Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z] Przewód od zegarów VDO

ODPOWIEDZ
wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

[1Z] Przewód od zegarów VDO

Post autor: wasermann » 11 maja 2011, 00:08

Witam.zakupiłem nowe zegary VDO(predkosciomierz i naliczanie się zesr...ło.O numerach 8AO 919 033 CT(moje stare były bez obrotka i końcówka numeru CA).Wszystko działa,kozys bo obrotek,ale wskazówka od temp.cieczy silnika leży.Gość sprawdzał i powiedzaił,że przed wysyłką działał.Jest tam od tyłu przymocowany taki zielony kabelek(w moich zegarach tego niema) i on twierdzi,że to było podłączone do jakieś kostki.Kto wie co to i gdzie podłączyć, żeby wskaźnik działał?Jak włożę moje zegary to wskazówka pokazuje prawidłowo.także wnioskuje,że kabelek powinien być podpięty.daje zdjęcie.

zegary VDO + zielony przewód

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 maja 2011, 00:18

Co to za chora rzeźba? :shock:
Ty weź ten przewód wywal, poluzuj nakrętkę przy potencjometrze która go trzyma i wywalaj, no chyba że chcesz coś spalić :roll:
Ale ludzie mają pomysły, normalnie prowizorka wyborowa z tym przewodem i nie wiadomo do czego on miał być, ale normalnie takiego dziadostwa nie ma w liczniku.
Nie działanie wskaźnika temp. cieczy na 100% nie ma żadnego związku z tym przewodem, zobacz czy są dobrze przykręcone nakrętki trzymające ten wskaźnik, spróbuj też podmienić go na ten ze starych zegarów. Jeśli będzie wtedy działało to znaczy że sam zegar od temp cieczy jest martwy.

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

Post autor: wasermann » 12 maja 2011, 09:39

Właśnie tak zrobię.Muszę podmienić zegar. <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 maja 2011, 20:18

A czemu nie włożysz obrotomierza do swoich starych zegarów?
Nie utrudniaj sobie życia ;-) Wsio będzie działać.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 12 maja 2011, 21:05

trepek pisze: A czemu nie włożysz obrotomierza do swoich starych zegarów?
Nie utrudniaj sobie życia ;-) Wsio będzie działać.
Jeżeli wcześniej była wersja z ,,big-benem" to przełożenie samego obrotka spowoduje jego nie działanie. W takim przypadku pozostaje przełożenie płyty licznika wraz z obrotkiem... lub dolutowanie pinów i mostka do starej.

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

Post autor: wasermann » 14 maja 2011, 13:32

miałem big bena.andi77 przełożyłem do starej płyty,przelutowałem piny ale zegarek elektroniczny mi nie działa(jakby nie było zasilania),obrotek działa.Wytłumacz mi jaki mostek trzeba przelutować do starej płyty?Czy ma te mostek wpływ na to że nie nie ma zasilania na zegarku?Co do tej płyty,że wskaźnik od temp.cieczy nie działał to ścieżka od masy była przepalona-niezła zwara musiała pójść.Dlatego był taki kabel dołączony do masy.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 14 maja 2011, 13:44

wasermann, A dolutowałeś piny do zasilania zegarka elektronicznego (nr. 1 na fotce)?
Mostek do podświetlenia zegarka robisz łącząc za pomocą kabelka 2 punkty zaznaczone na fotce nr.2.
Oczywiście po tym zabiegu musisz dołożyć zarówkę do podświetlenia zegarka w miejsce nr.3 <ok> Obrazek

[ Dodano: 2011-05-14, 13:50 ]
andi77, Ewentualnie przełóż płytę licznika z wersji z obrotkiem... jeżeli takową posiadasz. Wtedy nie trzeba nic lutować.

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

Post autor: wasermann » 14 maja 2011, 21:37

Dzięki.jutro po południu wywalę zegary i do roboty.Jakby co będę pisał i pytał.Już naprowadziłeś,jak będzie dobrze-będzie punkt.Na razie dzięki <ok>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 14 maja 2011, 21:43

wasermann, Pytaj śmiało... mam doświadczenie w naprawie liczników i montażu obrotomierzy.

[ Dodano: 2011-05-14, 21:45 ]
Jutro będę w stanie odpisać po godzinie 22:00... gdyż do tego czasu będę w pracy.

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

Post autor: wasermann » 16 maja 2011, 21:35

No to jak pisze przed 22.Oczywiście punkt.Za doradzenie i wskazanie mojej nie wiedzy.Teraz wszystko śmiga i się świeci :mrgreen: Obrotek to fajna rzecz.nie ten pier...lony Big Ben :evil: Jakby coś się posypało to będę pisał <ok>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 16 maja 2011, 22:33

wasermann, I co było, że nie działał zegarek... brak pinów w płycie licznika?

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

Post autor: wasermann » 21 maja 2011, 16:10

oczywiście :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl