Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 2.3 NG] Montaż blosa i efekty

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 16 maja 2011, 20:51

no to jest śmieszne ;) na benzynie dostaje tyle powietrza ile trzeba a na gazie już mu nie starcza ;) kiedyś pobór powietrza zamykali bo "gaz zdmuchiwało" teraz na odwrót? otwierać trzeba??

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 16 maja 2011, 20:59

blos to nie zwykly gaz ;)

profil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 21 lip 2009, 00:46

Post autor: profil » 16 maja 2011, 21:48

Zauważyliście może taką reakcje jak ściągacie gume przed blosem (przy zapalonym silniku na LPG) ze od razu ma wyższe obroty i lepiej się wkręca? xD
może przepływomierz go blokuje ten silniczek na tym blosie? :lol:

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 16 maja 2011, 22:31

blos ma wlasna przepustnice ktora zapobiega zdmuchiwanie gazu i dozuje dawke... moim zdaniem jesli wiec nie ma dostatecznego przeplywu powietrza wolniej otwiera sie ta przepustnica przez co wolniej sie silnik wkreca na obroty... na logike to pewnie o to chodzi

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 maja 2011, 23:11

Przy zwykłym mikserze już ten przepływomierz klapowy miesza, jeśli mikser jest za nim (a tylko tak da się zamontować przy mechanicznym wtrysku). Dlatego ja nie lubię regulować gazu w silnikach z kompensacją, niby ma ona powodować coś takiego jakby przepływomierza nie było. Ale jak się zdejmie gumę to już inaczej gaz idzie.

Nawet chyba BRC miało taką instalację do silników z mechanicznym wtryskiem w której było urządzenie ,które podnosiło maksymalnie do góry klapę przepływomierza przy pracy na gazie.

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 16 maja 2011, 23:21

subratri, a wiec jednak mialem racje ;)


aldi, jak by wywalic PB w NG i zaraz przed blosem zalozyc stozek to zagralo by to? teoretycznie mi sie wydaje ze powinno dzialac, ale nie jestem pewien dlatego pytam ;)

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 17 maja 2011, 09:58

przecież to o ile podniesie się klapka zależy od podciśnienia jakie wytworzą komory spalania. a to nie jest zależne od tego czy jeździ się na gazie czy na benzynie.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 maja 2011, 11:56

Klapa przepływomierza na gazie ponoć podnosi się wyżej i lżej chodzi bo niema ciśnienia paliwa (przy odcięciu pompy paliwa które robi 99,9% instalatorów).
duran pisze:aldi, jak by wywalic PB w NG i zaraz przed blosem zalozyc stozek to zagralo by to? teoretycznie mi sie wydaje ze powinno dzialac, ale nie jestem pewien dlatego pytam ;)
Jak piszesz, teoretycznie powinno działać.

profil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 21 lip 2009, 00:46

Post autor: profil » 17 maja 2011, 22:42

plan jest lipny ponieważ w taki sposób uzyskujesz ok.3000 RPM jałowych obrotów :roll:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 maja 2011, 23:31

Jak rzeźbić to jeszcze można krokowca unieszkodliwić i dać zamiast niego register od gazu. Tylko wtedy trzeba wybierać gaśnięcie tuż po odpaleniu zimnego silnika albo podwyższone obroty po nagrzaniu lub coś pośredniego.

Jeszcze miałem pomysł aby wykorzystać jakiś elektrozawór połączony z wyłącznikiem termicznym aby gdy silnik nie złapie jeszcze temperatury podnosił obroty.

Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

Post autor: Ne$ » 17 maja 2011, 23:35

Ja kupiłem NG z blosem i stożkiem a całą przepływkę itd. dostałem do bagażnika :D Chodziło to jako tako, w trasie z prędkością 100-110 spaliło 10,5 litra LPG. Buczało jak polonez pod wiejską dyskoteką i wstydziłem się tak jeździć :P Poza tym chciałem mieć możliwość jazdy na benzynie, więc wstawiłem benzynę. Miałem też przestawiony rozrząd i skaszaniony zapłon, teraz wszystko gra oprócz... spalania :shock:

Nie ma opcji żeby zejść poniżej 14 litrów LPG, znacie jakiegoś magika od BLOSa na podkarpaciu co mi to ustawi ? I przy okazji benzynkę też bo pokręciłem sobie imbusikiem w przepływce i chyba nie do końca jest tak jak powinno.

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 17 maja 2011, 23:48

to prawda NG na blosie połyka paliwo szybciej niz dystrybutor na stacji leje. mi rowniez w trasie ok 10l pali ale po miescie i jak sie czasem przycisnie to 15 minimum a wszystko ustawione wg ksiazki
Ostatnio zmieniony 18 maja 2011, 10:57 przez papaj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 17 maja 2011, 23:49

Ne$, 14L przy jakiej jeździe??

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 18 maja 2011, 00:01

papaj, to normalnie wam pali, tez mam takie spalanie...
tylko za pierwszym razem jak zalozylem blosa i wyjechalem na jazde testowa bez regulacji spalil mi 18l <ok>

Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

Post autor: Ne$ » 18 maja 2011, 07:00

Zayebatsu pisze:Ne$, 14L przy jakiej jeździe??

Przy bardzo spokojnej, jeżdżę w miarę "normalnie" i moje spalanie to ~16 litrów średnio. Wku**... rza mnie to, że mam 2 znajomych, którzy w AAR (100 C4) mają blosa i pali im 12-13, a przecież tam jest jakieś 300 kilo więcej do ciągania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl