[Coupe 2.3 NG] Montaż blosa i efekty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przy zwykłym mikserze już ten przepływomierz klapowy miesza, jeśli mikser jest za nim (a tylko tak da się zamontować przy mechanicznym wtrysku). Dlatego ja nie lubię regulować gazu w silnikach z kompensacją, niby ma ona powodować coś takiego jakby przepływomierza nie było. Ale jak się zdejmie gumę to już inaczej gaz idzie.
Nawet chyba BRC miało taką instalację do silników z mechanicznym wtryskiem w której było urządzenie ,które podnosiło maksymalnie do góry klapę przepływomierza przy pracy na gazie.
Nawet chyba BRC miało taką instalację do silników z mechanicznym wtryskiem w której było urządzenie ,które podnosiło maksymalnie do góry klapę przepływomierza przy pracy na gazie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Klapa przepływomierza na gazie ponoć podnosi się wyżej i lżej chodzi bo niema ciśnienia paliwa (przy odcięciu pompy paliwa które robi 99,9% instalatorów).
Jak piszesz, teoretycznie powinno działać.duran pisze:aldi, jak by wywalic PB w NG i zaraz przed blosem zalozyc stozek to zagralo by to? teoretycznie mi sie wydaje ze powinno dzialac, ale nie jestem pewien dlatego pytam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak rzeźbić to jeszcze można krokowca unieszkodliwić i dać zamiast niego register od gazu. Tylko wtedy trzeba wybierać gaśnięcie tuż po odpaleniu zimnego silnika albo podwyższone obroty po nagrzaniu lub coś pośredniego.
Jeszcze miałem pomysł aby wykorzystać jakiś elektrozawór połączony z wyłącznikiem termicznym aby gdy silnik nie złapie jeszcze temperatury podnosił obroty.
Jeszcze miałem pomysł aby wykorzystać jakiś elektrozawór połączony z wyłącznikiem termicznym aby gdy silnik nie złapie jeszcze temperatury podnosił obroty.
Ja kupiłem NG z blosem i stożkiem a całą przepływkę itd. dostałem do bagażnika Chodziło to jako tako, w trasie z prędkością 100-110 spaliło 10,5 litra LPG. Buczało jak polonez pod wiejską dyskoteką i wstydziłem się tak jeździć Poza tym chciałem mieć możliwość jazdy na benzynie, więc wstawiłem benzynę. Miałem też przestawiony rozrząd i skaszaniony zapłon, teraz wszystko gra oprócz... spalania :shock:
Nie ma opcji żeby zejść poniżej 14 litrów LPG, znacie jakiegoś magika od BLOSa na podkarpaciu co mi to ustawi ? I przy okazji benzynkę też bo pokręciłem sobie imbusikiem w przepływce i chyba nie do końca jest tak jak powinno.
Nie ma opcji żeby zejść poniżej 14 litrów LPG, znacie jakiegoś magika od BLOSa na podkarpaciu co mi to ustawi ? I przy okazji benzynkę też bo pokręciłem sobie imbusikiem w przepływce i chyba nie do końca jest tak jak powinno.
to prawda NG na blosie połyka paliwo szybciej niz dystrybutor na stacji leje. mi rowniez w trasie ok 10l pali ale po miescie i jak sie czasem przycisnie to 15 minimum a wszystko ustawione wg ksiazki
Ostatnio zmieniony 18 maja 2011, 10:57 przez papaj, łącznie zmieniany 1 raz.