Zrobiło się ciepło i czas najwyższy wziąźć się za naprawe klimatyzacji.
Pacjent ABK klima manualna. Od momentu sprowadzenia auta brak paska napędowego klimy, koło stoi nie ruchomo (sprawa jest oczywista, zatarta sprężarka) Kupiłem drugą sprężarke (też od ABK klima działała poprawnie) Jak dalej się zabrać do tematu??
- wymienic starą sprężąrke na tą działającą i tu pojawia się moje pytanie. Zakładać odrazu pasek?? nic się nie stanie jak będzie na sucho chodziło??
- następnie udać się do jakiegoś warsztatu gdzie nabijają klime i na co zwracać uwagę?? fachowców u mnie w tej dziedzinie brak więc jak zaczną sie schody to pewnie mnie odeślą do domu.....
- klima nie była odpalana napewno przez ostatnie 2 lata, licze się z tym że gaz mógł i pewnie wyparował. Mogą się pojawic nieszczelności może być jakaś wilgoć.
Pewnie za pierwszym razem się nie uda ale od czegoś trzeba zacząć. W tej chwili jeśli przyciskam guzik od klimy to startują mi obydwa wentylatory to normalny objaw?
Jeśli ktoś ma jakieś wskazówki to proszę o rady.
[B4 ABK] Próba reanimacji klimy manualnej
GSF pisze:Pewnie za pierwszym razem się nie uda ale od czegoś trzeba zacząć. W tej chwili jeśli przyciskam guzik od klimy to startują mi obydwa wentylatory to normalny objaw?
tak to normalne.
możesz wymienić tylko jej nie włanczaj.GSF pisze:wymienic starą sprężąrke na tą działającą i tu pojawia się moje pytanie. Zakładać odrazu pasek?? nic się nie stanie jak będzie na sucho chodziło??