Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] problem wysokich obrotów

Wszystko co tyczy się silników V6
kolux007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 23 sty 2009, 00:36

Post autor: kolux007 » 21 maja 2011, 12:52

Masz racje. Kiedyś wydawało mi się, że mam podwyższone obroty, a to była wina zegarów. Na vagu było wszystko ok. Często problemem są 2 kondensatory na obrotomierzu, są one połączone z tymi dwoma potencjometrami.

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 21 maja 2011, 14:09

słychac po pracy silnika ,że obroty troche są inne ale musze przeczyścić krokowego w benzynie i możę pomożę to a jak nie to to rozbierac kolektor i regeneracja kolektora i wszystkich podciśnień :mrgreen:

Awatar użytkownika
marcobass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 30 lis 2010, 22:00
Lokalizacja: Wipsowo

Post autor: marcobass » 30 maja 2011, 22:55

ewentulanie uszkodzony czujnik temperatury silnika , ten duży :idea:

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 30 maja 2011, 23:48

marcobass pisze:ewentulanie uszkodzony czujnik temperatury silnika , ten duży :idea:
Ten duży za prawą głowicą jest od wskaźnika temperatury na zegarach :idea:

Awatar użytkownika
marcobass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 30 lis 2010, 22:00
Lokalizacja: Wipsowo

Post autor: marcobass » 31 maja 2011, 21:18

aldi pisze:
marcobass pisze:ewentulanie uszkodzony czujnik temperatury silnika , ten duży :idea:
Ten duży za prawą głowicą jest od wskaźnika temperatury na zegarach :idea:
i od ssanie chyba też

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 09 lip 2011, 00:35

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=20 poczytajcie tu sobie moze to pomożę bo jakos nikt, a nawet jak juz ktos rozwiązał w co wątpie to i tak nikt nie napisze :->

Pietrek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 96
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pietrek » 14 sty 2012, 12:48

kris4 pisze:i jakoś nikt tego tematu nie skączył i tak z wiekszością jest ale moze sie myle :mrgreen:
kolego nikt nie kończy bo czasu często brak... otóż wymieniłem krokowy VDO, ponieważ poprzedni chińczyk był do dupy, potem padł mi czujnik halla, ten od położenia wału. po tych zabiegach wszystko jest ok,

reasumując nie kupujcie chińczyków bo to gówno, a co do diagnozy to polecam kolesia z ul. regulskiej (obecnie rumiankowa) w warszawie ma na imię Marek.

Awatar użytkownika
jano04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 23 sty 2010, 08:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: jano04 » 11 lut 2012, 21:22

koledzy miałem podobnie obroto falowały potem zimny silnik zaczołgasnąć jakby nie było ssania przerobiłem wszystko od krokowca poprzez podciśnienie regulator przepustnicy i nic , na vagu też żadnych błędów aż wymieniłem czujnik temperatury silnika do ecu ten dwu pinowy biały (nie radze kupywać podróbki) i problem znikł :-)

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 19 sty 2013, 15:00

Przylepiam drobne pytanie do starego tematu, czy gdyby silniczek krokowy całkowicie wyzioną to czy po przekręceniu kluczyka rozrusznik by kręcił?czy będzie głucha cisza?

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 19 sty 2013, 15:04

będzie kręcił silniczek jest tylko od utrzymania równych wolnych obrotów

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 19 sty 2013, 17:24

I jeszcze jedno drobne pytanie, czy krokowiec na wykończeniu ma tendencje do "cykania"?

Zyggaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 gru 2012, 23:43

Post autor: Zyggaa » 20 sty 2013, 18:20

Podepnę się pod temat. U mnie obroty nie tyle co falują, tylko skaczą dość agresywnie od 1200 do 1400 a nawet 1600, tak jakby stukać w pedał gazu, czasem się stabilizują i spadają do jakiś 800, najczęściej jak im pomogę, tzn. zduszę sprzęgłem na biegu. I jeszcze jedna dziwna sprawa, to jak dodaję gazu nawet minimalnie to obroty lecą powyżej 3000 nie da rady dać mniej. Miał ktoś z was taki problem? Na benzynie i gazie objawy takie same.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl