
Tak na poważnie to przekonała mnie 4-krotnie niższa cena, ale to jest okres przejsciowy, tester, w swoim czasie ten wyleci w kosz a wpadnie VDO, zdrowia 8-)
p.s ma być bardziej czerwono na wyrazowie 2011 <ok>
Nie przesadzajcie Panowie, żywotny silniczek praktycznie nie do zabicia i u mnie przy masie 1260 Kg, a jeżdżę zawsze sam jakoś się odpychałGerB3 pisze:Ale do 100tki to już raczej cienkoPI7er pisze:Każde ABT dobrze utrzymuje stalą prędkość w granicach rozsądku :mrgreen:
A dokładnie to przy 210, odcinkę załapałem :mrgreen:kacper85 pisze:GerB3, ścigać się raczej tym nie da ale jadąc na Majóvwkę 2010 jechało kilka aut w tym ABT, moje PP (70 km), AAH i sagema AEB i wszystkie dają radę się sprawnie przemieszczać ABT i PP zostało dopiero na obwodnicy Garwolina jak prędkość zaczęła przy 200 oscylować :mrgreen:
Nom balony, szczególnie te 225 no ale dobije je do końca, potem zakładam 205 albo 215, jeszcze zobacze. Niki wiesz, ja nie robie auta tak jak Ty, kolczat czy Altas bo nie mógł bym jeździć tak jak lubie więc rozumiesz mnieNiki20 pisze:sagem, balony trochęDaj w przyszłości 205/45 i będzie ładnie
Koła bardzo fajne i do Twojego wozidła w sam raz pasuje
deejay.ftb, nie zrozumieliśmy się, ja to źle nazwałem bo nie wiem jak fachowo się nazywa to o co mi chodzi.deejay.ftb pisze:"trzeba" to nie do konca trafne okreslenie. natomiast mozna, coby nieco poprawic efekt wizualny. poza tym dystanse to samo zlo bo zmieniaja rozklad sil na piascie, zwiekszaja mase nieresorowana i przyspieszaja zuzycie lozysk.sagem pisze:Wie może ktoś czy do tych felg potrzeba dystanse zakładać?