[all] demontaz koncowki drazka kierowniczego
[all] demontaz koncowki drazka kierowniczego
chcialem sobie sam zmienic sprezyny z przodu na sportowe i hamulce zmienic na te od s2 (mamj uz caly komplet) tylko ze caly plan idzie w pizdu razem z drazkiem kierowniczym, nie moge go odkrecic od kolumny gdyz obraca sie caly trzpien w koncowce razem z gwintem zamaist sama nakretka. Stad moje pytanie, czy ja cos robie zle czy koncowka jest zepsuta i sie jej trzpien obraca ?? jak to odkrecic ? zrobilem male nacienie na gorze gwintu zeby przytrzymac go srubokretem a nakretka krecic ale nie jestem w stanie tego utrzymac
Ja w takiej sytuacji podnosze auto jakieś 10 centymetrów do góry, następnie pod końcówkę podstawiam pionowo dopasowaną rurę 1 cal tak, żeby wchdziła z luzem ok. 1 cm pomiędzy końcówkę a twarde podłoże. Ważne jest by rura stała pionowo pod końcówką. Nastepnie opuszczam delikatnie podnośnikiem auto tak aby rura została ściskana od góry końcówką. W zależności od stopnia opuszczenia auta siła wcisku stożka końcówki w ramię kolumny będzie rosła. Teraz wystarczy wziąść kluczyk 17 i odkręcić śrubę.
W ostateczności jeżeli końcówka jest do wyrzucenia możesz szlifierka kątową ściąć nakrętkę.
W ostateczności jeżeli końcówka jest do wyrzucenia możesz szlifierka kątową ściąć nakrętkę.