[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
ja bym po zapakowaniu tych wtrysków od razu nie szalał , zresztą przed zapakowaniem tym bardziej.
Niemniej jak już zmienisz to sprawdź sobie AFR ,może tym razem będzie dobre i w końcu będziesz mógł w pełni korzystać z silnika . Szczerze wątpię w takim starym moturze i archaicznym osprzęcie Jednak jak powiedziało się A to należałoby powiedzieć też B i dokończyć to co się zaczęło.
Niemniej jak już zmienisz to sprawdź sobie AFR ,może tym razem będzie dobre i w końcu będziesz mógł w pełni korzystać z silnika . Szczerze wątpię w takim starym moturze i archaicznym osprzęcie Jednak jak powiedziało się A to należałoby powiedzieć też B i dokończyć to co się zaczęło.
Dojechałem
Przy okazji zaczęły się prace malarskie przy aucie:
To podszybie po stronie kierowcy tylko na zdjęciu tak tragicznie wygląda bo się rdzy nazbierało. Po opukaniu nie jest aż tak źle choć trochę prac jeszcze przede mną.
PS. Ktoś wie co to za tabliczka na słupku po stronie pasażera??
Podczas ostatniego przejazdu na 1/4 mili spadł pasek od alternatora, na szczęście był cały ale zdeformowany, choć udało się go założyć.DRED pisze:a co się ciekawego działo po drodze??
Przy okazji zaczęły się prace malarskie przy aucie:
To podszybie po stronie kierowcy tylko na zdjęciu tak tragicznie wygląda bo się rdzy nazbierało. Po opukaniu nie jest aż tak źle choć trochę prac jeszcze przede mną.
PS. Ktoś wie co to za tabliczka na słupku po stronie pasażera??