[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
wujo1, odkłada się. 
Kolczat, może masz i racje ale w sumie metal to nie plastik, a trochę obciążeń to przenosi.
Doszła paczka, zarzuciłem to. Strasznie sztywno wchodziły i do felgi i na piastę auta, wyczyściłem wszystko dokładnie papierem ściernym i posmarowałem smarem grafitowym, mimo tego i tak w felgi musiałem wbijać je gumowym młotkiem, i na piastę auta dociągać śrubami. Wcześniej jak miałem plastiki siedziały luźniej. Jestem zadowolony, drgania przy 100 km/h zniknęły, nie ściąga nic się nie dzieje, można się rozpędzać, NIE MA LIPY <ok>
72.6 > 57.1
![Obrazek]()

Kolczat, może masz i racje ale w sumie metal to nie plastik, a trochę obciążeń to przenosi.
Doszła paczka, zarzuciłem to. Strasznie sztywno wchodziły i do felgi i na piastę auta, wyczyściłem wszystko dokładnie papierem ściernym i posmarowałem smarem grafitowym, mimo tego i tak w felgi musiałem wbijać je gumowym młotkiem, i na piastę auta dociągać śrubami. Wcześniej jak miałem plastiki siedziały luźniej. Jestem zadowolony, drgania przy 100 km/h zniknęły, nie ściąga nic się nie dzieje, można się rozpędzać, NIE MA LIPY <ok>
72.6 > 57.1
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 19:55 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
Może by dał znaczek z tyłu 1.9 TDI he he :mrgreen:
Nieźle to musi zamiatać na światłach - gratuluję swapa
Nieźle to musi zamiatać na światłach - gratuluję swapa
Moim zdanie na takie coś to smar grafitowy !!! łatwo zrobić - pył grafitowy pomieszać z olejem - gwarantuję że nic się nie zapiecze - tylko uwaga bo wszystko brudzi taki smarktos mi poprostu ostatnio mowil ze sciagal kolo z takimi aluminiowymi i mu sie tak zapiekly ze musial je rozciac i kupic plastiki... fakt smar miedziany to swietny pomysl, ale po co sobie utrudniac zycie skoro od razu mozna bylo kupic plastiki?
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 19:59 przez ziemor, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
julekF1, dzięki, zespolaki będą na pewno. 
ziemor, jak coś to już lepiej 1.6 diesel.
Dowiadywałem się jak to jest ze strony papierkowej w sprawie zmiany silnika, i po wizycie urzędzie dowiedziałem się że obowiązkowo należy udać się z tym do stacji diagnostycznej, auto jest sprawdzone pod względem jakości przekładki bla bla bla, ale ogólnie mówili mi że policja jak zatrzyma ma prawo zabrać dowód ponieważ dane nie zgadzają się z tymi w dowodzie, mimo tego że silnik to część zamienna, i nic nie pomoże tutaj faktura za kupno silnika. Więc pojechałem na stacje, Pan pooglądał <ok> , wystawił papierek za który wziął 82 zł i z tym udaje się do urzędu na zmianę danych w dowodzie.
Diagnosta tak się spieszył że wpisał 1.8T, silnik wysokoprężny. :evil:
![Obrazek]()

ziemor, jak coś to już lepiej 1.6 diesel.

Dowiadywałem się jak to jest ze strony papierkowej w sprawie zmiany silnika, i po wizycie urzędzie dowiedziałem się że obowiązkowo należy udać się z tym do stacji diagnostycznej, auto jest sprawdzone pod względem jakości przekładki bla bla bla, ale ogólnie mówili mi że policja jak zatrzyma ma prawo zabrać dowód ponieważ dane nie zgadzają się z tymi w dowodzie, mimo tego że silnik to część zamienna, i nic nie pomoże tutaj faktura za kupno silnika. Więc pojechałem na stacje, Pan pooglądał <ok> , wystawił papierek za który wziął 82 zł i z tym udaje się do urzędu na zmianę danych w dowodzie.
Diagnosta tak się spieszył że wpisał 1.8T, silnik wysokoprężny. :evil:
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 20:04 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Gadałem z duża liczba osób po zmianie silnika i prawie każdy mówi że nie trzeba tego robić, ale dla pewności wole to mieć, na pewno nie zaszkodzi.skoti pisze:Kolega lata e30, na klapie i w dowodzie 316 a motur 4,4L :shock:
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 20:07 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
_joker pisze:jako były właściciel felg powiem, że na fajne auto trafiły i dobrze na nim leżą <ok>

UP@wczoraj @ hamownia

Będzie jeszcze fajny film w HD z pomiaru ale to jak deejay znajdzie chwile czasu. <czapa>
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 20:09 przez sagem, łącznie zmieniany 3 razy.
E tam, z tym legalizowaniem silnika to jak dla mnie zbędna fatyga. Chyba już żaden policjant w czasie kontroli nie zagląda pod maskę, a jeśli chodzi o przegląd coroczny to <lol>
Znajomy latał Audi 100 z silnikiem 4.2, a z racji tego, że do zawalidróg nie należy, trochę razy go policja zatrzymywała i ani razu nikt się do niego nie doczepił. Chociaż w papierach miał 2.0
Sam rozmawiałem ze znajomym policjantem na ten temat i powiedział, że tak, wymóg prawny taki istnieje, ale im nic do tego. Jedyna skucha jaka może wyjść to przy ew. stłuczce/wypadku ubezpieczyciel może się dowalić.
Znajomy latał Audi 100 z silnikiem 4.2, a z racji tego, że do zawalidróg nie należy, trochę razy go policja zatrzymywała i ani razu nikt się do niego nie doczepił. Chociaż w papierach miał 2.0

Sam rozmawiałem ze znajomym policjantem na ten temat i powiedział, że tak, wymóg prawny taki istnieje, ale im nic do tego. Jedyna skucha jaka może wyjść to przy ew. stłuczce/wypadku ubezpieczyciel może się dowalić.