Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9TDI 1z] jedynka, moc ?

lluukkaasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18

[b4 1.9TDI 1z] jedynka, moc ?

Post autor: lluukkaasss » 29 sie 2007, 23:44

czy to tylko u mnie jedynka jest taka slaba ?

niby przespiesza ale w fotel nie wciska.... a jak juz zapne dwojke to jets ogienw szopie, rwie jak glupie do ponad 4000 obrotow, tak samo trojka, 4 i 5 idzie p[ieknie...

ale ta jedynka to taki muł ???? 1z tak maja ??? moim zdaniem wogole nie wlacza sie turbina na jedynce...
Ostatnio zmieniony 30 sie 2007, 20:24 przez lluukkaasss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 sie 2007, 00:05

Wie kolga co. Ja ma SB (80 koni) i takie samo odczucie. Jedynka muł, dopiero 2 i 3 ciągnie. Po części może dla tego że na 1 to nie przeciągam bo w dislu 1 to bieg jedynie do ruszania :-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Re: [b4 1z] jedynka, moc ?

Post autor: hudy » 30 sie 2007, 00:48

lluukkaasss pisze: moim zdaniem wogole nie wlacza sie turbina na jedynce...
włancza sie włancza.1z ma bardzo krutki pierwszy bieg chodz u kumpla w renówce jest jeszcze krótszy.a co do przyspieszania to ja bym zbyt mocno ponad 4000 obrotów nie krecił tego silnika...

baskecik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 lis 2006, 03:51
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: baskecik » 30 sie 2007, 09:28

1Z w B4 na jedynce musi palić opony po wciśnięciu gazu do oporu. Turbina włacza się od momentu kiedy puścisz kluczyk stacyjki przy rozruchu.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 30 sie 2007, 11:26

pali pali,koledze chyba chodziło o to ze nie mozna zabardzo pociągnąć do przodu na pierwszym biegu.jedynka jest mocna ale krótka...

lluukkaasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18

Post autor: lluukkaasss » 30 sie 2007, 18:38

lacka spali spokojnie ale nie ma tego przyspieszenia co na dwojce i kolejnych ...

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 30 sie 2007, 18:47

jak ruszam z pod swiatel tez czekam az wrzuce dwa przy 3000obr/min i wtedy dochodze drania co mi pas przecial przed nosem

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 30 sie 2007, 20:35

u mnie jedynka jest spoko tzn auto rwie do przodu jak szalone,w sumie to chyba jedynke lubie najbardziej :-D

lluukkaasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18

Post autor: lluukkaasss » 30 sie 2007, 23:13

to cos tu sie nie zgadza bo u mnie jedynka to jest normalnie chwila moment tzn jest taka krotka, sekunda i juz mam ponad 4.000 obrotow a co za tym idzie trzeba zmieniac bieg , wiec zapinam dwojke i ciagnie dalej...

ale jedynka w porownaniu do mojego poprzedniego golfa 3 1.6 benzyny jest beznadziejna tam moglem na jedynce poszalec tutaj zaledwie ruszyc...
Ostatnio zmieniony 30 sie 2007, 23:17 przez lluukkaasss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 30 sie 2007, 23:15

to musisz od dziś zacząć startować z dwójki ;-) :mrgreen:

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 31 sie 2007, 01:10

Panowie ja może prawo jazdy mam od niedawna ale podstawy prowadzenia mam i myśle że jedynka w 1z nie nadaje sie do szaleństw ale jedynie do ruszania i tyle.
koniec tematu ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 31 sie 2007, 13:57

krzysiek_kw15 pisze:Panowie ja może prawo jazdy mam od niedawna ale podstawy prowadzenia mam i myśle że jedynka w 1z nie nadaje sie do szaleństw ale jedynie do ruszania i tyle.
koniec tematu ;-)
Popieram w 100%. Nie zapominajmy że to diesel a nie benzyna i tutaj technika jazdy różmni się od benzyny. Rozwalają mnie tacy ludzie którzy całe życie jeździli na benzynach, przesiadają sie na diesla i myślą że bedzie tak samo, że możan mu deptać na zimnym silniku, przegazować przed zgaszeniem itp. Dieslem tzreba umieć jeździć.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 31 sie 2007, 14:39

ja jeżdziłem całe zycie benzyniakami i jakoś nie przyszło mi trudno przejść na diesla.to wszytko zalezy od tego jak kto umie szanowac to co ma...a co do sposobu jazdy dieslem to róznie z tym bywa.powiem wam ze u mnie w pracy wszytkie samochody to diesle i tam raczej nikt ich nie szanuje.mamy np transportera t4 2.5 tdi.ma juz przeleciane 340 000km od 2003roku w sumie mało kiedy jeżdził powoli.goście wsiadaja zima czy lato zimny silnik a ci odrazu pełen gaz az do czerwonej skali.jak wyłanczaja to napewno nie odczekuja minuty czy dwuch tylko odrazu wyłanczaja samochów.i co i nic.samochód ma juz tyle na liczniku a oprócz zawieszenia nic nie było w nim robione...wiec strwiedzenia trzeba umiec jeżdzić dieslem w tym przypadku nie zabardzo sie sprawdza...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 31 sie 2007, 15:43

Wyjątek potwierdza regółe. Ale znam całe mnustwo przypadków gdzie nie jedna osoba zarżnęła na śmierć turbo, które przy zachowaniu pewnych norm przyjętych dla diesla polatałaby jeszcze kupe tysięcy.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 31 sie 2007, 16:31

ja też swoim samochodem jeżdze tak jak się powinno za to w pracy turbo kręci się na fulllll :mrgreen: ja takich osób nie znam ale znam za to dwie osoby które zachowywały wszytkie przyjete normy i jeżdziły naprawde jak mało kto i turbo padło...jednej osobie padło jeszcze na gwarancji wiec spoko ale drugiej osobie padło 2 miesiące po zakończonej gwarancji przy stanie licznika niewiele ponad 50 000 km.całe szczęście że nadawało sie do regeneracji bo wyszło 2500zł a nowa ponad 6000zł...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl