AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
jest taki jak zamawiałem, jest tani i to widać, słabo wykonany, gąbki jest tylko 1/6 pojemności (nie wiem może tak ma być). mocowania są wygięte, pewnie powstało to uszkodzenie w trakcie transportu. Zamknięcie jest z plastiku. Nie ma nic za darmo, był tani i jest tanio wykonany. Mam nadzieję, że będzie działał mimo wszystko.
Praktycznie mam kompletny układ paliwowy, jutro jadę po przewody...aaa i jeszcze potrzebuje jeden filtr. ale to już pikuś.
G.
Franio. ATL to ATL i nie ma lipy...
Praktycznie mam kompletny układ paliwowy, jutro jadę po przewody...aaa i jeszcze potrzebuje jeden filtr. ale to już pikuś.
G.
Franio. ATL to ATL i nie ma lipy...
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
będzie oplot, wew około 8 mm. Do hamulców coś kojarzę, że alu nie może być - reaguje z płynem. Wiem, że te przewody się różnią od siebie i nie mogą być te same. Na pewno wszystkie przewody będą elastyczne z u wagi na to co się będzie działo w przyszłości.
Zbiornik jest szczelny...po prostu nie lubię tandety...
G.
Zbiornik jest szczelny...po prostu nie lubię tandety...
G.
Hmm to ciekawe, bo w ISA-Racing sprzedają aluminiowe przewody do hamulców, patrz foto, link
Pozdro
http://www.isa-racing.com/index.php/cat ... steme.htmlPräzisionsgezogenes Alurohr A|Mn 1-Legierung. Polyamid 12 beschichtet.
Außendurchmesser: 4,75 mm
Wandstärke: 0,9 mm
Temperaturbereich: -40°C bis 150°C
Platzdruck: 950 bar
Pozdro
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Zgodnie z planem skończyłem wstawianie plex szyb
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
poniżej foto jak to wygląda, wszystko na razie odstaje i zamyka się na jeb.cie jak w kaszlaku. Chce to na razie poskładać do kupy a potem (może) będę wszystko dokręcał.
Uploaded with ImageShack.us
kilka moich ulubionych widoków
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Do końca czerwca auto powinno być skończone.
G
Oczywiście bez pomocy, sam bym sobie nie poradził.
Uploaded with ImageShack.us
jest okej
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
poniżej foto jak to wygląda, wszystko na razie odstaje i zamyka się na jeb.cie jak w kaszlaku. Chce to na razie poskładać do kupy a potem (może) będę wszystko dokręcał.
Uploaded with ImageShack.us
kilka moich ulubionych widoków
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Do końca czerwca auto powinno być skończone.
G
Oczywiście bez pomocy, sam bym sobie nie poradził.
Uploaded with ImageShack.us
jest okej
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 15:11 przez Grzegorz7A, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
drzwi tyle odczuwalnie lżejsze,
przednie nieznacznie, jedynie o wagę szyby, silnika elkt szyb i profilu mocującego, no i oczywiście o boczki. W sumie myślałem, że to szyba jest najcięższa ale to same drzwi ważą znaczny % całości. Na pewno w przyszłości wymienię maski, drzwi na jakieś tworzywo albo coś. Tu widzę, że można sporo urwać z wagi.
Felg mam już kilka kompletów:
oryginalne talerze - na zimę 15 -z oponami, nowe lato
speedline te z tymi śrubami 15 - z oponami do upalania
jakieś oryginalne z b4 5 ramienne też 15 - z oponami do upalania
toora competicione 16 z nowymi slicami
no i czekam na 16 ats nie wiem co to za model ale są czarne - opony już mam - micheliny jakieś - raczej do treningu
docelowo będą r888 i r1r tylko nie wiem która na którą felgę czy 15/16
g.
przednie nieznacznie, jedynie o wagę szyby, silnika elkt szyb i profilu mocującego, no i oczywiście o boczki. W sumie myślałem, że to szyba jest najcięższa ale to same drzwi ważą znaczny % całości. Na pewno w przyszłości wymienię maski, drzwi na jakieś tworzywo albo coś. Tu widzę, że można sporo urwać z wagi.
Felg mam już kilka kompletów:
oryginalne talerze - na zimę 15 -z oponami, nowe lato
speedline te z tymi śrubami 15 - z oponami do upalania
jakieś oryginalne z b4 5 ramienne też 15 - z oponami do upalania
toora competicione 16 z nowymi slicami
no i czekam na 16 ats nie wiem co to za model ale są czarne - opony już mam - micheliny jakieś - raczej do treningu
docelowo będą r888 i r1r tylko nie wiem która na którą felgę czy 15/16
g.
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Mam już wszystkie elementy układu paliwowego i teraz pytanie, który schemat zastosować?
opcja 1 i 2, może ktoś doradzi.
G
Uploaded with ImageShack.us
opcja 1 i 2, może ktoś doradzi.
G
Uploaded with ImageShack.us
Hej Grzesiu
Widze, że dzielnie walczysz <ok> Jest Git :mrgreen:
Szyby samemu wycinałeś? Jak gruba jest ta plexa?
Co do paliwa, to hmm... nie jestem pewny na 100% ale ja bym zrobił jak w opcji 1, bo nie wiadomo jak to będzie z zawirowanie paliwa w sp, jak zrobisz powrót centralnie do niego.
Jaką pojemność ma ten sp?
pozdro
Widze, że dzielnie walczysz <ok> Jest Git :mrgreen:
Szyby samemu wycinałeś? Jak gruba jest ta plexa?
Co do paliwa, to hmm... nie jestem pewny na 100% ale ja bym zrobił jak w opcji 1, bo nie wiadomo jak to będzie z zawirowanie paliwa w sp, jak zrobisz powrót centralnie do niego.
Jaką pojemność ma ten sp?
pozdro
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
plexa 2mm, akurat taką miałem, szablon z oryginalne, wycinane wyrzynarką z wąskim nożem do metalu, trzeba oskrobać po przecięciu bo nożyk topi rzaz, zeszlifować wsunąć. Można spróbować nawiercać otwory pod mocowanie bo ja wkręcałem i powstały mikro pęknięcia. Nie wiem jak przy jeździe czy nie będzie zasysać albo wypychać dlatego też wstępnie przykręciłem od zew. Pewnie można też nitować. Robota szybka i przyjemna. Więcej jest pracy z ustawieniem później drzwi.
Na boczki zastosuje grubszą plexi, chyba że wymyślę coś mocowania klamek, uchwyty do zamykania będą z taśmy
G
Sp ma 2.5 l w re5pect
Na boczki zastosuje grubszą plexi, chyba że wymyślę coś mocowania klamek, uchwyty do zamykania będą z taśmy
G
Sp ma 2.5 l w re5pect