Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI 1Z] Słabo działające wspomaganie

ODPOWIEDZ
pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 449
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

[80 B4 1.9 TDI 1Z] Słabo działające wspomaganie

Post autor: pawelk2002 » 20 maja 2011, 11:41

Witam w lutym tego roku nabyłem audi 80 1.9 TDI 1Z z przebiegiem 300tys. i pierwsze co zauważyłem to ciężko jest kręcić kierownicą nie tak jak by nie było wspomagania tylko jak by działało w 40% był też zalany olej czerwony czyli syntetyczny więc się zdziwiłem bo na zbiorniczku pisze że mineralny więc wymieniłem na mineralny odpowietrzyłem ale dalej nic to samo. Mam też drugie audi tylko że benzyna 2.0 i tam można kręcić jednym palcem w miejscu. Czy pompa może być już przytarta od tego złego oleju czy od kilometrów. Dodam też że nie mam nigdzie wycieku. Jeżeli pompa nadaje się do wymiany to od jakiego rodzaju może podejść.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 maja 2011, 21:02

kup tez z tdi i po klopocie, moim zdaniem na 80% to pompa, tak jak zauwazyles

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 20 maja 2011, 21:06

pawelk2002, jak przygazujesz i zaczniesz kręcić to jest jakaś różnica? Oprócz ciężkiej pracy wszystko ok? Kierownica sama wraca na wprost? Nie słychać żadnych szumów?

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 449
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 20 maja 2011, 22:46

Jak dodam gazu zero różnicy. HHmm czy kierownica ale ma wrócić jak dam pełen jeden obrót czy jak lekko skręcę?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 maja 2011, 17:01

jak zrobisz pelen skret to ma wrocic po dodaniu gazu do punktu zera czyli na wprost, ale nawet jak Ci nie wraca to nie ma to moim zdaniem jedno z drugim nic wspolnego, to sa dwie rozne usterki... dlaczego? bo ja tez tak mam, nie wiem dalczego i mi to nie przeszkadza, kumpel mi to dopiero pokazal kiedys ze mi nie wraca, ale tak jak pisze zadnych innych objawow nie mam

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 449
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 22 maja 2011, 11:04

Mi też do pełnego punktu zero nie wraca ale dzięki za odpowiedz teraz tylko szukam drugiej pompy :)

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 22 maja 2011, 18:31

sprawdz czy dobrze pompa jest dokręcona... ewentualnie wymień sobie płyn

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 22 maja 2011, 18:40

pawelk2002 może masz pasek od pompy słabo naciągnięty, u mnie podobnie było naciągnąłem i wymieniłem płyn i odpowietrzyłem i pomogło! Może wam się to przyda na coś ;-) :-D

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 449
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 23 maja 2011, 07:38

Płyn już zmieniałem pasek też naciągałem ale jeszcze spróbuje zmienić na nowy

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 23 maja 2011, 16:23

paweł a powiedz jeszcze jakie masz rozmiar felg i czy masz dobrze dopompowane powietrze w kołach :)

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 449
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 23 maja 2011, 22:10

felgi 15 ori audi ciśnienie dobre :) byłem u wulkanizatora :)

[ Dodano: 2011-05-25, 12:00 ]
Wymieniłem pasek niestety nie zdążyłem sprawdzić czy coś się zmieniło ponieważ strzelił mi wąż od pompy który idzie do serwa. I moje pytanie jest takie jak go zdemontować bo przy pompie to wiem jak a przy serwie ?

[ Dodano: 2011-06-03, 22:49 ]
Niestety jest to wina pompy. Mam teraz małe pytanie chcę wymienić napinacz wieloklinowi który się naciąga śrubą. Jak odkręcę go to powinien wypaść od spodu??

[ Dodano: 2011-07-29, 15:13 ]
Panowie wiem że odgrzewam temat ale zaraz mnie trafi z tym wspomaganiem wymieniłem 2 pompy i nic dalej to samo niby coś lżej ale nie cacy teraz mam pompę 120bar i nic dalej to samo jak by to wspomaganie działało w 40% czy a i jak skręcam to tak jak by ocierała guma o gumę dodam że opony są ok. i felgi oryginalne audi. Doczytałem też o zaworku w maglownicy czy on może takie rzeczy robić gdzie go szukać .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga