[b4 2.8 v6] Filtr Stożkowy
dokładnie, w tym miejscu nie ma kompromisów
dlatego narazie szukam jakiś informacji jak tam za przepływką zamontować rure polerowaną , potem polepszyć doprowadzenie powietrza i sprawdzać jak auto reaguje na koniec odizolowany stożek żeby wiedzieć czy sam stożk coś zmieni w płynności pracy silnika, bo jak nie to nie będę męczył motru i "sypał mu piasku w gardło"
dlatego narazie szukam jakiś informacji jak tam za przepływką zamontować rure polerowaną , potem polepszyć doprowadzenie powietrza i sprawdzać jak auto reaguje na koniec odizolowany stożek żeby wiedzieć czy sam stożk coś zmieni w płynności pracy silnika, bo jak nie to nie będę męczył motru i "sypał mu piasku w gardło"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
jeżeli zamontujesz dobry zestaw dolotu ze stożkiem to nie będzie więcej żadnych zanieczyszczeń syfu i niszczenia silnika, tylko weźmy pod uwagę że takie zestawy dobrych firm cenowo wychodzą około 2000 pln. Jak dla mnie dobrym zestawem do vałki jest wymiana samej wkładki filtra na sportowa. cenowo około 300 pln, wymiana co 1 milion km, pozostaje tylko czyścic , smarować i jechać
[ Dodano: 2011-05-30, 22:50 ]
druga sprawa jeżeli odetkamy dolot przydało by się i odetkać wydech. A na koniec musowo strojenie silnika i wtedy można mówić o jakiś przyrostach.
Osobiście nie polecam półśrodków w tym temacie , czyli rura i stożek za 100pln. wtedy to przyrost rispetkta na wsi rośnie , nic wiecej
[ Dodano: 2011-05-30, 22:50 ]
druga sprawa jeżeli odetkamy dolot przydało by się i odetkać wydech. A na koniec musowo strojenie silnika i wtedy można mówić o jakiś przyrostach.
Osobiście nie polecam półśrodków w tym temacie , czyli rura i stożek za 100pln. wtedy to przyrost rispetkta na wsi rośnie , nic wiecej
a czemu nie polecasz polerowanej rury zamiast tej gumowej harmonijki między filtrem a kolektorem? bo jak zrobię to właśnie coś takiego plus mokra wkładka, chyba że też zaciąga syf to odpuszczam za te 2 czy 4 KMmarcobass pisze:Osobiście nie polecam półśrodków w tym temacie , czyli rura i stożek za 100pln. wtedy to przyrost rispetkta na wsi rośnie , nic wiecej
a rispekt na wiosce to u niektórych rośnie za filtr sportowy a u innych za srebrne napisy na klapie więc to chyba każdego sprawa indywidualna jak je zdobywa , ja dostałem jeden za lotke i 30% zniżki na zrobienie pasemek na głowie <ok>
kawałek odpowiedniej izolacji wystarczyshellah pisze:a dlatego że polerowana rura nagrzewa się 100 razy szybciej niż karbowana guma a tym samym ogrzewa zasysane powietrzeRychu82 pisze:a czemu nie polecasz polerowanej rury zamiast tej gumowej harmonijki między filtrem a kolektorem?
http://imageshack.us/photo/my-images/207/s7300956.jpg/
sprawy kosmetyczne i problemy rozwiązywalne możemy pominąć
zresztą niech lepiej każdy robi jak uważa za stosowne
problem z parownikiem jest wielki u mnie gazownik załorzył go obok akumulatora jak chcesz podesle ci fotke , gaz działa auto jezdzi wszystko ok ale ja bede przestawiał w miejsce tak jak ty masz ,bo u mnie jest on obrucony o 90 stopni i to jest nie poprawne bo przyspieszajac <zamykam sobie membrane w parowniku z czego wynika ze autko duzo słabiej sie zbiera niz na bezynie > filtr skozkowy chce zabudowac i doprowadzic jakims wlotem nie wiem jeszcze jakim zimne powietrze .i bedzie to dobrze jezdziło
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
michalmoz, tak patrze na twój profil i tak myśle co to za silnik masz w swoim coupe "AHH" hmm? :lol: :mrgreen: ps: typ b4? też ciekawe nie obrażaj się czy coś popraw błędy i będzie git
a co do tematu, do zdecydowaniem jestem przeciwnikiem jak dla mnie "pseudo stożków" za 200zł, przy zestawie za 1tyś zł i więcej, to już ok, ale i tak ogólnie to nie toleruje tego "gówna"
a co do tematu, do zdecydowaniem jestem przeciwnikiem jak dla mnie "pseudo stożków" za 200zł, przy zestawie za 1tyś zł i więcej, to już ok, ale i tak ogólnie to nie toleruje tego "gówna"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
AHH - diesel 1,9 TDI 90KM montowany w Passatach B5 od 5/1998 do 8/2000 oraz w Audi A4 od 4/1997 do 9/2001.PuSzEk pisze: tak myśle co to za silnik masz w swoim coupe "AHH" hmm?
http://www.audiklub.org/silniki/ahh/all ... x/all.html