Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.8 v6] Filtr Stożkowy

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 16 maja 2011, 12:39

dokładnie, w tym miejscu nie ma kompromisów

dlatego narazie szukam jakiś informacji jak tam za przepływką zamontować rure polerowaną , potem polepszyć doprowadzenie powietrza i sprawdzać jak auto reaguje na koniec odizolowany stożek żeby wiedzieć czy sam stożk coś zmieni w płynności pracy silnika, bo jak nie to nie będę męczył motru i "sypał mu piasku w gardło"

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 maja 2011, 12:49

Przepływówki ponoć padają od tego bo stożek przepuszcza więcej zanieczyszczeń.

Awatar użytkownika
marcobass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 30 lis 2010, 22:00
Lokalizacja: Wipsowo

Post autor: marcobass » 30 maja 2011, 22:46

jeżeli zamontujesz dobry zestaw dolotu ze stożkiem to nie będzie więcej żadnych zanieczyszczeń syfu i niszczenia silnika, tylko weźmy pod uwagę że takie zestawy dobrych firm cenowo wychodzą około 2000 pln. Jak dla mnie dobrym zestawem do vałki jest wymiana samej wkładki filtra na sportowa. cenowo około 300 pln, wymiana co 1 milion km, pozostaje tylko czyścic , smarować i jechać

[ Dodano: 2011-05-30, 22:50 ]
druga sprawa jeżeli odetkamy dolot przydało by się i odetkać wydech. A na koniec musowo strojenie silnika i wtedy można mówić o jakiś przyrostach.
Osobiście nie polecam półśrodków w tym temacie , czyli rura i stożek za 100pln. wtedy to przyrost rispetkta na wsi rośnie , nic wiecej :-P

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 30 maja 2011, 23:37

marcobass pisze:Osobiście nie polecam półśrodków w tym temacie , czyli rura i stożek za 100pln. wtedy to przyrost rispetkta na wsi rośnie , nic wiecej
a czemu nie polecasz polerowanej rury zamiast tej gumowej harmonijki między filtrem a kolektorem? bo jak zrobię to właśnie coś takiego plus mokra wkładka, chyba że też zaciąga syf to odpuszczam za te 2 czy 4 KM

a rispekt na wiosce to u niektórych rośnie za filtr sportowy a u innych za srebrne napisy na klapie więc to chyba każdego sprawa indywidualna jak je zdobywa , ja dostałem jeden za lotke i 30% zniżki na zrobienie pasemek na głowie <ok>

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 31 maja 2011, 08:53

Rychu82 pisze:a czemu nie polecasz polerowanej rury zamiast tej gumowej harmonijki między filtrem a kolektorem?
a dlatego że polerowana rura nagrzewa się 100 razy szybciej niż karbowana guma a tym samym ogrzewa zasysane powietrze :-P

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 31 maja 2011, 10:51

shellah pisze:
Rychu82 pisze:a czemu nie polecasz polerowanej rury zamiast tej gumowej harmonijki między filtrem a kolektorem?
a dlatego że polerowana rura nagrzewa się 100 razy szybciej niż karbowana guma a tym samym ogrzewa zasysane powietrze :-P
kawałek odpowiedniej izolacji wystarczy

http://imageshack.us/photo/my-images/207/s7300956.jpg/

sprawy kosmetyczne i problemy rozwiązywalne możemy pominąć ;-)

zresztą niech lepiej każdy robi jak uważa za stosowne

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 31 maja 2011, 11:55

Rychu82 pisze:kawałek odpowiedniej izolacji wystarczy
skoro stosujemy izolacje to po kiego czorta nam rura polerowana jak i tak jej nie będzie widać pod tą taśmą :roll:

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 31 maja 2011, 13:26

no nie chodzi mi o względy estetyczne tylko o to co dzieje sie z powietrzem zaciąganym przez silnik, może powinienem napisać "rura gładka w środku" zamiast "polerowana" to byłoby jaśniej

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 31 maja 2011, 15:57

spoko kumam czaczę :mrgreen:
sam mam u siebie stożek na oryginalnym dolocie ale najchętniej bym go wypierdzielił i wsadził oryginalny tylko że problem polega na tym że nie mam gdzie upchać parownika od LPG :-/

michalmoz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:32
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: michalmoz » 16 cze 2011, 20:48

problem z parownikiem jest wielki u mnie gazownik załorzył go obok akumulatora jak chcesz podesle ci fotke , gaz działa auto jezdzi wszystko ok ale ja bede przestawiał w miejsce tak jak ty masz ,bo u mnie jest on obrucony o 90 stopni i to jest nie poprawne bo przyspieszajac <zamykam sobie membrane w parowniku z czego wynika ze autko duzo słabiej sie zbiera niz na bezynie > filtr skozkowy chce zabudowac i doprowadzic jakims wlotem nie wiem jeszcze jakim zimne powietrze .i bedzie to dobrze jezdziło

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 16 cze 2011, 21:25

michalmoz pisze:filtr skozkowy chce zabudowac i doprowadzic jakims wlotem nie wiem jeszcze jakim zimne powietrze .i bedzie to dobrze jezdziło
prosta sprawa wystarczy założyć obudowę lampy z NG ;-)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 18 cze 2011, 21:29

michalmoz, tak patrze na twój profil i tak myśle co to za silnik masz w swoim coupe "AHH" hmm? :lol: :mrgreen: ps: typ b4? też ciekawe :-D nie obrażaj się czy coś :-P popraw błędy i będzie git ;-)

a co do tematu, do zdecydowaniem jestem przeciwnikiem jak dla mnie "pseudo stożków" za 200zł, przy zestawie za 1tyś zł i więcej, to już ok, ale i tak ogólnie to nie toleruje tego "gówna" :-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 cze 2011, 22:45

PuSzEk pisze: tak myśle co to za silnik masz w swoim coupe "AHH" hmm?
AHH - diesel 1,9 TDI 90KM montowany w Passatach B5 od 5/1998 do 8/2000 oraz w Audi A4 od 4/1997 do 9/2001.
http://www.audiklub.org/silniki/ahh/all ... x/all.html

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 18 cze 2011, 22:53

aldi, fajnie, fajnie dobrze wiedzieć :roll: heh :-P tylko że mowa tu o coupe, więc nie wiem po co to... 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl