[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - nowy silnik do Competition
[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - nowy silnik do Competition
Panowie co byście polecili zamast ACE.
Ja grubo się zastanawiam nad 2.2 turbo AAN to co wstawił edd
Czy może jednak 1.8 Turbo AMB
to co wstawił Słonik.
Prosze o wasze sugestie za około rok planuje zrobić swap.
Ja grubo się zastanawiam nad 2.2 turbo AAN to co wstawił edd
Czy może jednak 1.8 Turbo AMB
to co wstawił Słonik.
Prosze o wasze sugestie za około rok planuje zrobić swap.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 14:26 przez piku, łącznie zmieniany 2 razy.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Nowy silnik do Competition
Czemu ktoś ma Ci polecać, wiadomo że jak masz kase to 2.2 jest dużo lepsze, więc podstawowe pytanie, co chcesz osiągnąć i jakim kosztem, to podstawowe pytanie żeby dalej rozmawiacpiku pisze:Panowie co byście polecili zamast ACE.
Ja grubo się zastanawiam nad 2.2 turbo AAN to co wstawił edd
Czy może jednak 1.8 Turbo AMB
to co wstawił Słonik.
Prosze o wasze sugestie za około rok planuje zrobić swap.
Wkładanie 2.2 Turbo to przynajmniej 50% większe koszta niż 1.8Turbo, już przy samym zakupie silnika, nie mówiąc o gorszej dostępności części a wraz z tym ceny wyższej, przy 2.2T na pewno będzie spawanie, przy AMB też jedna łapa do spawania, ew. przy AEB może obejść się bez spawania.
Jeżeli planujesz swap za rok czasu to masz wystarczająco dużo czasu żeby zdobyć wiedzę jaki silnik włożyć.
AAN sobie daruj odrazu bo skoro płacisz 4 tys za niego to stawiam 0,7 że dołożysz jeszcze 12tys żeby to jechało. nielicze koszta wsadzenia tego silnika. A i tak nie bdzie to nigdy S2 limo.
Pakuj jakieś świerze 1.8 t zachowasz urok Compi i nie pogorszysz jego prowadzenia.
Pozdro
AAN sobie daruj odrazu bo skoro płacisz 4 tys za niego to stawiam 0,7 że dołożysz jeszcze 12tys żeby to jechało. nielicze koszta wsadzenia tego silnika. A i tak nie bdzie to nigdy S2 limo.
Pakuj jakieś świerze 1.8 t zachowasz urok Compi i nie pogorszysz jego prowadzenia.
Pozdro
Nie chce mi się sprawdzać z czego ten AJL ale wszystkie poprzeczne silniki odrazu sobie odpuść szukaj jedynie wzdłużnych silników od passat b5 / b5fl , A4 ,A6. Przeróbka poprzecznego na wzdłużny jest dość drogai problematyczne co jednocześnie staję się nie opłacalne.
Zawsze ktoś zforum ci odpowie na wszystkie pytania lub powie gdzie szukać. I Sagem i Słoniki ja i pare jeszcze osób.
pozdro
Ps pytaj a będzie ci łatwiej.
Zawsze ktoś zforum ci odpowie na wszystkie pytania lub powie gdzie szukać. I Sagem i Słoniki ja i pare jeszcze osób.
pozdro
Ps pytaj a będzie ci łatwiej.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
AJL był montowany tylko *(pod tym oznaczeniem) w audi A6 od 97. do 00. roku, oraz w a4 od 97. do 01. Czyli A6 C5 oraz A4 B5 i B6. Różni się od AEB głowica, przepustnica jest elektroniczna co się wiąże z większymi przeróbkami, programem, turbo to k03S a nie k03, w AEB sa kute tłoki, no i samo włożenie w budę B4 AJL'a będzie dużo bardziej problematyczne niż AEB, bo będzie trzeba spawać, ale dla chcącego nic trudnego.
Sagem nie dokońca masz racje.
1. taka sama przeróbka jak u Słonika.
2. AEB nie każdy miał kute tłoki
3. W AEB są tłoki MAYLE wzmacniane a nie kute dla ścisłości i to nie w każdym
4. Ciekawy i fajne silnik bo w miare świerzy i z dobrą turbiną.
5. jeżeli pochodzi z A6 to założyć mu łay od A4 i to uprości sprawe.
Pozdro
1. taka sama przeróbka jak u Słonika.
2. AEB nie każdy miał kute tłoki
3. W AEB są tłoki MAYLE wzmacniane a nie kute dla ścisłości i to nie w każdym
4. Ciekawy i fajne silnik bo w miare świerzy i z dobrą turbiną.
5. jeżeli pochodzi z A6 to założyć mu łay od A4 i to uprości sprawe.
Pozdro
Dzięki Farno za pomoc. <ok>
Dzięki wszystkim pewnie będę wam zadawał pytania jak juz kupię i zaczne robic swap.
Tag się robi. :mrgreen:
edit by UFOtm:
I wtedy odkop ten temat, napisz do mnie zebym odblokowal )
[ Dodano: 2011-10-24, 22:52 ]
Siemka wiem jaki silnik wstawiam do Compi wybór padł na 1.8 T AEB.
Bardzo proszę wszystkich tych którzy robili swap na tą jednostkę w budzie B4.
Potrzebuje odp:
1. Co dokładnie z silnika AEB potrzebuję do przeszczepu Poza silnikiem, prosiłbym nawet o szczegóły (oczywiście chodzi mi na razie o swap bez żadnych modów tylko i wyłącznie seria).
2. Szukam osoby która w dobrej cenie sprzeda, sprowadzi zdrowy silnik najlepiej ze wszystkimi podzespołami do przeszczepu.
3. Jak znajdzie sie ktoś kto pomoże z ogarnięciem tego wszystkiego i elektronikę bardzo będę wdzięczny i na pewno się odwdzięcze odpowiednio <ok>. Najlepiej ktoś z okolicy Lubuskiego. Jak nie znajdzie sie taka osoba to bardzo bym prosił o każdą pomoc jaka będzie możliwa. (tel,forum,itp).
Swap planuje za 2-3 miesiące do tego czasu zbieram gotówkę i wiedzę.
Dzięki wszystkim pewnie będę wam zadawał pytania jak juz kupię i zaczne robic swap.
Tag się robi. :mrgreen:
edit by UFOtm:
I wtedy odkop ten temat, napisz do mnie zebym odblokowal )
[ Dodano: 2011-10-24, 22:52 ]
Siemka wiem jaki silnik wstawiam do Compi wybór padł na 1.8 T AEB.
Bardzo proszę wszystkich tych którzy robili swap na tą jednostkę w budzie B4.
Potrzebuje odp:
1. Co dokładnie z silnika AEB potrzebuję do przeszczepu Poza silnikiem, prosiłbym nawet o szczegóły (oczywiście chodzi mi na razie o swap bez żadnych modów tylko i wyłącznie seria).
2. Szukam osoby która w dobrej cenie sprzeda, sprowadzi zdrowy silnik najlepiej ze wszystkimi podzespołami do przeszczepu.
3. Jak znajdzie sie ktoś kto pomoże z ogarnięciem tego wszystkiego i elektronikę bardzo będę wdzięczny i na pewno się odwdzięcze odpowiednio <ok>. Najlepiej ktoś z okolicy Lubuskiego. Jak nie znajdzie sie taka osoba to bardzo bym prosił o każdą pomoc jaka będzie możliwa. (tel,forum,itp).
Swap planuje za 2-3 miesiące do tego czasu zbieram gotówkę i wiedzę.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 14:25 przez piku, łącznie zmieniany 1 raz.
piku, szczerze ciężko będzie z AEB = znajdź z umiarkowanym przebiegiem nie łatwa sprawa.
Uderzaj do osób które to robiły Słonik, Frano, Mabro, Chmiel(coś ma pojęcia :mrgreen: )
Firma/warsztat dużo z Ciebie szczerze. Lepiej próbować samemu ogarnąć - temat nie łatwy,
ale chyba do przeskoczenia, ewentualnie pomagać sobie specjalistami z doskoku.
Uderzaj do osób które to robiły Słonik, Frano, Mabro, Chmiel(coś ma pojęcia :mrgreen: )
Firma/warsztat dużo z Ciebie szczerze. Lepiej próbować samemu ogarnąć - temat nie łatwy,
ale chyba do przeskoczenia, ewentualnie pomagać sobie specjalistami z doskoku.
gornik, Mechanikę ogarne ze szwagrem gorzej z elektroniką ale nawet jak ktoś pomoże przez tel,gg,forum na pewno się jakoś to poskłada.
Jak ktoś ma silnik i podzespoły chętnie od kupie za 2-3miechy, ale silnik musi być zdrowy.
Wiem że łatwo nie będzie ale decyzja podjęta i trzeba dać radę
P.s Są na forum ludzie co sprowadzają auta na częsci może sie trafi jakiś dawca <mikolaj>
Jak ktoś ma silnik i podzespoły chętnie od kupie za 2-3miechy, ale silnik musi być zdrowy.
Wiem że łatwo nie będzie ale decyzja podjęta i trzeba dać radę
P.s Są na forum ludzie co sprowadzają auta na częsci może sie trafi jakiś dawca <mikolaj>