Nie trzeba zdejmować turbo <ok>
Ściągasz przewód z przepływki do turbo, odkręcasz obudowę filtra powietrza i ją wyciągasz żeby sobie zrobić trochę miejsca.
Z przodu na kolektorze wydechowym jest przykręcona blaszka dwoma śrubami,wykręcasz ją. Potem klucz ampul (chyba 7 już nie pamiętam), gięta przedłużka i odkręcasz kolektor.
Jak wrócę do domu to ci foto wrzucę jak to mniej więcej wygląda.
[TDI Bosch] nie dokręcony kolektor od turbo.
No niestety te fotki są z garretem T15 i z góry przepraszam za jakość zdjęć, były robione na szybko telefonem w niedoświetlonym magazynie. Zdjęcia na wyjętej i rozebranej na części głowicy.
Pierwsza foto, czerwone kreski to umiejscowienie śrub kolektora dolotowego, na niebiesko zaznaczyłem blaszkę którą musisz odkręcić bo nie puści Ci śruby. Na żółto przewód olejowy od turbo który częściowo zasłania jedną śrubę. Tu masz dwa wyjścia, albo go odkręcisz, albo giętą przedłużką wsadzisz klucz w śrubę i ją odkręcisz ( trochę miejsca tam jest).
Na drugiej fotce masz zaznaczone pozostałe śruby, na niebiesko zaznaczyłem gdzie wychodzi rura od kolektora wydechowego.
Co do uszczelek to ta przy głowicy jaki i ta przy dolocie są po 20zł w aso.