Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 15 maja 2011, 22:40

sagem, odkładaj na zepolaki ja ci już dałem namiar <ok> jak założysz to będzie przód miodzio

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 maja 2011, 23:04

ktos mi poprostu ostatnio mowil ze sciagal kolo z takimi aluminiowymi i mu sie tak zapiekly ze musial je rozciac i kupic plastiki... fakt smar miedziany to swietny pomysl, ale po co sobie utrudniac zycie skoro od razu mozna bylo kupic plastiki?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 maja 2011, 23:04

wujo1, odkłada się. ;-)

Kolczat, może masz i racje ale w sumie metal to nie plastik, a trochę obciążeń to przenosi.

Doszła paczka, zarzuciłem to. Strasznie sztywno wchodziły i do felgi i na piastę auta, wyczyściłem wszystko dokładnie papierem ściernym i posmarowałem smarem grafitowym, mimo tego i tak w felgi musiałem wbijać je gumowym młotkiem, i na piastę auta dociągać śrubami. Wcześniej jak miałem plastiki siedziały luźniej. Jestem zadowolony, drgania przy 100 km/h zniknęły, nie ściąga nic się nie dzieje, można się rozpędzać, NIE MA LIPY <ok>

72.6 > 57.1
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 19:55 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 21 maja 2011, 07:03

sagem pisze:drgania przy 100km/h zniknely, nie sciaga nic sie nie dzieje, mozna sie rozpedzac
to najważniejsze.

P.S
Swietne auto, ale faktycznie przydałyby się zespolaki ;-)

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 21 maja 2011, 10:12

Może by dał znaczek z tyłu 1.9 TDI he he :mrgreen:
Nieźle to musi zamiatać na światłach - gratuluję swapa
ktos mi poprostu ostatnio mowil ze sciagal kolo z takimi aluminiowymi i mu sie tak zapiekly ze musial je rozciac i kupic plastiki... fakt smar miedziany to swietny pomysl, ale po co sobie utrudniac zycie skoro od razu mozna bylo kupic plastiki?
Moim zdanie na takie coś to smar grafitowy !!! łatwo zrobić - pył grafitowy pomieszać z olejem - gwarantuję że nic się nie zapiecze - tylko uwaga bo wszystko brudzi taki smar
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 19:59 przez ziemor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 maja 2011, 20:44

julekF1, dzięki, zespolaki będą na pewno. :-)

ziemor, jak coś to już lepiej 1.6 diesel. :-D

Dowiadywałem się jak to jest ze strony papierkowej w sprawie zmiany silnika, i po wizycie urzędzie dowiedziałem się że obowiązkowo należy udać się z tym do stacji diagnostycznej, auto jest sprawdzone pod względem jakości przekładki bla bla bla, ale ogólnie mówili mi że policja jak zatrzyma ma prawo zabrać dowód ponieważ dane nie zgadzają się z tymi w dowodzie, mimo tego że silnik to część zamienna, i nic nie pomoże tutaj faktura za kupno silnika. Więc pojechałem na stacje, Pan pooglądał <ok> , wystawił papierek za który wziął 82 zł i z tym udaje się do urzędu na zmianę danych w dowodzie.

Diagnosta tak się spieszył że wpisał 1.8T, silnik wysokoprężny. :evil:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 20:04 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 21 maja 2011, 21:00

Kolega lata e30, na klapie i w dowodzie 316 a motur 4,4L :shock:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 maja 2011, 21:21

skoti pisze:Kolega lata e30, na klapie i w dowodzie 316 a motur 4,4L :shock:
Gadałem z duża liczba osób po zmianie silnika i prawie każdy mówi że nie trzeba tego robić, ale dla pewności wole to mieć, na pewno nie zaszkodzi.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 20:07 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 22 maja 2011, 17:40

jako były właściciel felg powiem, że na fajne auto trafiły i dobrze na nim leżą <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 maja 2011, 10:59

_joker pisze:jako były właściciel felg powiem, że na fajne auto trafiły i dobrze na nim leżą <ok>
;-)

UP@wczoraj @ hamownia ;-)
Obrazek

Będzie jeszcze fajny film w HD z pomiaru ale to jak deejay znajdzie chwile czasu. <czapa>
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 20:09 przez sagem, łącznie zmieniany 3 razy.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 29 maja 2011, 11:26

Gratki ładna seria :mrgreen:
Pozdro

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 29 maja 2011, 12:07

i jedzie nawet to to <ok>

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 29 maja 2011, 17:25

MIODEK pisze:i jedzie nawet to to <ok>
no nawet nawet <ok>

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 29 maja 2011, 22:42

E tam, z tym legalizowaniem silnika to jak dla mnie zbędna fatyga. Chyba już żaden policjant w czasie kontroli nie zagląda pod maskę, a jeśli chodzi o przegląd coroczny to <lol>

Znajomy latał Audi 100 z silnikiem 4.2, a z racji tego, że do zawalidróg nie należy, trochę razy go policja zatrzymywała i ani razu nikt się do niego nie doczepił. Chociaż w papierach miał 2.0 :)

Sam rozmawiałem ze znajomym policjantem na ten temat i powiedział, że tak, wymóg prawny taki istnieje, ale im nic do tego. Jedyna skucha jaka może wyjść to przy ew. stłuczce/wypadku ubezpieczyciel może się dowalić.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 maja 2011, 20:20

slugs pisze:Chyba już żaden policjant w czasie kontroli nie zagląda pod maskę
to mi zawsze zagladaja...

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl