Szukałem na forum podobnych tematów, ale tego jeszcze nikt nie miał. Miesiąc po wymianie amortyzatorów z tyłu zauważyłem, że jest róznica w wysokosci miedzy prawą a lewą stroną. Różnica ta wynosi 3 cm. Nie wiem z kąd sie to wzieło bo spręzyny są całe czy jest tam jakaś regulacja?, a jesli nie to co mogło zpowodować tę różnicę? Proszę o sugestie za które z góry dziękuje.
[ Dodano: 2007-08-05, 20:28 ]
Czy mógłby ktoś udostepnić schemat tylniego zawieszenia do b4?
[B4 1,9 td] nierówna wysokość zawieszenia
[B4 1,9 td] nierówna wysokość zawieszenia
Ostatnio zmieniony 10 sie 2007, 09:00 przez Zen, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 01 wrz 2007, 21:12
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Miałem podobny problem z poprzednim autkiem, Golfem II. Po wymianie przednich amortyzatorów tak go powykrzywiało że nie wiem. Ponieważ nie za bardzo mi sie uśmiechało robic cale tylnie zawieszenie, pewnie nie obyło by się bez wymiany sprężyn bo prawa strona napewno była o wiele słabsza to podłożyłem podkładki u góry amortyzatora i jakoś udało mi się wyrównać poziom auta. No ale to był Golf. Takie partyzanckie rozwiązania to raczje nie do Audi.
Moim zdaniem jest kilka powodów dla którego auto nie stoi prosto. Oczywiście wyłączamy to że auto jest połamane i poprzestawiane. Te powody to słabsze sprężyny i słabsze amortyzatoryt po jednej ze stron.
Straszemu w passacie jak prawy dylni amorek poszedł to tamta strona padła mu o dobre 5 centymetrów.
Moim zdaniem jest kilka powodów dla którego auto nie stoi prosto. Oczywiście wyłączamy to że auto jest połamane i poprzestawiane. Te powody to słabsze sprężyny i słabsze amortyzatoryt po jednej ze stron.
Straszemu w passacie jak prawy dylni amorek poszedł to tamta strona padła mu o dobre 5 centymetrów.
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Mhm u mnie też po wymianie przednich amortyzatorów strona kierowcy jest niżej o około 1cm :-x Czy możliwe że przyczyną jest źle osadzona spręzyna na górnym tależyku? :roll: Bo z tego co widze w porównaniu do strony przeciwnej zapiera się inaczej i cała spręzyna jak by w innym położeniu niż przeciwna (widać po oznaczeniach, są w róznych miejscach a wcześniej były w tych samych)