Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 NG]Problem z silnikiem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
cosmeet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 17 kwie 2008, 18:16

Post autor: cosmeet » 25 maja 2011, 16:08

Z kodów wychodzi mi tylko 4444
Rocznik 90 modelowo 91
bloku pisze:Łatwo to sprawdzić. NG = AAR a miałem problem z nastawnikiem w C4ce. Odłącz wtyczkę, zewrzyj w nastawniku dwa piny. Powinien na jałowych przelewać paliwo (ciemny dym z wydechu i jakby wypadający zapłon). Będzie to znak, że działa. Jeśli nie...znaczy że trafiony (w środku jest zalana sprężynka i bodajże dwie blokady regulujące ciśnienie. Mi się nie udało rozebrać - dlatego szukaj sprawnej używki.
Nie widzę żadnych zmian w pracy silnika po zwarciu pinów.

hadzi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 19 mar 2011, 22:23

Post autor: hadzi88 » 25 maja 2011, 21:23

dla mnie to jakaś typowo mechaniczna usterka. miałem raz podobne cyrki po nalaniu złego paliwa i pokrzywiła mi się blacha w mieszalniku

Awatar użytkownika
cosmeet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 17 kwie 2008, 18:16

Post autor: cosmeet » 28 maja 2011, 15:52

Czy jeśli odkręce ten nastawnik ciśnienia to nic mi się tam nie wysypie? Poprostu czy będe w stanie to z powrotem zmontowac? :-)

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 28 maja 2011, 17:34

Jak nastawnik odkręcisz to nic się nie stanie,nic nie rozpadnie.Mogą ewentualnie oringi "popuścić" aleone są jakby wciskane i dobrze siedzą.Nie zobaczysz nic więcej jak dwa kanały paliwa i zaślepkę śruby regulacyjnej dyszy.
Jak chcesz sprawdzić czy nastawnik działa to poprostu podaj mu bezpośrednio 12V z akumulatora.Jeśli działa,silnik zgaśnie.

Awatar użytkownika
cosmeet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 17 kwie 2008, 18:16

Post autor: cosmeet » 30 maja 2011, 09:11

PICEK1 pisze:Jak chcesz sprawdzić czy nastawnik działa to poprostu podaj mu bezpośrednio 12V z akumulatora.Jeśli działa,silnik zgaśnie.
Silnik zaczyna sie mocno dusic przy tej operacji wiec nastawnik wydaje sie ze dziala. Postaram sie jeszcze sprawdzic ten regulator cisnienia.

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 30 maja 2011, 09:16

Sprawdź ciśnienie pompy paliwa przed regulatorem ciśnienia i na rozdzielaczu. Przed powinno być ok. 6bar na rozdzielaczu nieco ponad 3bar.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl