[80 B4 1.9 TDI 1Z] Słabo działające wspomaganie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
[80 B4 1.9 TDI 1Z] Słabo działające wspomaganie
Witam w lutym tego roku nabyłem audi 80 1.9 TDI 1Z z przebiegiem 300tys. i pierwsze co zauważyłem to ciężko jest kręcić kierownicą nie tak jak by nie było wspomagania tylko jak by działało w 40% był też zalany olej czerwony czyli syntetyczny więc się zdziwiłem bo na zbiorniczku pisze że mineralny więc wymieniłem na mineralny odpowietrzyłem ale dalej nic to samo. Mam też drugie audi tylko że benzyna 2.0 i tam można kręcić jednym palcem w miejscu. Czy pompa może być już przytarta od tego złego oleju czy od kilometrów. Dodam też że nie mam nigdzie wycieku. Jeżeli pompa nadaje się do wymiany to od jakiego rodzaju może podejść.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
jak zrobisz pelen skret to ma wrocic po dodaniu gazu do punktu zera czyli na wprost, ale nawet jak Ci nie wraca to nie ma to moim zdaniem jedno z drugim nic wspolnego, to sa dwie rozne usterki... dlaczego? bo ja tez tak mam, nie wiem dalczego i mi to nie przeszkadza, kumpel mi to dopiero pokazal kiedys ze mi nie wraca, ale tak jak pisze zadnych innych objawow nie mam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
felgi 15 ori audi ciśnienie dobre byłem u wulkanizatora
[ Dodano: 2011-05-25, 12:00 ]
Wymieniłem pasek niestety nie zdążyłem sprawdzić czy coś się zmieniło ponieważ strzelił mi wąż od pompy który idzie do serwa. I moje pytanie jest takie jak go zdemontować bo przy pompie to wiem jak a przy serwie ?
[ Dodano: 2011-06-03, 22:49 ]
Niestety jest to wina pompy. Mam teraz małe pytanie chcę wymienić napinacz wieloklinowi który się naciąga śrubą. Jak odkręcę go to powinien wypaść od spodu??
[ Dodano: 2011-07-29, 15:13 ]
Panowie wiem że odgrzewam temat ale zaraz mnie trafi z tym wspomaganiem wymieniłem 2 pompy i nic dalej to samo niby coś lżej ale nie cacy teraz mam pompę 120bar i nic dalej to samo jak by to wspomaganie działało w 40% czy a i jak skręcam to tak jak by ocierała guma o gumę dodam że opony są ok. i felgi oryginalne audi. Doczytałem też o zaworku w maglownicy czy on może takie rzeczy robić gdzie go szukać .
[ Dodano: 2011-05-25, 12:00 ]
Wymieniłem pasek niestety nie zdążyłem sprawdzić czy coś się zmieniło ponieważ strzelił mi wąż od pompy który idzie do serwa. I moje pytanie jest takie jak go zdemontować bo przy pompie to wiem jak a przy serwie ?
[ Dodano: 2011-06-03, 22:49 ]
Niestety jest to wina pompy. Mam teraz małe pytanie chcę wymienić napinacz wieloklinowi który się naciąga śrubą. Jak odkręcę go to powinien wypaść od spodu??
[ Dodano: 2011-07-29, 15:13 ]
Panowie wiem że odgrzewam temat ale zaraz mnie trafi z tym wspomaganiem wymieniłem 2 pompy i nic dalej to samo niby coś lżej ale nie cacy teraz mam pompę 120bar i nic dalej to samo jak by to wspomaganie działało w 40% czy a i jak skręcam to tak jak by ocierała guma o gumę dodam że opony są ok. i felgi oryginalne audi. Doczytałem też o zaworku w maglownicy czy on może takie rzeczy robić gdzie go szukać .