[b4 1.9TDI 1z] jedynka, moc ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 80
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18
[b4 1.9TDI 1z] jedynka, moc ?
czy to tylko u mnie jedynka jest taka slaba ?
niby przespiesza ale w fotel nie wciska.... a jak juz zapne dwojke to jets ogienw szopie, rwie jak glupie do ponad 4000 obrotow, tak samo trojka, 4 i 5 idzie p[ieknie...
ale ta jedynka to taki muł ???? 1z tak maja ??? moim zdaniem wogole nie wlacza sie turbina na jedynce...
niby przespiesza ale w fotel nie wciska.... a jak juz zapne dwojke to jets ogienw szopie, rwie jak glupie do ponad 4000 obrotow, tak samo trojka, 4 i 5 idzie p[ieknie...
ale ta jedynka to taki muł ???? 1z tak maja ??? moim zdaniem wogole nie wlacza sie turbina na jedynce...
Ostatnio zmieniony 30 sie 2007, 20:24 przez lluukkaasss, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Re: [b4 1z] jedynka, moc ?
włancza sie włancza.1z ma bardzo krutki pierwszy bieg chodz u kumpla w renówce jest jeszcze krótszy.a co do przyspieszania to ja bym zbyt mocno ponad 4000 obrotów nie krecił tego silnika...lluukkaasss pisze: moim zdaniem wogole nie wlacza sie turbina na jedynce...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 80
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18
- Brylantoos
- Forum Audi 80
- Posty: 155
- Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 80
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18
to cos tu sie nie zgadza bo u mnie jedynka to jest normalnie chwila moment tzn jest taka krotka, sekunda i juz mam ponad 4.000 obrotow a co za tym idzie trzeba zmieniac bieg , wiec zapinam dwojke i ciagnie dalej...
ale jedynka w porownaniu do mojego poprzedniego golfa 3 1.6 benzyny jest beznadziejna tam moglem na jedynce poszalec tutaj zaledwie ruszyc...
ale jedynka w porownaniu do mojego poprzedniego golfa 3 1.6 benzyny jest beznadziejna tam moglem na jedynce poszalec tutaj zaledwie ruszyc...
Ostatnio zmieniony 30 sie 2007, 23:17 przez lluukkaasss, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Popieram w 100%. Nie zapominajmy że to diesel a nie benzyna i tutaj technika jazdy różmni się od benzyny. Rozwalają mnie tacy ludzie którzy całe życie jeździli na benzynach, przesiadają sie na diesla i myślą że bedzie tak samo, że możan mu deptać na zimnym silniku, przegazować przed zgaszeniem itp. Dieslem tzreba umieć jeździć.krzysiek_kw15 pisze:Panowie ja może prawo jazdy mam od niedawna ale podstawy prowadzenia mam i myśle że jedynka w 1z nie nadaje sie do szaleństw ale jedynie do ruszania i tyle.
koniec tematu
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
ja jeżdziłem całe zycie benzyniakami i jakoś nie przyszło mi trudno przejść na diesla.to wszytko zalezy od tego jak kto umie szanowac to co ma...a co do sposobu jazdy dieslem to róznie z tym bywa.powiem wam ze u mnie w pracy wszytkie samochody to diesle i tam raczej nikt ich nie szanuje.mamy np transportera t4 2.5 tdi.ma juz przeleciane 340 000km od 2003roku w sumie mało kiedy jeżdził powoli.goście wsiadaja zima czy lato zimny silnik a ci odrazu pełen gaz az do czerwonej skali.jak wyłanczaja to napewno nie odczekuja minuty czy dwuch tylko odrazu wyłanczaja samochów.i co i nic.samochód ma juz tyle na liczniku a oprócz zawieszenia nic nie było w nim robione...wiec strwiedzenia trzeba umiec jeżdzić dieslem w tym przypadku nie zabardzo sie sprawdza...
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
ja też swoim samochodem jeżdze tak jak się powinno za to w pracy turbo kręci się na fulllll :mrgreen: ja takich osób nie znam ale znam za to dwie osoby które zachowywały wszytkie przyjete normy i jeżdziły naprawde jak mało kto i turbo padło...jednej osobie padło jeszcze na gwarancji wiec spoko ale drugiej osobie padło 2 miesiące po zakończonej gwarancji przy stanie licznika niewiele ponad 50 000 km.całe szczęście że nadawało sie do regeneracji bo wyszło 2500zł a nowa ponad 6000zł...