ciepłym

Post autor: gruby_lolek » 03 maja 2011, 18:05

Witam : )
Pisze z pomocą ponieważ przeczytałem trochę wątków i nie znalazłem odpowiedzi.

Mam pewnien problem z Audi 80 b3 1.6 PP

Silnik gdy się nagrzeje nie pali na LPG , próbowałem na benzynie to zakręcił dopiero za 5 razem (co mnie dziwi powinien szybciej zaskoczyć, zaraz po wypaleniu gazu )

Wymienione zostały świece , przewody WN i 2 czujniki temp.

Chwile było ok dziś dalej kręciłem jak opętany , jeśli chodzi o zimny silnik zapala od strzała .

[ Dodano: 2011-05-03, 20:56 ]
niedawno dalej nie odpalił dopiero jak silnik ostygł to na lpg i bp złapało

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 03 maja 2011, 21:34

Kacper zacznij od sprawdzenia elektrozaworu gazu czy dochodzi do niego napięcie za każdym razem i jak masz ciepły silnik i przekręcasz zapłon to słychać cyknięcie elektrozaworu

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 03 maja 2011, 21:37

goldi j51 pisze:Kacper zacznij od sprawdzenia elektrozaworu gazu czy dochodzi do niego napięcie za każdym razem i jak masz ciepły silnik i przekręcasz zapłon to słychać cyknięcie elektrozaworu
Dzięki goldi sprawdze to jutro bo teraz już nie mam za bardzo jak a auto zimne ; )

gornek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 13 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: gornek90 » 04 maja 2011, 15:47

A może instalacja lpg jest ustawiona za zbyt bogatą mieszankę. Na zimnym silniku pali od pyknięcia a na ciepłym dzieją się cuda ;-)

Od razu nie odpali na paliwie, bo komora pływakowa jest pusta... a pompka mechaniczna.

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 12 maja 2011, 16:42

sprawdzałem mieszanka ok , elektrozawory otwierają się cały czas,
podpiąłem inny moduł zapłonowy i dalej to samo,
iskra jest cały czas.
Macie może jakieś sugestie ?

gornek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 13 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: gornek90 » 12 maja 2011, 20:18

A jak mieszankę sprawdzałeś ? na słuch, smak, zapach czy analizator?

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 12 maja 2011, 21:00

gornek90 pisze:A jak mieszankę sprawdzałeś ? na słuch, smak, zapach czy analizator?
Gornek na analizator, zresztą na bp też nie pali także ;/

gornek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 13 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: gornek90 » 12 maja 2011, 21:22

gruby_lolek pisze:
gornek90 pisze:A jak mieszankę sprawdzałeś ? na słuch, smak, zapach czy analizator?
Gornek na analizator, zresztą na bp też nie pali także ;/
To jak na analizatorze to ok

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 13 maja 2011, 14:35

To jak na analizatorze to ok[/quote]

Gondek z doswiadczenia wiem że analizator nie ustawia tak efektownie w przypadku mojego silnika ...
Zawsze po ustawieniu sam sobie jeszcze ustawiam żeby jako tako jeździło i spalanie w normie.


Jak na razie auto poszło do drugiego mechanika zobaczymy czy ogarnie usterkę ...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 maja 2011, 17:47

Może elektrozawór na reduktorze po zgaszeniu nie odcina gazu i to co jest w przewodzie miedzy zaworem fazy ciekłej a reduktorem idzie w dolot. A przy odpalaniu zalewa silnik.

Niech ktoś zgasi samochód a ty słuchaj czy po zgaszeniu będzie gaz syczał w reduktorze.

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 17 maja 2011, 11:25

aldi pisze:Może elektrozawór na reduktorze po zgaszeniu nie odcina gazu i to co jest w przewodzie miedzy zaworem fazy ciekłej a reduktorem idzie w dolot. A przy odpalaniu zalewa silnik.

Niech ktoś zgasi samochód a ty słuchaj czy po zgaszeniu będzie gaz syczał w reduktorze.
Alidi czyli nie ma syczeć gaz po zgaszeniu tak ?

gornek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 13 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Zakliczyn

Post autor: gornek90 » 17 maja 2011, 11:41

gruby_lolek pisze:
aldi pisze:Może elektrozawór na reduktorze po zgaszeniu nie odcina gazu i to co jest w przewodzie miedzy zaworem fazy ciekłej a reduktorem idzie w dolot. A przy odpalaniu zalewa silnik.

Niech ktoś zgasi samochód a ty słuchaj czy po zgaszeniu będzie gaz syczał w reduktorze.
Alidi czyli nie ma syczeć gaz po zgaszeniu tak ?
Tak. W momencie wyłączenia zapłonu, nie ma nic syczeć. Po to są właśnie te zawory, żeby przed tym zabezpieczać...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl