Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 24 maja 2011, 20:40

jest taki jak zamawiałem, jest tani i to widać, słabo wykonany, gąbki jest tylko 1/6 pojemności (nie wiem może tak ma być). mocowania są wygięte, pewnie powstało to uszkodzenie w trakcie transportu. Zamknięcie jest z plastiku. Nie ma nic za darmo, był tani i jest tanio wykonany. Mam nadzieję, że będzie działał mimo wszystko.

Praktycznie mam kompletny układ paliwowy, jutro jadę po przewody...aaa i jeszcze potrzebuje jeden filtr. ale to już pikuś.

G.

Franio. ATL to ATL i nie ma lipy... :)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 maja 2011, 20:45

Głowa do góry, może się będzie dało wlać do niego paliwo i nie okaże się durszlakiem.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 24 maja 2011, 20:52

Praktycznie mam kompletny układ paliwowy, jutro jadę po przewody...aaa i jeszcze potrzebuje jeden filtr. ale to już pikuś.
Przewody fi 8mm? Kupujesz w metalowym oplocie? Czy sztywne? Ja rozważam nad przewodami wykonane z Alu, tak samo do hamulców....

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 24 maja 2011, 21:02

będzie oplot, wew około 8 mm. Do hamulców coś kojarzę, że alu nie może być - reaguje z płynem. Wiem, że te przewody się różnią od siebie i nie mogą być te same. Na pewno wszystkie przewody będą elastyczne z u wagi na to co się będzie działo w przyszłości.

Zbiornik jest szczelny...po prostu nie lubię tandety...

G.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 24 maja 2011, 21:23

Hmm to ciekawe, bo w ISA-Racing sprzedają aluminiowe przewody do hamulców, patrz foto, link

Obrazek
Präzisionsgezogenes Alurohr A|Mn 1-Legierung. Polyamid 12 beschichtet.

Außendurchmesser: 4,75 mm

Wandstärke: 0,9 mm

Temperaturbereich: -40°C bis 150°C

Platzdruck: 950 bar
http://www.isa-racing.com/index.php/cat ... steme.html

Pozdro

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 25 maja 2011, 12:45

Widocznie można i już, a ja się pomyliłem.

G

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 05 cze 2011, 11:22

Zgodnie z planem skończyłem wstawianie plex szyb

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

poniżej foto jak to wygląda, wszystko na razie odstaje i zamyka się na jeb.cie jak w kaszlaku. Chce to na razie poskładać do kupy a potem (może) będę wszystko dokręcał.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

kilka moich ulubionych widoków :)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Do końca czerwca auto powinno być skończone.

G


Oczywiście bez pomocy, sam bym sobie nie poradził.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

jest okej

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 15:11 przez Grzegorz7A, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 05 cze 2011, 11:35

Fajnie fajnie, nabiera calosc ksztaltu nareszcie.
Wiadomo ze takie rzezczy jak zawiasy drzwi to sobie bedziez potem ustawial jak ci sie zachce.
Fajne te twoje ulubione widoki :mrgreen: .
Przednie drzwi duzo lzejsze :?:
Nad jakims kolem i opona cos myslisz :?: <cieszy>

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 05 cze 2011, 13:09

drzwi tyle odczuwalnie lżejsze,
przednie nieznacznie, jedynie o wagę szyby, silnika elkt szyb i profilu mocującego, no i oczywiście o boczki. W sumie myślałem, że to szyba jest najcięższa ale to same drzwi ważą znaczny % całości. Na pewno w przyszłości wymienię maski, drzwi na jakieś tworzywo albo coś. Tu widzę, że można sporo urwać z wagi.

Felg mam już kilka kompletów:
oryginalne talerze - na zimę 15 -z oponami, nowe lato
speedline te z tymi śrubami 15 - z oponami do upalania
jakieś oryginalne z b4 5 ramienne też 15 - z oponami do upalania

toora competicione 16 z nowymi slicami
no i czekam na 16 ats nie wiem co to za model ale są czarne - opony już mam - micheliny jakieś - raczej do treningu

docelowo będą r888 i r1r tylko nie wiem która na którą felgę czy 15/16

g.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 05 cze 2011, 15:05

Mam już wszystkie elementy układu paliwowego i teraz pytanie, który schemat zastosować?
opcja 1 i 2, może ktoś doradzi.

G

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 cze 2011, 17:47

Hej Grzesiu ;-)

Widze, że dzielnie walczysz <ok> Jest Git :mrgreen:

Szyby samemu wycinałeś? Jak gruba jest ta plexa?

Co do paliwa, to hmm... nie jestem pewny na 100% ale ja bym zrobił jak w opcji 1, bo nie wiadomo jak to będzie z zawirowanie paliwa w sp, jak zrobisz powrót centralnie do niego.

Jaką pojemność ma ten sp?

pozdro

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 cze 2011, 17:57

Update;

Właśnie pogrzebałem w schematach z Isa- Racing, i wychodzi na to, że sie jednak myliłem, OPCJA 2 jest poprawna.

Sorrka za zamieszanie :-P

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 05 cze 2011, 19:15

OK, widziałem obie opcje na schematach i w realu, nie wiem wydaje mi się też, że opcja 1 ale wygląda na to że ma być 2. Możliwe, że pracuje bez większego obciążenia na 2.

G.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 05 cze 2011, 19:23

plexa 2mm, akurat taką miałem, szablon z oryginalne, wycinane wyrzynarką z wąskim nożem do metalu, trzeba oskrobać po przecięciu bo nożyk topi rzaz, zeszlifować wsunąć. Można spróbować nawiercać otwory pod mocowanie bo ja wkręcałem i powstały mikro pęknięcia. Nie wiem jak przy jeździe czy nie będzie zasysać albo wypychać dlatego też wstępnie przykręciłem od zew. Pewnie można też nitować. Robota szybka i przyjemna. Więcej jest pracy z ustawieniem później drzwi.

Na boczki zastosuje grubszą plexi, chyba że wymyślę coś mocowania klamek, uchwyty do zamykania będą z taśmy

G

Sp ma 2.5 l w re5pect

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 05 cze 2011, 20:21

Mi sie logiczniejsze wydaje rozwiazanie 2 dlatego ze powrot napelnia SP i odciaza obieg miedzy zbiornikiem a SP. O zawirowania bym sie raczej nie martwił.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl